1Z większy IC ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
moc w normie
przebiegi krzywych ok
niutków powinno być koło 270 po programie
ale dziwne jest że:
1-pierwszy pomiar pokazał 177Nm
2- a wg wykresu kręcony do 5200???
- nie jest to dziwne?
Może tu być pies pogrzebany...
przebiegi krzywych ok
niutków powinno być koło 270 po programie
ale dziwne jest że:
1-pierwszy pomiar pokazał 177Nm
2- a wg wykresu kręcony do 5200???
- nie jest to dziwne?
Może tu być pies pogrzebany...
Ostatnio zmieniony czw lip 02, 2009 20:26 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
dziwny tuner skoro mowil ze niutow bedzie wiecej po zmianie IC
ja na seryjnym IC wtryskach z ASV i sofcie mialem w lecie 125 KM i 296 Nm, a u Ciebie ledwo ponad serie
cos mi sie wydaje ze problem nie lezy w IC tylko w sofcie
ja na seryjnym IC wtryskach z ASV i sofcie mialem w lecie 125 KM i 296 Nm, a u Ciebie ledwo ponad serie
cos mi sie wydaje ze problem nie lezy w IC tylko w sofcie
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Jaki tuner, taka hamownia
Golf jezdzi? Nie wpada w notlaufa? Dawki nie sa ciete? Nie ma duzych overboostow? To czym sie przejmowac... (no moze tym limiterem obrotow... 5tys )
Golf jezdzi? Nie wpada w notlaufa? Dawki nie sa ciete? Nie ma duzych overboostow? To czym sie przejmowac... (no moze tym limiterem obrotow... 5tys )
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym okresleniembradley pisze:Jaki tuner, taka hamownia
chodzi Ci o dynomet? sam go uzywam, kwestia odpowiedniego poslugiwania sie nim
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Adamm, no wlasnie. Kwestia odpowiedniej kalibracji. Ale moment na serii do 2500obr/min ponizej 150Nm jest chyba nie halo. Ten wykres wyglada jakby kolega Pieterko mial jakies bigturbo.
A stwierdzenie "jaki tuner, taka hamownia" byla aluzja do wypowiedzi Damcia. Chyba kazdy slyszal o autosebie z Wroclawia i jego cudacznym turbinach, w ktorych wirnik odfruwal w przestworza.
A stwierdzenie "jaki tuner, taka hamownia" byla aluzja do wypowiedzi Damcia. Chyba kazdy slyszal o autosebie z Wroclawia i jego cudacznym turbinach, w ktorych wirnik odfruwal w przestworza.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
bradley, no troszke miales niefortunne stwierdzenie ale wiem o co chodzi tez o Sebie slyszalem dlatego pytalem gdzie program robiony
i tu moge polecic fachowcowPieterko pisze:tylko juz dynosoft
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Zalozyłem dzisiaj wtryski od AFNa.
Nie regulowalem dawki paliwa, bo nie mialem jak - trzeba kompa...
Ale jest lepiej. Tzn. na program(chip) ktory byl zrobiony tydzien temu, dolozylem wtryski od AFNa i sie poprawilo... Czuc wiekszy moment obr(lepiej sie wkreca na obroty i lepiej, odczuwalnie lepiej sie kreci).
Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??
Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(
fachowcy doradzcie xD
Nie regulowalem dawki paliwa, bo nie mialem jak - trzeba kompa...
Ale jest lepiej. Tzn. na program(chip) ktory byl zrobiony tydzien temu, dolozylem wtryski od AFNa i sie poprawilo... Czuc wiekszy moment obr(lepiej sie wkreca na obroty i lepiej, odczuwalnie lepiej sie kreci).
Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??
Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(
fachowcy doradzcie xD
Twoje wtryski z 1z mają średnicę otworu 0.185 a od AFNa 0.205 więc różnica musi być, jeśli chodzi o program to jak chcesz mieć dobrze to poczekaj na $$ i jedź do fachowca.Pieterko pisze:Zalozyłem dzisiaj wtryski od AFNa.
Nie regulowalem dawki paliwa, bo nie mialem jak - trzeba kompa...
Ale jest lepiej. Tzn. na program(chip) ktory byl zrobiony tydzien temu, dolozylem wtryski od AFNa i sie poprawilo... Czuc wiekszy moment obr(lepiej sie wkreca na obroty i lepiej, odczuwalnie lepiej sie kreci).
Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??
Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(
fachowcy doradzcie xD
Następne co mnie dziwi to czemu zrobił ci program skoro masz tylko 177Nm w podstawie ?? z tego co pamiętam powinno być 202Nm +/- a i tak VW dawało zawsze bonusy
Sprawdź wpierw w czym tkwi problem a potem na program
był golf mk1
był golf mk3
jest golf mk5
był golf mk3
jest golf mk5
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
moc w normie ale moment troche za wolno narasta jak by mialo turbodziure
ja bym radzil sprawdzic ustawienie rozrzadu , zrobic logi 011, 008, sprawdzic katalizator ,
[ Dodano: 06 Lip 2009 11:31 ]
ja bym radzil sprawdzic ustawienie rozrzadu , zrobic logi 011, 008, sprawdzic katalizator ,
[ Dodano: 06 Lip 2009 11:31 ]
jak Ci poddymia to zmniejsz troche dawke nastawnikiem i bedzie okPieterko pisze: Teraz pytanie zmieniac dawke paliwa? Zwiekszac ??
Bo narazie nie mam $$ na pelny nowy program w DYNOSOFt:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości