Strona 2 z 2

: wt cze 23, 2009 09:24
autor: Szumal
jaro ale ja nie prowadze tu rozeznaia w celu ewentualnego poszukiwania i SWAPu silnika do mk4, mój ALH ma sie bardzo dobrze ;)
Pytam bo zastanawiałem sie co ja sobie kupie jak bede chciał w przyszłości zmienić auto :P Wiec nie obchodzi mnie na jakim sterowniku to bedzie jeździć ;) Poprostu zastanawiałem sie czy w mkV oprocz poczicwych 1.9 TDI AXR jest jeszcze cos godnego uwagi - jestem fanem starych i sprawdzonych rozwiązań.

: wt cze 23, 2009 09:31
autor: jaro4444
Szumal pisze:jaro ale ja nie prowadze tu rozeznaia w celu ewentualnego poszukiwania i SWAPu silnika do mk4, mój ALH ma sie bardzo dobrze Pytam bo zastanawiałem sie co ja sobie kupie jak bede chciał w przyszłości zmienić auto Wiec nie obchodzi mnie na jakim sterowniku to bedzie jeździć
Dlatego napisałem Ci, żebyś sprecyzował o co Ci chodzi :P

Na tą chwilę z Golfa V wybrałbym BGW roczniki modelowe 2007 i nowsze. Mają poprawione głowice względem początkowych serii, bardzo mocny układ paliwowy. Montując tam zewnętrzną chłodnicę oleju, jakieś GT2260V + wydech przelotowy zbliżamy się od razu w okolice 250 KM np tak:
http://img142.imageshack.us/i/piotrekbkdjpgj.jpg/

: wt cze 23, 2009 09:36
autor: Szumal
Spoko, to za jakiś czas ;)

A ten wykresik to kolegi Piotrka z szarego Toledo - nawet nie wiedzialem ze mu tak ładnie wyszło :D