Strona 2 z 2

: śr kwie 01, 2009 16:54
autor: haliG
Masz racje GoodHope. Ja sie nie skarze na brak mocy, na zle zrobiony soft, czy cos w ten desen.

Po prostu mam wiekszy apetyt po tym jak pojezdzilem chwile a z braku $$ pytalem o rezystor bo widzialem ze zaba88 jezdzi i podobno super.

Wtryski zamierzam zmienic napewno na 216 moze w czerwcu. A do tego czasu pomyslam ze moza by bylo przyspieszyc autko :)

Moze 12 lat ma ale jak sam zauwazyles po tym czasie auto czyma nawet ponad serie. Wiec chyba nic sie takiego nie dzieje.

I mam pytanko czy dadza cos te 216?? czy nie zabardzo. widziales wiec mozesz ocenic czy warto jeszcze inwestowac. Bo chodzi mi o 130km..

: śr kwie 01, 2009 18:03
autor: bradley
haliG, 216+program i seryjne graty daja okolice 130KM/290-300Nm (ktory i tak potem spada bo to nie to turbulum na plaskie momenty;) )
Tutaj niestety odzywa sie pompa wtryskowa, ktora jest 10tka ale ma slabsza wydajnosc niz pompa z AFNu.

Pytanie do goodhope,
goodhope pisze:Poza tym większy moment oznaczałby niższą moc, z racji zadyszki sprężarki.
Jest na poziomie 47mg.
Moc, pomimo 51mg, wymagał ingerencji w napięcie nastawnika.
Czy to 51mg to jest zyczenie kierowcy a 47 to jest drugie okienko w grupie 008 czy myle pojecia?

: śr kwie 01, 2009 19:53
autor: goodhope
47mg dla max momentu 51 dla max mocy

wartości o jakich mówisz nie miały by sensu bo sterownik i tak bierze pod uwagę najniższą z grupy 8 pod uwagę.