Strona 2 z 2

: ndz kwie 12, 2009 09:01
autor: Cinek
program 1400, jak dobrze pogadasz to może taniej, dolot w MG około 1000, turbo hybrydowe od turbobogdana albo innego karambola za 800-1000 ( i zwrot starego), pompki mocniejsze 2000 do tego wymiana turbo np u rogala 350 jak jest p&p

: ndz kwie 12, 2009 10:27
autor: Krzyziu
jaki FMIC pod AJM? Mam 158KM i 340 Nm po programie i turbo ASZ

: ndz kwie 12, 2009 13:24
autor: Dario84
Zalezy czy bedziesz szedl dalej z modami, jesli nie to starczy 14cm custom - 550-x140x65

: ndz kwie 12, 2009 13:37
autor: Krzyziu
wejdzie to pod seryjny zderzak czy będzie problem?

: ndz kwie 12, 2009 15:27
autor: Dario84
Wejdzie pod seryjny zobacz jak to zrobilem:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... edd4cb35e9

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d49acef287

[ Dodano: 12 Kwi 2009 15:27 ]
Tylko ze u mnie siedzi Big IC 23cm

: śr kwie 22, 2009 16:43
autor: Krzyziu
ile u Ciebie kosztowałby FMIC pod seryjny zderzak i ew. dokładkę z 25 JUBI? taki IC warto?
link
mam wydech trochę już skorodowany, generalnie togoni mnie głównie ta rura od katalizatora w stronę środkowego. Nie przekrocze 190-200 KM i chyba nie opłaca się robić przelotu 2,5" do takich mocy. Czy wydech z ARL coś da? a sam końcowy przelotowy 2,75" i reszta seria?

: czw kwie 23, 2009 06:36
autor: Cinek
najważniejszy jest downpipe, więc jak masz zamiar zostawić go w spokoju, to każde inne rozwiązanie nie da aż tyle poprawy. a już sam końcowy wg mnie bez sensu

: czw kwie 23, 2009 07:51
autor: Dario84
Krzyziu, nie ma sensu pakowac sie w ic z arl, za duzo roboty a efekt i tak niezbyt rewelacyjny.

Wydech seria styknie do 200KM, wiec nie ma sensu kombinowac przelot.

U mnie fmic z customem i nierdzewka to koszt 1500zl, mozna od razu troche wydech podreperowac ;)

Sam koncowy nic Ci nie da, w ARL jest taki sam wydech jak w innych tdi czyli 55mm.

: czw cze 11, 2009 12:46
autor: kamilbolek
Dario84 mam golfa 4 110km AHF 99r. mam chip na 130km. Myśle wyciągnąć z niego 150-160km moglbys podradzic cos. Jezdze nim na codzien wiec chcialbym zeby spalanie bylo w miare niskie do tej mocy (jesli tak by sie dalo:) ). Powiedz co by trzeba bylo wymienic i jaki koszt bylby.

: czw cze 11, 2009 15:13
autor: Dario84
Poszlo PW

: wt sie 11, 2009 20:05
autor: Blanko
to i ja sie podepne pod temat..
czy w passacie b5fl 1.9 tdi 130km awx wejdzie turbo gt2256?? bo tam podobno malo miejsca..i z jakiego auta sa te turbiny gt2256 to z bmw 3.0d?? cos trzeba zminiac bo brd wchodzi p&p a ta gt2256?
a jesli wejdzie to czy pod takie turbo starczy ten popuralny chinol z respektu o wysokosci 14cm czy brac ten wiekszy 18cm
no i co mozna osiagnac na tym wszystkim po korekcje biorac pod uwage ze siedza u mnie pompki ba albo ar (sam niewiem ktore)