: sob lut 28, 2009 21:41
No to teraz zostaje kwestia cen, czy te turbinki sie oplacaja.
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
taka modzona AWX/ARL jeśli ma wstawiony wałek nieprzewężany to powinna dać rade w 1.9 TDI do 1.55 Bara tak do 4200 rpm ale to juz bedzie jej maxsagon pisze:Chodziło mi o hybrydę awx,avf-arl.
Podajesz ceny z kosmosu dla napalonych laików. Praktycznie nowe turbiny to rząd wielkości 1500-1600 zł.cowboy pisze:mając do wyboru taką z BRD gdzie ceny chodziły około 2500 PLN to wybór jest oczywisty ...
podaję ceny jakie krzyczą na forach ludzie za BRD, bo to podobno rarytasjaro4444 pisze:Podajesz ceny z kosmosu dla napalonych laików. Praktycznie nowe turbiny to rząd wielkości 1500-1600 zł.
gdzie można za tyle kupić ?jaro4444 pisze:Praktycznie nowe turbiny to rząd wielkości 1500-1600 zł.
Allegro Twoim przyjacielem - i nie w dziale "turbiny" ale np. silniki. Dzwonisz i negocjujesz sprzedanie samej turbinycowboy pisze:gdzie można za tyle kupić ?
Sagon albo nie chcesz zrozumieć co się tu pisze albo chcesz udowodnić coś innego. Przecież wyraźnie piszę, że w dobie chorych cen BRD (taką właśnie znalazłeś) niezłą alternatywą jest 03L145702E.sagon pisze:Znalazłem dokładnie taką samą.
http://moto.allegro.pl/it...km.html#gallery
03G253016H Garrett GT 1646V BMM, BVB, BMP, BVD czyli poprzeczne 2.0 8V,arwam pisze:możesz mi powiedzieć z jakiego silnika to jest?
myślisz że ile można na niej bezpiecznie wyciąnąć na światło dzienne koników?To co przedstawia zdjęcie to zapewne turbina z 3.0 TDI
Wiem, że były prowadzone próby tej turbiny sterowanej mieszkiem podciśnieniowym nie silnikiem elektrycznym. Podobno bardzo ładnie trzyma cisnienie. W 3.0 TDI styka pod okolice 280 KM.arwam pisze:myślisz że ile można na niej bezpiecznie wyciąnąć na światło dzienne koników?
a ile to jest dobra cena za nowexy te ze 170tki (czyli potencjał do 210KM) ?Dario84 pisze:No to teraz zostaje kwestia cen, czy te turbinki sie oplacaja.