Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
bradley
- Forum Master

- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Post
autor: bradley » pn maja 11, 2009 21:18
Nic zlego oprocz nomenklatury

Wazne, ze to spelnia swoja funkcje

VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
jarucki
- Mały gagatek

- Posty: 90
- Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
- Lokalizacja: LPU
Post
autor: jarucki » wt maja 12, 2009 08:05
_Chudy_
jak już to zamontujesz to zapodaj Foto, bo tak jeszcze Ciekaw jestem czy przypadkiem podczas montaży nie będzie przeszkadzała Turbosprężarka!
Pozdrawiam
[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
-
MZiobro
- Gadatliwa bestia

- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: MZiobro » wt maja 12, 2009 12:48
Ostatnio zmieniony wt maja 12, 2009 12:49 przez
MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
_Chudy_
- Użytkownik

- Posty: 269
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 09:25
- Lokalizacja: Wwa
-
Kontakt:
Post
autor: _Chudy_ » sob maja 16, 2009 16:29
Kolektor od AWX'a już w golfie. Wrażenia z pierwszych jazd to lepiej wkręca się na obroty, również dźwięk na wyższych obrotach jest znacznie przyjemniejszy dla ucha

-
jaro4444
- Użytkownik

- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » sob maja 16, 2009 17:19
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 17:19 przez
jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
seba123
- Nowicjusz

- Posty: 46
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 16:43
- Lokalizacja: Gdansk
Post
autor: seba123 » sob maja 16, 2009 20:15
jaro 4444 masz ta koncowke do zalatwienia

-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » ndz maja 17, 2009 11:19
jaro4444 pisze:Dzięki łagodnym przejściom powoduje mniej zawirowań:
ja tez mam tak po skosie zrobione i wyszlifowane na gładko po spawaniu dremlem
-
tomec 1984
- Użytkownik

- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
-
Kontakt:
Post
autor: tomec 1984 » śr maja 20, 2009 14:50
chłopaki jakie koszty trzeba poniesc zeby taki kolektor wsadzic do 1z
pozdro
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
-
Szumal
- Ma gadane

- Posty: 214
- Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Szumal » śr maja 20, 2009 15:23
jaro4444 kupiłeś czy dorobiłeś sobie takie cudeńko? masz może jakiś rysunek techniczny tego

-
jaro4444
- Użytkownik

- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » śr maja 20, 2009 16:02
Dorobiłem. Rysunek mam gdzieś nawet

Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
korfanty
- Użytkownik

- Posty: 266
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: korfanty » śr maja 20, 2009 18:49
Mi natomiast zależało aby została oryginalna obudowa EGR (tylko ze względu na przepustnice do gaszenia - reszta jest wypatroszona) wymyśliłem taką kryzę zespawaną z 2 blach wyciętych na plazmie - z jednej strony rozstaw śrub EGR z drugiej kolektora. Kryza jest na tyle gruba że można ją wykorzystać do umieszczenia czujnika do wskaźnika doładowania.

-
jaro4444
- Użytkownik

- Posty: 479
- Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
- Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa
Post
autor: jaro4444 » śr maja 20, 2009 20:37
korfanty pisze:Mi natomiast zależało aby została oryginalna obudowa EGR (tylko ze względu na przepustnice do gaszenia - reszta jest wypatroszona) wymyśliłem taką kryzę zespawaną z 2 blach wyciętych na plazmie - z jednej strony rozstaw śrub EGR z drugiej kolektora. Kryza jest na tyle gruba że można ją wykorzystać do umieszczenia czujnika do wskaźnika doładowania.
Korfanty gwarantuje Ci, że znacznie lepsze rozwiązanie to zastosowanie do kolektora od ASZ/ARL klapy gaszącej z EGR od silnika ASZ/ARL i kolanka gumowego od ASZ. Wówczas podpinasz wszystko P&P pod dolotową rurę plastikową od ALH

Plusem takiego rozwiązania jest przekrój ok 50 mm w gardzieli klapy gaszącej, a nie 42 mm jak w ALH.
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 20:38 przez
jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
-
korfanty
- Użytkownik

- Posty: 266
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: korfanty » śr maja 20, 2009 20:57
jaro4444 pisze:Korfanty gwarantuje Ci, że znacznie lepsze rozwiązanie to zastosowanie do kolektora od ASZ/ARL klapy gaszącej z EGR od silnika ASZ/ARL i kolanka gumowego od ASZ. Wówczas podpinasz wszystko P&P pod dolotową rurę plastikową od ALH

Plusem takiego rozwiązania jest przekrój ok 50 mm w gardzieli klapy gaszącej, a nie 42 mm jak w ALH.
Zgadza się - ale koszta robią się coraz większe - najpierw kolektor ok 200zł potem znaleźć egr ok 150zł i przewód ok 100zł. Kryza mnie wyszła przysłowiową "flaszkę" tak jak wspomniałem egra mam wypatroszonego, więc nie powinno być problemu.

-
michnik77
- Nowicjusz

- Posty: 18
- Rejestracja: ndz lut 03, 2008 13:19
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: michnik77 » śr maja 20, 2009 21:08
jaro4444 pisze:Dorobiłem. Rysunek mam gdzieś nawet

udostepnisz
pytanko,czym najlepiej usunac ten nagar w dolocie ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości