mahoo pisze:może takie rozwiązanie też ma sens:
ewent. przyjmujesz zaliczkę, kupujesz używki od AJM/ATD/itp, przerabiasz/regenerujesz, sprzedajesz gotowe, ewent. przyjmujesz stare po demontażu w rozliczeniu
takie rozwiązanie nie ma sensu
masz swoje pompki, oznacz kolejność wymontuj a ja zaloże na nie wydajniejsze nowe końcówki, wyreguluje cisnienia itd
Turbonalepa pisze:Dowiedz się jak możesz jeszcze co z tymi BIP'ami i jeżeli jest szansa, że moje pompki po zabiegu będą się zachowywały normalnie to nie mam się co zastanawiać.
BIP-y mozna sprawdzić tylko w aucie, w warsztacie jest czapka z TDI PD i mozna sprawdzic rozpylanie i dawki
generalnie podczas wymiany ustawiane są cisnienia wtrysku zwykle 170/270 Bar, sprawdzane dawki itp
generalnie zasada podobna jak w TDI na pompie - wieksze dziury, wiecej koksu, wiecej niutona i powera, spalanie bez wiekszych zmian
wyminana pompek nie jest jakąś czarna magią, sa opisy na forach - nie wiem czy pow ymianie trzeba na nowo regulowac te śrubki przy dzwigienkach ? moze by sie ktoś obeznany wpisał bo zapomniałem Bogdana zapytać
przy okazji wczoraj widziałem rozebrany na częsci wtrysk z nowego silnika VAG na CR