Golf IV AHF -----> BLT Big turbo by aw69 & MR Motors
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
No niestety zaskocze cie ze jestes w mega błędzie Airbox simota jest przesuniety do samego przedniego pasa a nie wiem czy wiesz ale w golfie IV w tym wlasnie miejcu jest zrobiony fabryczny wlot powietrza zimnego do komory silnika :green_fuck:filtr powietrza powinien pobierać zimne powietrze a nie gorące z komory silnika, i myślę że można poprawić wyjście powietrza z turba.
Sorry ale nie udało ci się
[ Dodano: Pon Lip 20, 2009 17:59 ]
zerknij sobie na tej fotce bardzo dobrze to widac nad fmiciem wlot powietrza.....aktualnie Air box jest przy samym tym wlocie.....Co do wyjscia powietrza ze sprezarki.....zaproponuj cos ciekawszego, bo ja wybralem jedynem normalne wyjscie
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
aw69, nie wiem czy wiesz ale ja nie dla zasady się czepiam tylko pisałem na postawie tego co widziałem na fotkach.
Nie znam tak dokładnie MK IV żeby widzieć w w wyobraźni komorę silnika tylko pisałem na podstawie tego co widziałem.
A wylot z turba do IC?
[ Dodano: 20 Lip 2009 18:04 ]
od razu zaznaczam że nie znam MK IV i nie wiem ile jest miejsca na dole pod silnikiem i opieram się na MK2 a jest sporo różnic albo raczej mało cech wspólnych
Nie znam tak dokładnie MK IV żeby widzieć w w wyobraźni komorę silnika tylko pisałem na podstawie tego co widziałem.
A wylot z turba do IC?
[ Dodano: 20 Lip 2009 18:04 ]
a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?aw69 pisze:Co do wyjscia powietrza ze sprezarki.....zaproponuj cos ciekawszego, bo ja wybralem jedynem normalne wyjscie
od razu zaznaczam że nie znam MK IV i nie wiem ile jest miejsca na dole pod silnikiem i opieram się na MK2 a jest sporo różnic albo raczej mało cech wspólnych
Chcialem dac na dół ale niestety półoś przeszkadza w zadnej normalnej pozycji nieda sie jej zamontowac na dół - dlatego wyjscie jest dane do tylu....to ze jest kolanko w niczym to nie przeszkadza zawraca łagodnie i flow jest ok/a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
ja kiedys rozwiazałem to jeszcze inaczej, jeszcze bardziej zakrecony "rogal" wyszedł, i jakos sie spisuje tyle lat,aw69 pisze:Chcialem dac na dół ale niestety półoś przeszkadza w zadnej normalnej pozycji nieda sie jej zamontowac na dół - dlatego wyjscie jest dane do tylu....to ze jest kolanko w niczym to nie przeszkadza zawraca łagodnie i flow jest ok/a nie lepiej na dół i łagodniejszymi kolankami?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości