turbo arl
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ja miałem styczność z turbawkami.
Mam kolegę co ma warsztat i często u niego przesiaduje
przyjechał klient i mówi że jest po regeneracji i coś samochód jest zamulony.
wrzuciliśmy waga i w droge a tam ładowanie rzędu 0.3bar
myślimy że żart jakiś ale nie na miesiąc kolejny gostek przyjechał i powtórka z rozrywki.
hybryde to bym brał ale nie zregeneruje tam nic
bardzo dobrze że daje gwarancje:) to wielki plus pozdrawiam
Mam kolegę co ma warsztat i często u niego przesiaduje
przyjechał klient i mówi że jest po regeneracji i coś samochód jest zamulony.
wrzuciliśmy waga i w droge a tam ładowanie rzędu 0.3bar
myślimy że żart jakiś ale nie na miesiąc kolejny gostek przyjechał i powtórka z rozrywki.
hybryde to bym brał ale nie zregeneruje tam nic
bardzo dobrze że daje gwarancje:) to wielki plus pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
wsadziłem tą hybrydę gt 18/20 i szczerze mówiąc szału nie ma,
turbina późno wstaje około 2200, potem przepompowuje tak że kierownice już nie mają zakresu żeby zbić ciśnienie 2500-3000
a potem dopiero powyżej 3000 pompuje tak jak powinna. czy to moja jakaś lipna czy te hybrydy tak mają? co prawda pompuje 1.7 powyżej 4000 więc jak popracuje przy takim ciśnieniu to ładny wynik no ale dół lipa i OB też mało przyjemny
wiem że paru osobom gt 18/22 też robi konkretne OB
turbina późno wstaje około 2200, potem przepompowuje tak że kierownice już nie mają zakresu żeby zbić ciśnienie 2500-3000
a potem dopiero powyżej 3000 pompuje tak jak powinna. czy to moja jakaś lipna czy te hybrydy tak mają? co prawda pompuje 1.7 powyżej 4000 więc jak popracuje przy takim ciśnieniu to ładny wynik no ale dół lipa i OB też mało przyjemny
wiem że paru osobom gt 18/22 też robi konkretne OB
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
grzegorzp, te turbiny tak wstaja, po korekcie bedzie troche lepiej ale zawsze lag bedzie wiekszy niz na arl.
OB da sie opanowac w sofcie.
OB da sie opanowac w sofcie.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
po co mam kręcić sztangą jak to samo i jeszcze więcej można softem zrobić
softem tyle co się dało jest zrobione, wcześniej łapał powyżej 2barów teraz okolice 1.8-1.9 w zakresie mniejwięcej 2300-3000
działać... działa,
ale super nie jest
ps. czy gt 18/22 jest łatwiejsze do opanowania czy jeszcze gorsze?
może 17/20 było by lepsze?
z założeniem że nie chcę więcej niż 1.7bara przy 4500obr
softem tyle co się dało jest zrobione, wcześniej łapał powyżej 2barów teraz okolice 1.8-1.9 w zakresie mniejwięcej 2300-3000
działać... działa,
ale super nie jest
ps. czy gt 18/22 jest łatwiejsze do opanowania czy jeszcze gorsze?
może 17/20 było by lepsze?
z założeniem że nie chcę więcej niż 1.7bara przy 4500obr
Ostatnio zmieniony czw kwie 09, 2009 23:18 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Z tymi hybrydami jest strasznie roznie, u mnie w tym zakresie obrotow jest spadek cisnienia, ale fakt ze samochod jeszcze nie jest wystrojony.
Byles juz na korekcie u Rogala ??
Faktycznie mozna bylo by wydluzyc sztange o 2 obr, sprobuj.
Byles juz na korekcie u Rogala ??
Faktycznie mozna bylo by wydluzyc sztange o 2 obr, sprobuj.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
grzegorzp, ja mam hybryde od Karambola i najlepszy sposób to wydłużenie sztangi o 2 a nawet 3 obroty
co prawda ja mam AWX / ARL i wstaje mi z 1700 rpm wiec nie mam problemów z dołem ale jednak te hybrydy maja to do siebie
zauważ ze hybryda ma większą strone zimną i jak dostanie auto koksu przy 2500-2800 rpm to lubi sie za mocno bujnąć i N75 nie daje rady - pisałem kiedys o tym to zostałem okrzyczany że w sofcie da się wszsytko niestety nie zawsze elementy wykonawcze chcą się słuchac programu i czasem trzeba pokombinować sztangą
o ile moja niezyjaca juz AWX miala doslowne zero OB to juz hybrydkę okiełznałem dopiero sztangą tak żeby chodziła jakbym chciał...
poza tym nie wiem czy Karambol wstępnie reguluje sztange wg zaleceń oraz czy ustawia ograniczniki ? a jesli nawet to przy hybrydzie juz wydajniejsza częśc kompresora (w stosunku do turbiny) powoduje że trzeba to indywidualnie ustawiać, dodatkowo zalezy to tez od softu..
dodam ze kilka osób pisało że wydłuzenie o 2 obroty sztangi znacznie zmniejszało OB a jednoczesnie nie osłabiało dołu - więc warto spróbowac pokręcić tą srubką i przekonac się jak to będzie u Ciebie
ps. kiedy pokażesz jakis wykresik ?
co prawda ja mam AWX / ARL i wstaje mi z 1700 rpm wiec nie mam problemów z dołem ale jednak te hybrydy maja to do siebie
zauważ ze hybryda ma większą strone zimną i jak dostanie auto koksu przy 2500-2800 rpm to lubi sie za mocno bujnąć i N75 nie daje rady - pisałem kiedys o tym to zostałem okrzyczany że w sofcie da się wszsytko niestety nie zawsze elementy wykonawcze chcą się słuchac programu i czasem trzeba pokombinować sztangą
o ile moja niezyjaca juz AWX miala doslowne zero OB to juz hybrydkę okiełznałem dopiero sztangą tak żeby chodziła jakbym chciał...
poza tym nie wiem czy Karambol wstępnie reguluje sztange wg zaleceń oraz czy ustawia ograniczniki ? a jesli nawet to przy hybrydzie juz wydajniejsza częśc kompresora (w stosunku do turbiny) powoduje że trzeba to indywidualnie ustawiać, dodatkowo zalezy to tez od softu..
dodam ze kilka osób pisało że wydłuzenie o 2 obroty sztangi znacznie zmniejszało OB a jednoczesnie nie osłabiało dołu - więc warto spróbowac pokręcić tą srubką i przekonac się jak to będzie u Ciebie
ps. kiedy pokażesz jakis wykresik ?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Kazda hybryda jest inna, u mnie jest np. niedoladowanie.cowboy pisze:zauważ ze hybryda ma większą strone zimną i jak dostanie auto koksu przy 2500-2800 rpm to lubi sie za mocno bujnąć
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dla kazdej turbiny inaczej sie reguluje ogranicaniki, dla przykladu ostatnio wkladalem do siebie 2 takie same z pozoru hybrydy 18/22 ktore na tym samym sofcie calkowicie inaczej sie zachowywaly, juz nie mowiac o kreceniu ogranicznikami, wtedy wogole calkowicie inaczej sie zachowywaly przy tych samych ustawieniach ogranicznika.cowboy pisze:dlatego że fabryczna turbina jest ustawiona, a hybryde trzeba dopiero wyregulowac i to nie tylko sztange ale jeszcze ogranicznikiDario84 pisze:Kazda hybryda jest inna, u mnie jest np. niedoladowanie.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
no i to własnie urok tych hybryd - praktycznie mozna napisac jak spiewała Kora z Maanamem: Nic dwa razy się nie zdarza, nie ma dwoch tych tych samych hybrydDario84 pisze:Dla kazdej turbiny inaczej sie reguluje ogranicaniki, dla przykladu ostatnio wkladalem do siebie 2 takie same z pozoru hybrydy 18/22 ktore na tym samym sofcie calkowicie inaczej sie zachowywaly, juz nie mowiac o kreceniu ogranicznikami, wtedy wogole calkowicie inaczej sie zachowywaly przy tych samych ustawieniach ogranicznika.
to co napisał Dario - pod ori turbine bedzie działał gotowiec, z hybrydą trzeba troszke powlaczyć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości