: śr mar 25, 2009 23:43
Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
No strzal "zacny" Moj 1Z shamowany po wtryskach mial peak przy 2100obr/min, po programie 2225. W zasadzie jak sie patrze na tamten wykres to jest podobny do mojego seryjnego z 216tkami. Tak jakby ktos tam podlal wiecej paliwa i wsjo :]_mumin_ pisze:Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
nie no, nie przesadzajmy 260NM ja tam nie widze strzału momentu - wykres jak wygląda jak mocna seriadzygit pisze:Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.
To może załóż okulary i popatrz jeszcze raz ... przy 2000 obr jest walnięcie momentu a potem nic się nie dzieje.cowboy pisze: nie no, nie przesadzajmy 260NM ja tam nie widze strzału momentu - wykres jak wygląda jak mocna seria
ja widze że moc na kołach cały czas leciutko rośnie, czyli OK_mumin_ pisze:To może załóż okulary i popatrz jeszcze raz ... przy 2000 obr jest walnięcie momentu a potem nic się nie dzieje.
Napisałem wyżej , że po samym wykresie się nie da stwierdzić co siedzi w sofcie, czylicowboy pisze:... ale najlepiej po wykresie stwierdzić że soft jest do dupy
chodzi mi o to że to styrany TDI, a Ty wymagasz żeby moment trzymał jak na BIG TurboNapisałem wyżej , że po samym wykresie się nie da stwierdzić co siedzi w sofcie