Strona 2 z 3

: pn maja 11, 2009 21:18
autor: bradley
Nic zlego oprocz nomenklatury :) Wazne, ze to spelnia swoja funkcje :bigok:

: wt maja 12, 2009 08:05
autor: jarucki
_Chudy_

jak już to zamontujesz to zapodaj Foto, bo tak jeszcze Ciekaw jestem czy przypadkiem podczas montaży nie będzie przeszkadzała Turbosprężarka!
Pozdrawiam

: wt maja 12, 2009 12:48
autor: MZiobro
ja w swoim 1Z zmieniłem z 2tyg temu, kolektor pasuje bez żadnych problemów, flanszę dorobiłem a rurkę od ciśnienia wstawiłem w kolektor od tyłu-jest tam miejsce nagwintowane( do jakiegoś uchwytu z AWXa) idealnie pasuje do tego odpowietrznik z zacisku po małych modach,pasuje pod ori orurowanie, wrażenia po zamontowaniu - napewno ciszej pracuje silnik na wysokich rpm jak i na postoju, łagodniej gaśnie, podczas jazdy - lepiej wkręca się na obroty i reaguje szybciej na pedał gazu...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: sob maja 16, 2009 16:29
autor: _Chudy_
Kolektor od AWX'a już w golfie. Wrażenia z pierwszych jazd to lepiej wkręca się na obroty, również dźwięk na wyższych obrotach jest znacznie przyjemniejszy dla ucha :D

: sob maja 16, 2009 17:19
autor: jaro4444
Taka moja fanaberia na wykonanie przejściówki do kolektora od PD. Dzięki łagodnym przejściom powoduje mniej zawirowań:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: sob maja 16, 2009 20:15
autor: seba123
jaro 4444 masz ta koncowke do zalatwienia :chytry:

: ndz maja 17, 2009 11:19
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Dzięki łagodnym przejściom powoduje mniej zawirowań:
ja tez mam tak po skosie zrobione i wyszlifowane na gładko po spawaniu dremlem

: śr maja 20, 2009 14:50
autor: tomec 1984
chłopaki jakie koszty trzeba poniesc zeby taki kolektor wsadzic do 1z
pozdro

: śr maja 20, 2009 15:23
autor: Szumal
jaro4444 kupiłeś czy dorobiłeś sobie takie cudeńko? masz może jakiś rysunek techniczny tego ;)

: śr maja 20, 2009 16:02
autor: jaro4444
Dorobiłem. Rysunek mam gdzieś nawet ;)

: śr maja 20, 2009 18:49
autor: korfanty
Mi natomiast zależało aby została oryginalna obudowa EGR (tylko ze względu na przepustnice do gaszenia - reszta jest wypatroszona) wymyśliłem taką kryzę zespawaną z 2 blach wyciętych na plazmie - z jednej strony rozstaw śrub EGR z drugiej kolektora. Kryza jest na tyle gruba że można ją wykorzystać do umieszczenia czujnika do wskaźnika doładowania.

Obrazek

Obrazek

: śr maja 20, 2009 20:37
autor: jaro4444
korfanty pisze:Mi natomiast zależało aby została oryginalna obudowa EGR (tylko ze względu na przepustnice do gaszenia - reszta jest wypatroszona) wymyśliłem taką kryzę zespawaną z 2 blach wyciętych na plazmie - z jednej strony rozstaw śrub EGR z drugiej kolektora. Kryza jest na tyle gruba że można ją wykorzystać do umieszczenia czujnika do wskaźnika doładowania.
Korfanty gwarantuje Ci, że znacznie lepsze rozwiązanie to zastosowanie do kolektora od ASZ/ARL klapy gaszącej z EGR od silnika ASZ/ARL i kolanka gumowego od ASZ. Wówczas podpinasz wszystko P&P pod dolotową rurę plastikową od ALH ;)
Plusem takiego rozwiązania jest przekrój ok 50 mm w gardzieli klapy gaszącej, a nie 42 mm jak w ALH.

: śr maja 20, 2009 20:57
autor: korfanty
jaro4444 pisze:Korfanty gwarantuje Ci, że znacznie lepsze rozwiązanie to zastosowanie do kolektora od ASZ/ARL klapy gaszącej z EGR od silnika ASZ/ARL i kolanka gumowego od ASZ. Wówczas podpinasz wszystko P&P pod dolotową rurę plastikową od ALH ;)
Plusem takiego rozwiązania jest przekrój ok 50 mm w gardzieli klapy gaszącej, a nie 42 mm jak w ALH.
Zgadza się - ale koszta robią się coraz większe - najpierw kolektor ok 200zł potem znaleźć egr ok 150zł i przewód ok 100zł. Kryza mnie wyszła przysłowiową "flaszkę" tak jak wspomniałem egra mam wypatroszonego, więc nie powinno być problemu.

Obrazek

: śr maja 20, 2009 21:08
autor: michnik77
jaro4444 pisze:Dorobiłem. Rysunek mam gdzieś nawet ;)
udostepnisz :pub:


pytanko,czym najlepiej usunac ten nagar w dolocie ?