Golf IV AHF -----> BLT Big turbo by aw69 & MR Motors

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob lip 18, 2009 12:42

Golf bedzie smigal po Zambrowie normalnie po ulicach :) za 2 tygodnie wlasciciel wybiera sie nim na wczasy


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
r4q
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: czw mar 23, 2006 09:07
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: r4q » ndz lip 19, 2009 15:24

właściciel czy właścicielka? :satan:


[img]http://img341.imageshack.us/img341/2928/avpi.jpg[/img]

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » ndz lip 19, 2009 19:14

właściciel


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » pn lip 20, 2009 14:10

uuu kolejny projekt :)



arwam

Post autor: arwam » pn lip 20, 2009 14:33

projekt bardzo ciekawy ale tu pozwolę sobie ana jedno słowo krytyki:
filtr powietrza powinien pobierać zimne powietrze a nie gorące z komory silnika, i myślę że można poprawić wyjście powietrza z turba.



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lip 20, 2009 17:53

:)
filtr powietrza powinien pobierać zimne powietrze a nie gorące z komory silnika, i myślę że można poprawić wyjście powietrza z turba.
No niestety zaskocze cie ze jestes w mega błędzie :) Airbox simota jest przesuniety do samego przedniego pasa a nie wiem czy wiesz ale w golfie IV w tym wlasnie miejcu jest zrobiony fabryczny wlot powietrza zimnego do komory silnika :green_fuck:
Sorry ale nie udało ci się

[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 17:59 ]
Obrazek


zerknij sobie na tej fotce bardzo dobrze to widac nad fmiciem wlot powietrza.....aktualnie Air box jest przy samym tym wlocie.....Co do wyjscia powietrza ze sprezarki.....zaproponuj cos ciekawszego, bo ja wybralem jedynem normalne wyjscie


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

arwam

Post autor: arwam » pn lip 20, 2009 18:00

aw69, nie wiem czy wiesz ale ja nie dla zasady się czepiam tylko pisałem na postawie tego co widziałem na fotkach.
Nie znam tak dokładnie MK IV żeby widzieć w w wyobraźni komorę silnika tylko pisałem na podstawie tego co widziałem.

A wylot z turba do IC?

[ Dodano: 20 Lip 2009 18:04 ]
aw69 pisze:Co do wyjscia powietrza ze sprezarki.....zaproponuj cos ciekawszego, bo ja wybralem jedynem normalne wyjscie
a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
od razu zaznaczam że nie znam MK IV i nie wiem ile jest miejsca na dole pod silnikiem i opieram się na MK2 a jest sporo różnic albo raczej mało cech wspólnych :wink:



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pn lip 20, 2009 19:12

a ta simota daje jakies przyrosty odczuwalne ?



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn lip 20, 2009 19:26

kozak pisze:a ta simota daje jakies przyrosty odczuwalne ?
Na pewno.Poprawi dynamikę silnika.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » pn lip 20, 2009 19:30

a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
Chcialem dac na dół ale niestety półoś przeszkadza w zadnej normalnej pozycji nieda sie jej zamontowac na dół - dlatego wyjscie jest dane do tylu....to ze jest kolanko w niczym to nie przeszkadza zawraca łagodnie i flow jest ok/


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pn lip 20, 2009 20:05

Warto wiedzieć,że każdy poprzeczny tdi pd ma tak samo puszczony wylot z turbinki i nic złego się tam nie dzieje.


AFN 165,5@380,8

Blanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 27, 2009 12:13
Lokalizacja: lomza

Post autor: Blanko » pn lip 20, 2009 22:34

tak z ciekawosci zapytam wlasciciel tego golfa jakich mocy oczekuje po tych wszystkich przerobkach?


Passat 3BG AWX 1.9 TDI 194ps 380nm
tak sie zbiera passek 0-100
http://www.youtube.com/watch?v=53CgSt4I7DY

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lip 20, 2009 22:57

aw69 pisze:
a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
Chcialem dac na dół ale niestety półoś przeszkadza w zadnej normalnej pozycji nieda sie jej zamontowac na dół - dlatego wyjscie jest dane do tylu....to ze jest kolanko w niczym to nie przeszkadza zawraca łagodnie i flow jest ok/
ja kiedys rozwiazałem to jeszcze inaczej, jeszcze bardziej zakrecony "rogal" wyszedł, i jakos sie spisuje tyle lat,

Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt lip 21, 2009 07:51

sadzac ze chce wlozyc walek i wieksze pompki to liczy na +- 240 KM


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości