pomiar

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

telo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 15:04
Lokalizacja: Opole/Komprachcice
Kontakt:

Post autor: telo » pn cze 08, 2009 22:25

Obrazek a co powiecie na ten wykres?



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 08, 2009 23:09

wg mnie tragedia, strzal momentu na 400nm, pozniej nic sie nie dzieje a moment lici bardzo mocno.

niepotrzebne obciazenie sprzegla, dwumasu itp


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

telo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 15:04
Lokalizacja: Opole/Komprachcice
Kontakt:

Post autor: telo » pn cze 08, 2009 23:29

mi sie dobrze jezdzi



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » śr cze 10, 2009 14:25

Więc jeździj tak kolego i wciskaj mocno gaz. Dozoba u mechanika


<wymoderowano>

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » śr cze 10, 2009 14:31

stania-PL pisze:Dozoba u mechanika
albo na szrocie w poszukiwaniu jakiegoś TDI :green_fuck: :green_fuck:


Obrazek

telo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 15:04
Lokalizacja: Opole/Komprachcice
Kontakt:

Post autor: telo » śr cze 10, 2009 15:13

jak cos poleci to dam znac :bigok: :green_fuck: i powiedzcie co w takim razie wynika z tego wykresu?
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 15:36 przez telo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr cze 10, 2009 15:37

Wynika ze sprzeglo i dwumas poleca jako pierwsze :grin:


Odczucia na pewno sa takie ze jest przy ok 2000obr mocny kop w fotel a pozniej coraz mniej czuc przyspieszenie :blush:

A powinno byc zupelnie na odwrot
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 15:39 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

telo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 15:04
Lokalizacja: Opole/Komprachcice
Kontakt:

Post autor: telo » śr cze 10, 2009 15:55

najmocniej czuc przy okolo 2500 i cignie do 4000 bez problemu,ostatni wykres byl robiony z podłączonym kompem a nie na hamowni i program nie byl nic poprawiany od ostatniego pomiaru ktory robilem na zlocie



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr cze 10, 2009 16:17

Autko napewno jedzie lepiej niż seria, dlatego twoje odczucia są pozytywne.
Jak wgrasz kiedyś porządny soft i sobie porównasz z tym co masz teraz to nie wrócisz juz do tego, zaręczam ci to. :bigok:
Kiedyś miałem boxa i wydawało mi się że jest super, ale jak zrobiłem sofcik to dopiero mi się oczy otworzyły jak auto ciągnie w całym zakresie obrotów.
Twój wykresik wygląda podobnie jak mój z boxem, mocny strzał i spadek mocy.
podjedz lepiej gdzieś, żeby ktoś to dopieścił i bedzie cacy.
powodzenia :chytry:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

telo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 15:04
Lokalizacja: Opole/Komprachcice
Kontakt:

Post autor: telo » śr cze 10, 2009 17:53

to powiedzcie jak prwidłowo powinna przebiegac krzywa momentu i mocy,pytam bo jestem w tej kwestii laikiem,moge wam wykład zrobic na temat lakiernictwa,ale co do mechanicznych spraw to jest,a zwlaszcza elektroniki to jest juz gorzej :grin:



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » śr cze 10, 2009 18:05

Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje


<wymoderowano>

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr cze 10, 2009 19:13

stania-PL pisze:Kolego MOC ma rosnąć w całym zakresie obrotów i osiągać swoją wartość max w okolicach 4200 rmp ( jak dalej to lepiej)
MOMENT powinien raczej łagodnie narastać (by nie wykończyć sprzęgła) i w okolicach 2600 - 2900 mieć swoje max i jak najwolniej opadać.
U Ciebie jest ostry strzał momentu i potem leci na łeb na szyje
Nic dodac nic ujac :bigok:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » śr cze 10, 2009 19:17

Zerknij do mojego wykresu, chłopaki troche sie napracowali nad tym softem, ale chyba tragedii nie ma. :chytry:
Obrazek

Ja bym jeszcze podjechał na twoim miejscu na normalną hamownie i dał porządny wykres bo ten ze str1 to jak ołówkiem rysowany.
Ostatnio zmieniony śr cze 10, 2009 19:20 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr cze 10, 2009 19:54

Dokladnie najpierw trzeba zrobic porzadny wykres.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości