Strona 2 z 2

: pn maja 04, 2009 20:29
autor: sagon
W Kielcach to jaka??Bo wiem o maha,tam bywam,jest też nowo uruchomiona u Sołowowa.
luki-TDI pisze:a temp w dolocie nie jest najważniejszym czynnikiem
Zgadzam się,ale jednym z ważniejszych,zwłaszcza przy większych mocach.
Ale będzie tego.
Więc jak z ta hamownią.To inercja,czy obciążeniówka??
Pytam,bo do Kielc ma blisko,to bym podjechał ja założę FMICa.
Z resztą było by nas kilku.
Aha,jaka cena za pomiar??

: pn maja 04, 2009 21:54
autor: luki-TDI
W Kielcach jest MAHA FPS2700, u Sołowowa też jest hamownia, ale nie wiem jak z jej dostępnością. W Suchodółce jest inercja, ale bardzo dobrze pokazuje, wykresy z obciążeniówką pokrywają się, co do przyrostów jest w zupełności wystarczająca. Pomiar na MAHA 150zł i jak dobrze pamietam 100zł za inercję. Wszystko zależy czy robi się program czy też nie :) bo hamowanie jest wliczone wtedy w cene.
Jakiekolwiek szczegóły na priva,gg lub koma

: pn maja 04, 2009 22:19
autor: sagon
Ok.Dzięki za wyczerpujące info.

: wt maja 05, 2009 23:43
autor: aveziom
chaos11, takie setupy to się robi przy wydajniejszym IC , przy jakiej temperaturze auto hamowane było ?