Strona 2 z 2

: ndz maja 10, 2009 13:53
autor: Cinek
Gobo90 pisze:ak jest chłodnica paliwa i powinieneś ja zalozyc pompy w zbiorniku nie musisz i bez niej jest ok :)
chłodnicy paliwa u siebie nie ma, ale wizje na założenie tak od roku, bo jednak sie grzeje.na hamowni pomiędzy hamowaniami uciekło 7 KM przy FMIC bo sie paliwo masakrycznie zagrzało. kanały paliwowe są w głowicy, więc obojętnie jak szybko bedziesz jeździł i tak bedzie ciepło
co do pompy-nie miałem po swapie i czasem miałem głupie zjawisko zgaśnięcia silnika na ostrym, szybkim zakręcie w prawo i czasem nawet na prostej, dzięki czemu nie dojechałem np. na program do rogala. wkurzyłem sie i włożyłem taką lajtową 3barową od abfa i ciekło jak z ........ skąd tylko sie dało i dymił jak wściekły niespalonym paliwem.wymieniłem na taką z RP i dalej było nieciekawie. dopiero z fabii TDI po rzeźbie smoka w baku mam spokój.

: ndz maja 10, 2009 15:51
autor: Gobo90
no ja mam chlodniczke paliwa i jest ok... co do pompy to ja mam chyba ori z g60 i jest ok

: pn maja 11, 2009 17:43
autor: Fido_dido
Piter zawias z abfa to to samo co vr6 możesz śmiało brać

chłodnica nie jest wymagana ale zalecana

pompa w baku to dla mnie mus przy ostrych hamowaniach czy łukach jak paliwo odejdzie z baku to potem juz nie zapalisz tylko na pych :/

wiec warto coś takiego założyć


6 biegowa skrzynia nie jest warta one sa dosc krotkie i miedzy długa 5 a 6 moze jest te 10km roznicy

śmiało biez 5 biegowke na niej polecisz te 230-240

zeby zapakowac 6 gang do dwojki

musisz przenieść mocowanie poduszki od skrzyni w inne miejsce trzeba przespawać sanki
wykonac oppodstaw tylnia i przednia lape od skrzyni

zamontowac wybioerak do 6 biegowki

oraz przyciac i skrtocic oryginalne połosie od 6 biegowki
trzeba je dobrze przespawac
no i zewnetrzne przeguby wymienic albo na vr6/abf albo na zzawiasu na 4x100

: śr maja 13, 2009 22:37
autor: PiterGOLF
Fido_dido pisze:Piter zawias z abfa to to samo co vr6 możesz śmiało brać

chłodnica nie jest wymagana ale zalecana

pompa w baku to dla mnie mus przy ostrych hamowaniach czy łukach jak paliwo odejdzie z baku to potem juz nie zapalisz tylko na pych :/

wiec warto coś takiego założyć


6 biegowa skrzynia nie jest warta one sa dosc krotkie i miedzy długa 5 a 6 moze jest te 10km roznicy

śmiało biez 5 biegowke na niej polecisz te 230-240

zeby zapakowac 6 gang do dwojki

musisz przenieść mocowanie poduszki od skrzyni w inne miejsce trzeba przespawać sanki
wykonac oppodstaw tylnia i przednia lape od skrzyni

zamontowac wybioerak do 6 biegowki

oraz przyciac i skrtocic oryginalne połosie od 6 biegowki
trzeba je dobrze przespawac
no i zewnetrzne przeguby wymienic albo na vr6/abf albo na zzawiasu na 4x100
W takim razie grubo muszę sie zastanowić nad ta skrzynia. Faktycznie dużo mniej rzeżby było by z piątką. Dzieki wszystkim za pomoc, pozdr.

: śr cze 24, 2009 21:20
autor: kozak
Czy przy swapie z vp ASV na pd jest duzo roboty z elektryka? trzeba zmieniac wiazki idace do kabiny cztylko tylko wiazke silnikowa sie zmienia ? komp oczywiscie od pd'ka, zegary tez czy moga zostac stare ?