Strona 2 z 8

: sob lut 21, 2009 11:39
autor: zaprzal
mariachi pisze:wszystko widzę weszło na styk, szczególnie turbina,
super fachowa robota, tak to pięknie poukładane i ogarnięte jakby fabryka takiego wypuściła.
ten osprzet byl wczesniej stestowany w poprzednim golfie Adama :bigok: bedzie kolejny killer BZA ;)

Re: Golf 3 tdi ASZ + GT2260V

: sob lut 21, 2009 12:23
autor: k-meal
mirass pisze: wygląda jak ITG. Bardzo dobre filtry nadające sie do aut z przepływkami :smoke:
Nie trzeba tego izolowac od komory?

Pozdr.

: sob lut 21, 2009 12:39
autor: Gobo90
no bardzo ładnie :D jak z lagiem ? bo u mnie bez strojenia zaczynał jechać dopiero od 3 tys... czemu to turbo tak wysoko ? pewnie zeby spaliny miały jak najkrótsza droge :d macie fote kolektora ?:P od czego sprzęgło ? hehe będzie śpiewał właściciel ode do trakcji :P

: sob lut 21, 2009 12:43
autor: aw69
Nie trzeba tego izolowac od komory?

Pozdr.
To miejsce w ktorym jest filtr jest optymalne i nie ma tam wysokiej temp. wiec niema sensu tego izolować.

A co do mocy okaze sie po strojeniu....W sumie nie wiadomo do konca w jakiej kondycji jest motor (parametry na vagu ok pracuje cicho itp.) i jakie kreski wygeneruje....Ale ta 2XX z przodu powinna byc bez problemu :)

A co do wałka...właściciel zapewnia ze bedzie napewno jak tylko ogarnie się z $$$ "czasem" :)

[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 11:55 ]
no bardzo ładnie jak z lagiem ? bo u mnie bez strojenia zaczynał jechać dopiero od 3 tys... czemu to turbo tak wysoko ? pewnie zeby spaliny miały jak najkrótsza droge :d macie fote kolektora ?:P od czego sprzęgło ? hehe będzie śpiewał właściciel ode do trakcji
Lag jest wiadomo przy takiej spręzarce trudno zeby nie było....I tak dokladnie jest tutaj osobiscie mialem tą sprezarke w silniku VP i powiem ze w PDku ona troche zachowuje sie innaczej...auto mimo ze nie wystrojone jest takie bardziej elastyczne....Turbo jest wysoko bo taki zastosowany jest kolektor wydechowy od 1,6 td....Sprzęgło od VR6

Obrazek

foto kolektora

może jakaś fotka z dołu. Jak w takim silniczku w mk3 jest miska, tak jak seria , czy niżej??

Fotki z dolu narazie niema zadnej ale miska wydaje mi sie ze jest na takiej samej wyskosci jak w 1Z śmiem tak twierdzic bo zalozona jest ori osłona pod silnik i tylko lekko trzeba bylo ja przyciac pd strony rozrządu ze wzgledu na kształt miski

[ Dodano: Sob Lut 21, 2009 12:08 ]
zapodaj lepiej co tam z eSą robisz... bedzie coś nowego na forum, bo mocnych TDI juz jest chyba więcej jak słabych
Do eski kompletuje graty niebawem jakies fotki z przebiegu prac :) Dodam ze leża juz dwie piękne sprezarki K04 z RS6 :)

: sob lut 21, 2009 13:10
autor: k-meal
aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?

pozdr.

: sob lut 21, 2009 13:19
autor: zaprzal
k-meal pisze:aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?
dlatego, ze na 2256 nie zrobisz takiego poweru jak na 2260? :helm:

: sob lut 21, 2009 13:32
autor: aw69
aw69, czemu zdecydowaliscie sie na te turbine, a nie na gt2256? dlatego, ze mieliscie juz taka z poprzedniego auta czy jakis inny powod?

pozdr.
Tak jak zaprzal napisal to raz....chodz z drugiej strony ten zestaw siedzial w moim aucie i wiem ze jest dobry i wszystko ladnie sie sprawowalo, jeśli przyszlo by nam szukac turbiny na nowo mozliwe ze zagościla by gt2256V, ale wlasciciel jest glodny mocy wiec mysle ze te turbo to strzał w 10.

: sob lut 21, 2009 13:39
autor: k-meal
Co do mocy, to wiem, ze ta ma wiekszy potencjal. ;)
Ale na poprzedniej stronie Rapix napisal, ze wlascicielowi nie zalezy na mocy, tylko na bezpiecznym setupie i to mnie zmylilo. ;) Do jazdy na codzien chyba jednak lepsza bylaby 2256, bo lepiej idzie z dolu. Tak slyszalem, na 2260 nie jezdzilem. ;)

Pozdrawiam i powodzenia!

: sob lut 21, 2009 14:42
autor: Rogalotti
Witam. Teraz widze o czym była mowa :bajer: ładnie...

Przy swapach i tak zaawansowanych pracach przy aucie trudno nie isc dalej... wiec z czasem napewno pojawia sie nowe zabawki.

Pozdrawiam

: sob lut 21, 2009 18:49
autor: dawid gti
no no naprawde fajnie wyszlo.Kolego graluje zaciecia i tego ze ukonczyles ten swap :bigok:

: sob lut 21, 2009 19:28
autor: Krzysiek W.
Kolejny diesel - rakieta ,,dotknięta" przez Adama. :bigok: Gratulacje.

: sob lut 21, 2009 20:20
autor: uysy
ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest ;) )

: sob lut 21, 2009 20:39
autor: mirass
uysy pisze:ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest ;) )
przy 2000tys obr/min musisz miec 1-1,1 bara bo inaczej dół jest tragiczny. GT 2256 przy 2tys potrafia dawac 1.3-1.4 bara co powoduje ze jeździ sie miodnie na loszce :satan:

: sob lut 21, 2009 20:49
autor: uysy
mirass pisze:2000tys obr/min musisz miec 1-1,1 bara bo inaczej dół jest tragiczny. GT 2256 przy 2tys potrafia dawac 1.3-1.4 bara co powoduje ze jeździ sie miodnie na loszce :satan:
taaaak, to tak jeździ się miodnie do przodu :)
Kłopot się zaczyna przy ślizganiu albo nie daj Bóg zakrętach, temu zapytałem o lag :)