Strona 2 z 4

: sob kwie 25, 2009 07:16
autor: chaos11
mi w pasku ze 130 aż 180 wyszło ma 7,5 do setki trochę chyba zmniejsze tej mocy !? Obrazek

: sob kwie 25, 2009 08:27
autor: cowboy
Tom3czek17, masz wykres bez korekcji - może było ciepło i dlatego uciekó pare koni - korekcja DIN pewnie pare dodała

po drugie pewnie wtryski zjechane juz, po trzecie sprawdź przepływke bo moze tnie dawki

proponuje logi dynamiczne 003, 003, 011

: sob kwie 25, 2009 11:45
autor: zaprzal
chaos11, z ciekawosci: gdzie robiles soft?

: sob kwie 25, 2009 12:06
autor: chaos11
W Supraślu u znajomka elektronika ze SkodaAuto

: ndz kwie 26, 2009 08:55
autor: jaaano
Noooooo! to brawa i ukłony dla tunera-pojechał na maksa,wycisnął ile sie dało.Jaki chip bez hamowni? gdzie sprawdzenie przed chipem? No pełna profi robota :rotfl: Kolego tomeczek jedż tam znowu niech oddadza kase i zrobia ori program.Najwidoczniej wsadzili sztywnego chipa pod wzorcowe działanie silnika a nie pod twój konkretny-dlatego takie wyniki.Zdrowy 1Z po chipie u fachowca to 110KM/300Nm bo ogranicza go 8bit ECU,wtryski,pompa,turbo.To co u nich osiagnołeś to sie robi rezystorem za 1,2 zyla i to z lepszymi wynikami,cikawe ile wzieli za te kilo roboty?Postaram ci się po krótce opisac jak to robi sie w g-lab.Vag,logi dynamiczne,hamownia i teraz jeśli wszystko wporzo to chip,pierwsze trzy kroki denerwujace i pracochłonne-usuwanie usterek,niedociagnięć silnika,potem chip i jakies godzine strojenie na hamowni pod dany silnik,redukcja dymienia,oszczędność sprzęgła i wiele innych zależnych od życzeń klijenta i możliwości nienowego 1Z.Korekcja wykresu na gładki mniej zabójczy i gotowe.Tak to sie odbywa u prawdziwego tunera

: ndz kwie 26, 2009 10:32
autor: bradley
Wykres Tomeczka wyglada jakby auto cos dusilo i nie moze przekroczyc bariery 100KM

: ndz kwie 26, 2009 11:07
autor: CrocodileReggae
Każdy rozgarnięty tuner, diagnozę ma w małym palcu...
ale jeśli już jej nie ma...
to na start podmień do celów testowych przepływkę(cięcie dawki fuelu) i N75(nie reguluje prawidłowo turbosprężarką) wymień na nowe przewody podciśnieniowe

: ndz kwie 26, 2009 23:25
autor: Pikusplock
jaaano, po programie az 300 Nm ?;/ Ja po programie i wtryskach i 16 bit komputer mam tylko 292 Nm ;/

: pn kwie 27, 2009 00:56
autor: Zoltar
Na seryjnym 1Z wynik 110 i 260 będzie bardzo ok
O 300 nm można zapomnieć, do tego są potrzebne wtryski od 110

Na wspomnianym wykresie nie widać problemu z zaworkiem

Zrób dokładne logi

: pn kwie 27, 2009 13:01
autor: Tom3czek17
A polecacie moze kogos z okolic szczecina kto by mogl mi te logi zrobic? Ja sie na tym nie znam:-/ Co to zaworka N75 to napewno jest oki bo był wymieniany jakies 10 tys km temu.

: pn kwie 27, 2009 13:05
autor: cowboy
Tom3czek17 pisze:A polecacie moze kogos z okolic szczecina kto by mogl mi te logi zrobic?
user Leo...

http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=7103

: pn kwie 27, 2009 13:07
autor: Tom3czek17
Dzieki wielkie zgłosze sie do niego i zobaczymy co nie gra z moim TDI

: czw cze 18, 2009 17:23
autor: jaaano
Kolega zoltar niema racji 300Nm to zdrowy 1Z

: czw cze 18, 2009 18:55
autor: Adamm
jaaano, a swistak siedzi i zawija sreberka

moj zdrowy 1Z po 216 i sofcie wyplul 137 KM i 310 Nm a Ty mowisz ze seria 1Z po sofcie biedzie mial 300 Nm?