Strona 2 z 4

: śr lip 01, 2009 19:27
autor: grzegorzp
guluwroc pisze:
Rafalek114 pisze:jezeli to jest light to ile planujesz finalnie osiagnac ?? 260-270 jest realne ?
Zobaczymy,to już od silnika zależy,osprzęt jest gotowy na 300KM.
osprzęt- czyli co?
bo nie słyszałem żeby ktoś na seryjnych pompkach i wałkach osiągną więcej niż 270KM z bkd,
nie pisałeś że zmieniałeś te części, myślisz że seryjne dadzą radę na 300KM?

: śr lip 01, 2009 21:00
autor: cowboy
grzegorzp pisze:na seryjnych pompkach i wałkach osiągną więcej niż 270KM z bkd
na pompki jest rada

Obrazek

a walków np. dbilas dynamics nie ma jeszcze w ofercie do 16V

fajnie byłob gdyby 300 pekło :bigok: :okej:

: śr lip 01, 2009 23:29
autor: CrocodileReggae
cowboy pisze:fajnie byłob gdyby 300 pekło
W pasku Rogalottiego było 280 (chyba BGW)

300 to juz całkiem zacna cyfra

Czekamy na efekt finalny!

: czw lip 02, 2009 07:40
autor: Dario84
CrocodileReggae pisze:W pasku Rogalottiego było 280 (chyba BGW)
W tej chwili jest juz ponad 300 tylko ze z nitro

: czw lip 02, 2009 08:27
autor: cowboy
Pasek Rogala to jest 8V czyli tak napradwe 1.9 o pojemnosci zwiększonej do 2.0

Temat jest o 16V, który ma znacznie lepszy flow w głowicy i podobno wyżej się kręci i osiąga wyższe moce przy tym samym doładowaniu..

Bardzo jestem ciekaw czy jest możliwe osiągnięcie 300KM w tym silniku na seryjnych wałkach...

na razie to chyba coś koło 250KM z BKD chyba sie pojawiało na wykresach, wiec myslę że pierwsza rzecz to pompki trzeba wzmocnić :)

: czw lip 02, 2009 10:37
autor: guluwroc
Napisałęm ze osprzęt jest gotowy na 300KM ,nie silnik!!
A osprzęt to:(turbo,IC,wydech,dolot z filtrem),reszta zależy od stanu technicznego silnika i wydajności pompek,napewno je zmienie za jakiś czas tylko narazie borykam sie z problemem turbo,juz je robiłem 2 razy i puszcza olej na wydech co jakis czas w postaci białej chmury z wydechu :(

: wt sie 04, 2009 14:33
autor: Ponior
Dawaj nowy wykres :food: :food: :food: :chytry:

: wt sie 04, 2009 15:05
autor: majkitdi
Ponior pisze:Dawaj nowy wykres :food: :food: :food: :chytry:
rowniez jestem ciekaw :jezor:

w tym roku klasa diesel kuleje po calosci, mam nadzieje zobaczyc biale mk4 w akcji gdzies na okolicznych lotniskach :pub:

: wt sie 04, 2009 15:51
autor: Ponior
majkitdi pisze:rowniez jestem ciekaw
Ja już znam wynik :jezor: ale poczekajmy na wykresik, według mnie jest ładnie :satan:

: wt sie 04, 2009 15:57
autor: CrocodileReggae
Ponior pisze:Ja już znam wynik :jezor: ale poczekajmy na wykresik, według mnie jest ładnie :satan:
sprzedaj co masz do sprzedania...

: wt sie 04, 2009 16:11
autor: cowboy
jak jest 300KM to sie jeszcze rozmysle i BKD włoze do swojego audi :helm:

: wt sie 04, 2009 16:34
autor: CrocodileReggae
cowboy pisze:jak jest 300KM to sie jeszcze rozmysle i BKD włoze do swojego audi :helm:
i wtedy by było quatrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrro...

: wt sie 04, 2009 22:00
autor: guluwroc
Nadszedł dzień aby dokończyć własne auto,Bezpiecznie nie da sie więcej zrobić z 2,0 16v na seryjnych wałkach,seryjnej głowicy i seryjnych pompowtryskach.
Obrazek
Strojeniem auta zajął sie dziś Aligator będąc przejazdem we Wrocławiu.

: wt sie 04, 2009 22:01
autor: cowboy
:bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:

[ Dodano: Wto Sie 04, 2009 22:02 ]
guluwroc pisze:Bezpiecznie nie da sie więcej zrobić z 2,0 16v na seryjnych wałkach,seryjnej głowicy i seryjnych pompowtryskach
co najbardziej blokuje teraz paliwo czy powietrze ?

stawiam ze pompki sie juz konczą ?