Nie trzeba tego izolowac od komory?
Pozdr.
To miejsce w ktorym jest filtr jest optymalne i nie ma tam wysokiej temp. wiec niema sensu tego izolować.
A co do mocy okaze sie po strojeniu....W sumie nie wiadomo do konca w jakiej kondycji jest motor (parametry na vagu ok pracuje cicho itp.) i jakie kreski wygeneruje....Ale ta 2XX z przodu powinna byc bez problemu
A co do wałka...właściciel zapewnia ze bedzie napewno jak tylko ogarnie się z $$$ "czasem"
[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 11:55 ]
no bardzo ładnie jak z lagiem ? bo u mnie bez strojenia zaczynał jechać dopiero od 3 tys... czemu to turbo tak wysoko ? pewnie zeby spaliny miały jak najkrótsza droge :d macie fote kolektora ?:P od czego sprzęgło ? hehe będzie śpiewał właściciel ode do trakcji
Lag jest wiadomo przy takiej spręzarce trudno zeby nie było....I tak dokladnie jest tutaj osobiscie mialem tą sprezarke w silniku VP i powiem ze w PDku ona troche zachowuje sie innaczej...auto mimo ze nie wystrojone jest takie bardziej elastyczne....Turbo jest wysoko bo taki zastosowany jest kolektor wydechowy od 1,6 td....Sprzęgło od VR6
foto kolektora
może jakaś fotka z dołu. Jak w takim silniczku w mk3 jest miska, tak jak seria , czy niżej??
Fotki z dolu narazie niema zadnej ale miska wydaje mi sie ze jest na takiej samej wyskosci jak w 1Z śmiem tak twierdzic bo zalozona jest ori osłona pod silnik i tylko lekko trzeba bylo ja przyciac pd strony rozrządu ze wzgledu na kształt miski
[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 12:08 ]
zapodaj lepiej co tam z eSą robisz... bedzie coś nowego na forum, bo mocnych TDI juz jest chyba więcej jak słabych
Do eski kompletuje graty niebawem jakies fotki z przebiegu prac
Dodam ze leża juz dwie piękne sprezarki K04 z RS6