[TDI PD][MK4] AJM, modyfikacje.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz kwie 12, 2009 09:01

program 1400, jak dobrze pogadasz to może taniej, dolot w MG około 1000, turbo hybrydowe od turbobogdana albo innego karambola za 800-1000 ( i zwrot starego), pompki mocniejsze 2000 do tego wymiana turbo np u rogala 350 jak jest p&p


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » ndz kwie 12, 2009 10:27

jaki FMIC pod AJM? Mam 158KM i 340 Nm po programie i turbo ASZ


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz kwie 12, 2009 13:24

Zalezy czy bedziesz szedl dalej z modami, jesli nie to starczy 14cm custom - 550-x140x65


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » ndz kwie 12, 2009 13:37

wejdzie to pod seryjny zderzak czy będzie problem?


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz kwie 12, 2009 15:27

Wejdzie pod seryjny zobacz jak to zrobilem:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... edd4cb35e9

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d49acef287

[ Dodano: 12 Kwi 2009 15:27 ]
Tylko ze u mnie siedzi Big IC 23cm


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Krzyziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: sob kwie 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Krzyziu » śr kwie 22, 2009 16:43

ile u Ciebie kosztowałby FMIC pod seryjny zderzak i ew. dokładkę z 25 JUBI? taki IC warto?
link
mam wydech trochę już skorodowany, generalnie togoni mnie głównie ta rura od katalizatora w stronę środkowego. Nie przekrocze 190-200 KM i chyba nie opłaca się robić przelotu 2,5" do takich mocy. Czy wydech z ARL coś da? a sam końcowy przelotowy 2,75" i reszta seria?
Ostatnio zmieniony śr kwie 22, 2009 17:15 przez Krzyziu, łącznie zmieniany 1 raz.


mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw kwie 23, 2009 06:36

najważniejszy jest downpipe, więc jak masz zamiar zostawić go w spokoju, to każde inne rozwiązanie nie da aż tyle poprawy. a już sam końcowy wg mnie bez sensu


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw kwie 23, 2009 07:51

Krzyziu, nie ma sensu pakowac sie w ic z arl, za duzo roboty a efekt i tak niezbyt rewelacyjny.

Wydech seria styknie do 200KM, wiec nie ma sensu kombinowac przelot.

U mnie fmic z customem i nierdzewka to koszt 1500zl, mozna od razu troche wydech podreperowac ;)

Sam koncowy nic Ci nie da, w ARL jest taki sam wydech jak w innych tdi czyli 55mm.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

kamilbolek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob maja 16, 2009 16:11
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: kamilbolek » czw cze 11, 2009 12:46

Dario84 mam golfa 4 110km AHF 99r. mam chip na 130km. Myśle wyciągnąć z niego 150-160km moglbys podradzic cos. Jezdze nim na codzien wiec chcialbym zeby spalanie bylo w miare niskie do tej mocy (jesli tak by sie dalo:) ). Powiedz co by trzeba bylo wymienic i jaki koszt bylby.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw cze 11, 2009 15:13

Poszlo PW


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Blanko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt lut 27, 2009 12:13
Lokalizacja: lomza

Post autor: Blanko » wt sie 11, 2009 20:05

to i ja sie podepne pod temat..
czy w passacie b5fl 1.9 tdi 130km awx wejdzie turbo gt2256?? bo tam podobno malo miejsca..i z jakiego auta sa te turbiny gt2256 to z bmw 3.0d?? cos trzeba zminiac bo brd wchodzi p&p a ta gt2256?
a jesli wejdzie to czy pod takie turbo starczy ten popuralny chinol z respektu o wysokosci 14cm czy brac ten wiekszy 18cm
no i co mozna osiagnac na tym wszystkim po korekcje biorac pod uwage ze siedza u mnie pompki ba albo ar (sam niewiem ktore)


Passat 3BG AWX 1.9 TDI 194ps 380nm
tak sie zbiera passek 0-100
http://www.youtube.com/watch?v=53CgSt4I7DY

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości