Strona 2 z 8

: sob lut 28, 2009 21:41
autor: Dario84
No to teraz zostaje kwestia cen, czy te turbinki sie oplacaja.

: sob lut 28, 2009 22:10
autor: jaro4444
Wszystko zależy za ile ją kupisz :grin:

: ndz mar 01, 2009 10:48
autor: cowboy
sagon pisze:Chodziło mi o hybrydę awx,avf-arl.
taka modzona AWX/ARL jeśli ma wstawiony wałek nieprzewężany to powinna dać rade w 1.9 TDI do 1.55 Bara tak do 4200 rpm ale to juz bedzie jej max

ja mam taką właśnie i hula juz ponad 1,5 roku az miło i faktycznie dałem za nią 1200 PLN

mając do wyboru taką z BRD gdzie ceny chodziły około 2500 PLN to wybór jest oczywisty ... atakując +200KM juz bym szedł w hybryde GT18/20

: ndz mar 01, 2009 12:02
autor: jaro4444
cowboy pisze:mając do wyboru taką z BRD gdzie ceny chodziły około 2500 PLN to wybór jest oczywisty ...
Podajesz ceny z kosmosu dla napalonych laików. Praktycznie nowe turbiny to rząd wielkości 1500-1600 zł.

: ndz mar 01, 2009 12:05
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Podajesz ceny z kosmosu dla napalonych laików. Praktycznie nowe turbiny to rząd wielkości 1500-1600 zł.
podaję ceny jakie krzyczą na forach ludzie za BRD, bo to podobno rarytas :)
jaro4444 pisze:Praktycznie nowe turbiny to rząd wielkości 1500-1600 zł.
gdzie można za tyle kupić ?

bo cena 1500 PLN juz brzmi dobrze

: ndz mar 01, 2009 13:36
autor: jaro4444
cowboy pisze:gdzie można za tyle kupić ?
Allegro Twoim przyjacielem - i nie w dziale "turbiny" ale np. silniki. Dzwonisz i negocjujesz sprzedanie samej turbiny :chytry:

: ndz mar 01, 2009 15:59
autor: sagon
Znalazłem dokładnie taką samą.
http://moto.allegro.pl/item570390289_tu ... ml#gallery

[ Dodano: 01 Mar 2009 15:10 ]
Dla porównania tez nowa,ale GT 1749 VB.
Cenowo korzystniej wychodzi KKK.
http://moto.allegro.pl/item560286531_vw ... ml#gallery

: ndz mar 01, 2009 18:52
autor: arwam
jaro4444,

możesz mi powiedzieć z jakiego silnika to jest?
http://moto.allegro.pl/item566120241_tu ... lskie.html
dzięki

: ndz mar 01, 2009 21:17
autor: jaro4444
sagon pisze:Znalazłem dokładnie taką samą.
http://moto.allegro.pl/it...km.html#gallery
Sagon albo nie chcesz zrozumieć co się tu pisze albo chcesz udowodnić coś innego. Przecież wyraźnie piszę, że w dobie chorych cen BRD (taką właśnie znalazłeś) niezłą alternatywą jest 03L145702E.

[ Dodano: 01 Mar 2009 21:09 ]
arwam pisze:możesz mi powiedzieć z jakiego silnika to jest?
03G253016H Garrett GT 1646V BMM, BVB, BMP, BVD czyli poprzeczne 2.0 8V,
03G 253 019 A / 03G 253 014 H - GT 1749VA - poprzeczne 2.0 16V 140 KM np. BKD
03G253016G - KKK BV39 z Transportera T5

Czyli nic z tych nr nie jest na zdjęciu :helm:

To co przedstawia zdjęcie to zapewne turbina z 3.0 TDI

: ndz mar 01, 2009 23:32
autor: sagon
Ja wiem,czy cena takiej z BRD jest chora,skoro nowa kosztuje 2400,a VB Garetta kosztuje tysiąc zeta więcej.
Nie wydaje mi się,żeby zaprezentowaną przez Ciebie można było kupić taniej.Mowa o nowej.
Graniczy z cudem trafienie nawet używanej.Jeżeli jednak tak,to fajnie by było wiedzieć gdzie i za ile można je nabyć,bo alternatywa jak najbardziej godna uwagi.
Może ktoś wie?

: pn mar 02, 2009 00:38
autor: arwam
To co przedstawia zdjęcie to zapewne turbina z 3.0 TDI
myślisz że ile można na niej bezpiecznie wyciąnąć na światło dzienne koników?
Są warte zachodu czy może szukać jakiejś GT2260V
Pompa 11mm już na aucie

: pn mar 02, 2009 01:31
autor: jaro4444
arwam pisze:myślisz że ile można na niej bezpiecznie wyciąnąć na światło dzienne koników?
Wiem, że były prowadzone próby tej turbiny sterowanej mieszkiem podciśnieniowym nie silnikiem elektrycznym. Podobno bardzo ładnie trzyma cisnienie. W 3.0 TDI styka pod okolice 280 KM.

: sob mar 21, 2009 13:59
autor: cowboy
Dario84 pisze:No to teraz zostaje kwestia cen, czy te turbinki sie oplacaja.
a ile to jest dobra cena za nowexy te ze 170tki (czyli potencjał do 210KM) ?

czy cena 1700-1800 byłaby dobra ?

: ndz mar 22, 2009 01:42
autor: Pruszkowiak
W Warszawie jest passat B4 1Z+turbo BLB chyba 140KM i wtryski AFN

Auto na samych gratach ma 120KM bez programu.Zapodając wtryski 216 i co tego wirus to myślę, że ładny wynik można uzyskać.