Strona 2 z 3

: pt mar 20, 2009 22:25
autor: caddy24
Szumal pisze:Ja mam u siebie takową skrzynie i jestem z niej bardzo zadowolony. na 5 biegu przy 2 tys obr mam licznikowo 110km/h podczas gdy na seryjnej bylo tylko 90 km/h. Na czworce przy ponad 4 tys obr da sie pociągnać do 180 km/h na drugim biegu można dojść bez problemu do 80.
Polecam
to ja w caddym na 2 dochodze do jakis 70 ale na 3 max 120,4 konczy sie na 140;/koniec mam na mysli 4 tys obrotow

[ Dodano: 20 Mar 2009 21:28 ]
cowboy pisze:216 + remap softu na poczatek

potem pomyśl o FMIC i jakimś mocniejszym turbo

potem sprzegło i hamulce
dokladnie tak chce zrobic ale nie wiem ile mi zajmie uzbieranie kasy:)
a o hamulce sie narazie nie martwie,z przodu mam tarcze nawiercane i nacinane:)

: pt mar 20, 2009 23:03
autor: krzys-jeruzal
caddy24 pisze:a o hamulce sie narazie nie martwie,z przodu mam tarcze nawiercane i nacinane:)
wiesz to nieznaczy ze będą jakies super dobre wazna jest srednica i jakosc okładzin...

: pt mar 20, 2009 23:09
autor: caddy24
krzys-jeruzal pisze:
caddy24 pisze:a o hamulce sie narazie nie martwie,z przodu mam tarcze nawiercane i nacinane:)
wiesz to nieznaczy ze będą jakies super dobre wazna jest srednica i jakosc okładzin...
bodajze 256 mm to jak na mase 1100 kg radzi sobie niezle:)

: pt mar 20, 2009 23:19
autor: krzys-jeruzal
caddy24 pisze:bodajze 256 mm to jak na mase 1100 kg radzi sobie niezle:)
sprawdziłem temat sam miałem takie i niezdaly egazminu niepewne hamowania z powyzej 160....
moje vento wazy 1180... a moc 160km zalecane 280mm na dobrym klocku...

: pt mar 20, 2009 23:21
autor: cowboy
caddy24 pisze:hamulce sie narazie nie martwie,z przodu mam tarcze nawiercane i nacinane:)
to nacinanie i nawiercanie nie pomoze jak nie ma dużej średnicy tarczy, dobrego klocka i płynu :)

: pt mar 20, 2009 23:23
autor: caddy24
cowboy pisze:to nacinanie i nawiercanie nie pomoze jak nie ma dużej średnicy tarczy, dobrego klocka i płynu
seryjne heble za szybko sie gotowaly;/z tymi jest duzo lepiej :bajer:

[ Dodano: 20 Mar 2009 22:24 ]
a tak przy okazji to o jakiej sredncy sie mieszcza tarcze pod 14 cali felge?

: pt mar 20, 2009 23:38
autor: cowboy
caddy24 pisze:
cowboy pisze:to nacinanie i nawiercanie nie pomoze jak nie ma dużej średnicy tarczy, dobrego klocka i płynu
seryjne heble za szybko sie gotowaly;/z tymi jest duzo lepiej :bajer:

[ Dodano: 20 Mar 2009 22:24 ]
a tak przy okazji to o jakiej sredncy sie mieszcza tarcze pod 14 cali felge?
256

280 juz wymagają 15 calowych felg

: pt mar 20, 2009 23:39
autor: jarol2002
caddy24 pisze:
cowboy pisze:to nacinanie i nawiercanie nie pomoze jak nie ma dużej średnicy tarczy, dobrego klocka i płynu
seryjne heble za szybko sie gotowaly;/z tymi jest duzo lepiej :bajer:

[ Dodano: 20 Mar 2009 22:24 ]
a tak przy okazji to o jakiej sredncy sie mieszcza tarcze pod 14 cali felge?
Pod 14" to 256mm max co wejdzie, warto by było włozyć 280

: pt mar 20, 2009 23:47
autor: caddy24
na pewno by bylo warto,zobacze jak beda sobie radzily jak wgram virusa:p
najchetniej bym zostawil seryjne 14" na deklach i musze kupic znaczek SDI :grin:
Miny zniszczonych kierowników-bezcenne

: pt lip 10, 2009 16:22
autor: willy
cowboy pisze:
Szumal pisze:Tańszą i prostszą alternatywą jest wrzucenie długiej piątki o oznaczeniu GGU/EWT z ibizy lub fabi z silnikiem ATD
dokładnie tak GGU / EWT to najdłuższa skrzynia 5r biegowa

mozna kupić za 600 PLN skrzynie o przebiegu 50 tys km - nie ma chyba lepszej opcji :)
Czy w passatach B5 nie było "5" o dłuższych przełożeniach ??

: pt lip 10, 2009 18:20
autor: Adrian1980
willy pisze:
Czy w passatach B5 nie było "5" o dłuższych przełożeniach ??

jak chcesz zalozyc skrzynie 5 z silnika wzdłużnego do poprzecznego ??? :hmm:

: sob lip 11, 2009 00:17
autor: willy
Adrian1980 pisze:
jak chcesz zalozyc skrzynie 5 z silnika wzdłużnego do poprzecznego ??? :hmm:
Mhhh, to moze byc problem :helm:

Thx, znowu jestem troche madrzejszy

: sob lip 11, 2009 10:10
autor: cowboy
Thx, znowu jestem troche madrzejszy
nie wiem po co kombinujesz - dostales info jaka poprzeczna skrzynie jest najdłuższa - z Polo ibizy i fabii - EWT lub GGU - te auta maja niewielkie kółka

: sob lip 11, 2009 12:57
autor: willy
cowboy pisze:
nie wiem po co kombinujesz - dostales info jaka poprzeczna skrzynie jest najdłuższa - z Polo ibizy i fabii - EWT lub GGU - te auta maja niewielkie kółka
Po to jest to forum zeby min. kombinowac.

BTW Thx za info.