Strona 2 z 3

: pn cze 08, 2009 22:25
autor: telo
Obrazek a co powiecie na ten wykres?

: pn cze 08, 2009 23:09
autor: Dario84
wg mnie tragedia, strzal momentu na 400nm, pozniej nic sie nie dzieje a moment lici bardzo mocno.

niepotrzebne obciazenie sprzegla, dwumasu itp

: pn cze 08, 2009 23:29
autor: telo
mi sie dobrze jezdzi

: śr cze 10, 2009 14:25
autor: stania-PL
Więc jeździj tak kolego i wciskaj mocno gaz. Dozoba u mechanika

: śr cze 10, 2009 14:31
autor: KonradzikIV
stania-PL pisze:Dozoba u mechanika
albo na szrocie w poszukiwaniu jakiegoś TDI :green_fuck: :green_fuck:

: śr cze 10, 2009 15:13
autor: telo
jak cos poleci to dam znac :bigok: :green_fuck: i powiedzcie co w takim razie wynika z tego wykresu?

: śr cze 10, 2009 15:37
autor: Dario84
Wynika ze sprzeglo i dwumas poleca jako pierwsze :grin:


Odczucia na pewno sa takie ze jest przy ok 2000obr mocny kop w fotel a pozniej coraz mniej czuc przyspieszenie :blush:

A powinno byc zupelnie na odwrot

: śr cze 10, 2009 15:55
autor: telo
najmocniej czuc przy okolo 2500 i cignie do 4000 bez problemu,ostatni wykres byl robiony z podłączonym kompem a nie na hamowni i program nie byl nic poprawiany od ostatniego pomiaru ktory robilem na zlocie

: śr cze 10, 2009 16:17
autor: Ponior
Autko napewno jedzie lepiej niż seria, dlatego twoje odczucia są pozytywne.
Jak wgrasz kiedyś porządny soft i sobie porównasz z tym co masz teraz to nie wrócisz juz do tego, zaręczam ci to. :bigok:
Kiedyś miałem boxa i wydawało mi się że jest super, ale jak zrobiłem sofcik to dopiero mi się oczy otworzyły jak auto ciągnie w całym zakresie obrotów.
Twój wykresik wygląda podobnie jak mój z boxem, mocny strzał i spadek mocy.
podjedz lepiej gdzieś, żeby ktoś to dopieścił i bedzie cacy.
powodzenia :chytry:

: śr cze 10, 2009 17:53
autor: telo
to powiedzcie jak prwidłowo powinna przebiegac krzywa momentu i mocy,pytam bo jestem w tej kwestii laikiem,moge wam wykład zrobic na temat lakiernictwa,ale co do mechanicznych spraw to jest,a zwlaszcza elektroniki to jest juz gorzej :grin:

: śr cze 10, 2009 18:05
autor: stania-PL
Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje

: śr cze 10, 2009 19:13
autor: Dario84
stania-PL pisze:Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
Nic dodac nic ujac :bigok:

: śr cze 10, 2009 19:17
autor: Ponior
Zerknij do mojego wykresu, chłopaki troche sie napracowali nad tym softem, ale chyba tragedii nie ma. :chytry:
Obrazek

Ja bym jeszcze podjechał na twoim miejscu na normalną hamownie i dał porządny wykres bo ten ze str1 to jak ołówkiem rysowany.

: śr cze 10, 2009 19:54
autor: Dario84
Dokladnie najpierw trzeba zrobic porzadny wykres.