Strona 2 z 2

: pn mar 30, 2009 21:12
autor: krzys-jeruzal
pawel.kijek4 pisze:witam
a ja ci kolego powiem co z innej beczki będziesz miał kiepsko w zimę i na mokrej nawierzchni esp będzie się świeciło cały czas jak chcesz mięć taką moc to standardowe szerokość opony odpada musisz założyć jakieś szersze bo biedzie cie wozić po całej drodze ale na suchej to biedzie fajnie ale cos za cos
Nie rozumiem problemu z trakcją u niektórych .....
w zime szeroka opona bo będzie kiepska trakcja :mlotek: jak sie umiejętnie posługiwac gazem to nie ma problem z trakcją . w sumie mozna miec problem z trakcją jak sie jezdzi na starej oponie albo jakiejs z dolnej półki
a pozatym kolega ma mocne auto co bez programu zerwie trakcje nawet teraz

: pn mar 30, 2009 22:48
autor: rob555
Mozna robic ale fajerwerkow nie spodziewaj sie...realne 195-200KM i Nm ok 60 w gore.
Fajniej jezdzi. Silnik mechanicznie bardzo fajny, turbo z zapasem. Gdyby nie DPF to pewnie 230KM by szlo zrobic na serii :chytry:

: wt mar 31, 2009 10:49
autor: Rapix
Czy dużym problemem jest wyrzucenie tego DPF ?

: wt mar 31, 2009 12:45
autor: cowboy
Rapix pisze:Czy dużym problemem jest wyrzucenie tego DPF ?
mechanicznie nie, ale trzeba w sofcie to uwzględnic, co chyba nie jest takie proste

oprócz tego tam jest jakiś czujnik zasyfienia tego FAP-a... czujnik EGT jest przed turbiną więc chyba nie powinno się za dużo zmienić - Masters pisał że podnosi chyba z 850 do 910 st C limiter na EGT ? ale moge źle pamietac

: wt mar 31, 2009 14:05
autor: jaro4444
cowboy pisze:grzegorzp, no niby tak ale jakoś nie kojarze jak moze pasowac cienszy wtrysk w gniazdo grubszego wtrysku ? chyba ze to gniazdo jest tak zrobione że ten siemens jakoś głebiej wchodzi w jakieś zwężenie ?

jesli tak kto ma dojscie do serwisu VW lub AUDI, bo zdaje się ze troche tych głowic wymienili
Cowboy a Ty dalej jak osioł swoje. :green_fuck:

Przecież wyraźnie już Ci pisałem, że założyłem do głowicy od Passata BKP (tam są Siemensy) pompki Boscha 03G 130 073 G i właśnie tym jeżdzę w moim Audi A4 2.0 TDI. Ty jednak zawsze swoje wydumki próbujesz uskuteczniać :jezor:

: wt mar 31, 2009 14:49
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Przecież wyraźnie już Ci pisałem, że założyłem do głowicy od Passata BKP (tam są Siemensy) pompki Boscha 03G 130 073 G i właśnie tym jeżdzę w moim Audi A4 2.0 TDI. Ty jednak zawsze swoje wydumki próbujesz uskuteczniać :jezor:
nie pisałeś w tym temacie że zakładałeś jakieś pompki :) nie bardzo nadążam (sorry ja prosty chłopina jestem :) ) no i nie kojarzę jak to z tymi nowościami jest -te piezo to tylko w 170tkach siedzą ?

pytałem tylko jak to jest mozliwe że i grubsze BOSCH i cienkie SIEMENS wchodzą w tą samą głowicę ? bo opis że na 2 sruby mocowane i na stożek jakoś mi tego nie rozjasnił, wiec zasugerowałem że :
cowboy pisze:chyba ze to gniazdo jest tak zrobione że ten siemens jakoś głebiej wchodzi w jakieś zwężenie ?
nie denerwuj się tak bardzo :grin: lepiej się upewnić :) bo Bogdan zeznawał że to jakoś inne jest i sie nie da :) ja tam nawet nie oglądałem tego dokładnie :)

jesli zatem wszystkie pompki do głowic 16V podchodzą, to nawet lepiej bo peknietą BKD chyba łatwiej znaleźć niż BMN :)

: wt mar 31, 2009 18:52
autor: jaro4444
Wiem, bo sprawdziłem na swojej skórze - silniki 2.0 16V 140 i 170 KM z Passata B6 mają piezopompki Siemensa. W głowicę 140 KM z piezopomką wchodzi pompka Boscha. Rzeczywiście jak się spojrzy na Siemnsa i Bocha to się różnią, ale stożek uszczelniający na dole ma ten sam kąt, oringi są te same i odcinek walcowy pod uszczelnienia i bazowanie też jezt taka sama.

: wt mar 31, 2009 20:47
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Rzeczywiście jak się spojrzy na Siemnsa i Bocha to się różnią, ale stożek uszczelniający na dole ma ten sam kąt, oringi są te same i odcinek walcowy pod uszczelnienia i bazowanie też jezt taka sama.
czyli w takim razie pompki BOSCHa z 2.0 TDI 16V są inne od pompek z silników 8V - jeśli chodzi o wymiary ?

na pewno te BIG pompki Rogala Bogdan testował w czapce od 1.9 TDI PD wiec wychodzi że to 2.0 8V to samo co 1.9 8V - chyba tylko większa pojemność a czapka ta sama ?

musze wziąć do łapy i pooglądac z suwmiarką wszystkie rodzaje pompek jak bede u Bogdana i zobacze w czym rzecz :)

Bogdan zeznał, ze piezo Siemensy są węzsze ciutke, na tyle mało że nie da się dotoczyć czegoś w rodzaju przejściówki i latają w gniazdach 1.9 PD 8V

z tego co pamiętam uysy tez strasznie narzekał na te silniki z piezo Siemensa, wiec coś na rzeczy z nimi jest

z drugiej jednak strony nie słyszałem żeby BMNy coś klękały a to tez PPD - wszak w pasku tez silnik w poprzek siedzi wiec jesli ma 170KM to tez chyba BMN

tak tylko dywaguje bo teraz to sie nie nadąży :) kiedys był 1Z i AFN i było łatwiej :)

dobra koniec OT... trzeba ETKE postudiować :)

słyszałem że jeździ w PL taki BMN bez FAPa ale nikt nie napisał kto to dłubał i na jaką moc ?

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 21:31 ]
ETKA mówi że niby AZV, BKD i BMN to ta sama głowica :) :bigok: