Strona 2 z 3
: pn cze 08, 2009 22:25
autor: telo
a co powiecie na ten wykres?
: pn cze 08, 2009 23:09
autor: Dario84
wg mnie tragedia, strzal momentu na 400nm, pozniej nic sie nie dzieje a moment lici bardzo mocno.
niepotrzebne obciazenie sprzegla, dwumasu itp
: pn cze 08, 2009 23:29
autor: telo
mi sie dobrze jezdzi
: śr cze 10, 2009 14:25
autor: stania-PL
Więc jeździj tak kolego i wciskaj mocno gaz. Dozoba u mechanika
: śr cze 10, 2009 14:31
autor: KonradzikIV
stania-PL pisze:Dozoba u mechanika
albo na szrocie w poszukiwaniu jakiegoś TDI :green_fuck: :green_fuck:
: śr cze 10, 2009 15:13
autor: telo
jak cos poleci to dam znac
:green_fuck: i powiedzcie co w takim razie wynika z tego wykresu?
: śr cze 10, 2009 15:37
autor: Dario84
Wynika ze sprzeglo i dwumas poleca jako pierwsze
Odczucia na pewno sa takie ze jest przy ok 2000obr mocny kop w fotel a pozniej coraz mniej czuc przyspieszenie
A powinno byc zupelnie na odwrot
: śr cze 10, 2009 15:55
autor: telo
najmocniej czuc przy okolo 2500 i cignie do 4000 bez problemu,ostatni wykres byl robiony z podłączonym kompem a nie na hamowni i program nie byl nic poprawiany od ostatniego pomiaru ktory robilem na zlocie
: śr cze 10, 2009 16:17
autor: Ponior
Autko napewno jedzie lepiej niż seria, dlatego twoje odczucia są pozytywne.
Jak wgrasz kiedyś porządny soft i sobie porównasz z tym co masz teraz to nie wrócisz juz do tego, zaręczam ci to.
Kiedyś miałem boxa i wydawało mi się że jest super, ale jak zrobiłem sofcik to dopiero mi się oczy otworzyły jak auto ciągnie w całym zakresie obrotów.
Twój wykresik wygląda podobnie jak mój z boxem, mocny strzał i spadek mocy.
podjedz lepiej gdzieś, żeby ktoś to dopieścił i bedzie cacy.
powodzenia
: śr cze 10, 2009 17:53
autor: telo
to powiedzcie jak prwidłowo powinna przebiegac krzywa momentu i mocy,pytam bo jestem w tej kwestii laikiem,moge wam wykład zrobic na temat lakiernictwa,ale co do mechanicznych spraw to jest,a zwlaszcza elektroniki to jest juz gorzej
: śr cze 10, 2009 18:05
autor: stania-PL
Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
: śr cze 10, 2009 19:13
autor: Dario84
stania-PL pisze:Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
Nic dodac nic ujac
: śr cze 10, 2009 19:17
autor: Ponior
Zerknij do mojego wykresu, chłopaki troche sie napracowali nad tym softem, ale chyba tragedii nie ma.
Ja bym jeszcze podjechał na twoim miejscu na normalną hamownie i dał porządny wykres bo ten ze str1 to jak ołówkiem rysowany.
: śr cze 10, 2009 19:54
autor: Dario84
Dokladnie najpierw trzeba zrobic porzadny wykres.