Strona 2 z 3

: czw lip 02, 2009 19:16
autor: Pieterko
Obrazek

[ Dodano: 02 Lip 2009 19:17 ]
szuklalem na forum i nie ma nikt wtryskow 216bara na alegro tez cisza... :(:(:(:(

: czw lip 02, 2009 19:27
autor: sebcio_T4
Pieterko pisze:szuklalem na forum i nie ma nikt wtryskow 216
cowboy powinien miec.

: czw lip 02, 2009 20:04
autor: rafalkdp
Nie ma wtrysków "216 bar" tylko 0.216. I tu nie chodzi o ciśnienie, tylko o średnice otworków. Ciśnienia to są 220/300 na takich wtryskach.

: czw lip 02, 2009 20:21
autor: CrocodileReggae
moc w normie
przebiegi krzywych ok
niutków powinno być koło 270 po programie

ale dziwne jest że:
1-pierwszy pomiar pokazał 177Nm
2- a wg wykresu kręcony do 5200???
- nie jest to dziwne?
Może tu być pies pogrzebany...

: czw lip 02, 2009 20:36
autor: Adamm
dziwny tuner skoro mowil ze niutow bedzie wiecej po zmianie IC

ja na seryjnym IC wtryskach z ASV i sofcie mialem w lecie 125 KM i 296 Nm, a u Ciebie ledwo ponad serie

cos mi sie wydaje ze problem nie lezy w IC tylko w sofcie

: czw lip 02, 2009 20:46
autor: bradley
Jaki tuner, taka hamownia :jezor:
Golf jezdzi? Nie wpada w notlaufa? Dawki nie sa ciete? Nie ma duzych overboostow? To czym sie przejmowac... (no moze tym limiterem obrotow... 5tys :panna: )

: czw lip 02, 2009 20:59
autor: Adamm
bradley pisze:Jaki tuner, taka hamownia
nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym okresleniem

chodzi Ci o dynomet? sam go uzywam, kwestia odpowiedniego poslugiwania sie nim

: czw lip 02, 2009 21:05
autor: bradley
Adamm, no wlasnie. Kwestia odpowiedniej kalibracji. Ale moment na serii do 2500obr/min ponizej 150Nm jest chyba nie halo. Ten wykres wyglada jakby kolega Pieterko mial jakies bigturbo.

A stwierdzenie "jaki tuner, taka hamownia" byla aluzja do wypowiedzi Damcia. Chyba kazdy slyszal o autosebie z Wroclawia i jego cudacznym turbinach, w ktorych wirnik odfruwal w przestworza.

: czw lip 02, 2009 21:10
autor: Pieterko
bede mial kolejne fundusze to zakladam wtryski i wtedy pojade na program ale nie do sebvy tylko juz dynosoft xD

: czw lip 02, 2009 21:27
autor: Adamm
bradley, no troszke miales niefortunne stwierdzenie ale wiem o co chodzi tez o Sebie slyszalem dlatego pytalem gdzie program robiony :P
Pieterko pisze:tylko juz dynosoft
i tu moge polecic fachowcow :D

: ndz lip 05, 2009 18:44
autor: Pieterko
Zalozyłem dzisiaj wtryski od AFNa.
Nie regulowalem dawki paliwa, bo nie mialem jak - trzeba kompa...

Ale jest lepiej. Tzn. na program(chip) ktory byl zrobiony tydzien temu, dolozylem wtryski od AFNa i sie poprawilo... Czuc wiekszy moment obr(lepiej sie wkreca na obroty i lepiej, odczuwalnie lepiej sie kreci).

Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??

Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(

fachowcy doradzcie xD

: pn lip 06, 2009 11:04
autor: dack23
Pieterko pisze:Zalozyłem dzisiaj wtryski od AFNa.
Nie regulowalem dawki paliwa, bo nie mialem jak - trzeba kompa...

Ale jest lepiej. Tzn. na program(chip) ktory byl zrobiony tydzien temu, dolozylem wtryski od AFNa i sie poprawilo... Czuc wiekszy moment obr(lepiej sie wkreca na obroty i lepiej, odczuwalnie lepiej sie kreci).

Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??

Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(

fachowcy doradzcie xD
Twoje wtryski z 1z mają średnicę otworu 0.185 a od AFNa 0.205 więc różnica musi być, jeśli chodzi o program to jak chcesz mieć dobrze to poczekaj na $$ i jedź do fachowca.
Następne co mnie dziwi to czemu zrobił ci program skoro masz tylko 177Nm w podstawie ?? z tego co pamiętam powinno być 202Nm +/- a i tak VW dawało zawsze bonusy :bajer:
Sprawdź wpierw w czym tkwi problem a potem na program :)

: pn lip 06, 2009 11:29
autor: DANIEL LHR
moc w normie ale moment troche za wolno narasta jak by mialo turbodziure
ja bym radzil sprawdzic ustawienie rozrzadu , zrobic logi 011, 008, sprawdzic katalizator ,

[ Dodano: 06 Lip 2009 11:31 ]
Pieterko pisze: Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??

Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(
jak Ci poddymia to zmniejsz troche dawke nastawnikiem i bedzie ok

: pn lip 06, 2009 19:20
autor: Pieterko
prawie w ogole nie dymi teraz xD

Katalizatora nie ma xD ;p

A co rozrzad mogl przeskoczyc o jeden zabek i dlatego taka turbo dziura ??
bo szczerze mowiac to ciagnie teraz mi dobrze odpiero od 2200obr/...