: pt lut 20, 2009 11:45
jedź do Adamm-a jak śniegi stopniejąPruszkowiak pisze:Swoim muszę się przejechać na hamownie bo jestem ciekaw ile mam koni teraz
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
jedź do Adamm-a jak śniegi stopniejąPruszkowiak pisze:Swoim muszę się przejechać na hamownie bo jestem ciekaw ile mam koni teraz
jak Ci powiem że mam vento 96r z oryginalnym przebiegiem 134tys. to i tak nie uwierzysz.cowboy pisze:nie każde auto tak samo wychodzi, zwłaszcza że trafiają się 1Z / AHU / AFN z przebiegami 400 tys i wiecej km, gdzie juz pompa nie wydalaslaw71 pisze:skoro 1Z tak dobrze się kręci to czemu następca 1Z - AHU z wtryskami 216 i programem kręci się tylko do 130KM i 290NM. Trochę jestem zaskoczony tym bardziej że AHU ma ECU 16bit .A może z moim autem jest coś nie tak
Nie widzę tu żadnej rewelacji ja mam w 1Z na ori wtryskach ECU 16bit,=115ps i 321NMslaw71 pisze:sory ,że podepnę się pod temat,ale skoro 1Z tak dobrze się kręci to czemu następca 1Z - AHU z wtryskami 216 i programem kręci się tylko do 130KM i 290NM. Trochę jestem zaskoczony tym bardziej że AHU ma ECU 16bit .A może z moim autem jest coś nie tak. Gratuluję ,piękny wynik kolego mariachi
Nie ma tej samejendriu210 pisze:Ps. pompa od AFN-a ma tę samą wydajność co od 1Z
Dla mnie 115KM a ponad 130KM to kolosalna różnica, więc 216 robią swoje jak widaćendriu210 pisze:Nie widzę tu żadnej rewelacji ja mam w 1Z na ori wtryskach ECU 16bit,=115ps i 321NM
Ty to masz po czipie na oryginalnych wtryskach. Ja to mialem bez chipa na 216 na kulejacym przeplywomierzu, tylko moment prawie o 80Nm nizszy. Nawet teraz takiego nie mam i Mariachi tez nie ma. Hamowales sie na inercji?endriu210 pisze:Nie widzę tu żadnej rewelacji ja mam w 1Z na ori wtryskach ECU 16bit,=115ps i 321NM
a tam moment,bradley pisze:Ty to masz po czipie na oryginalnych wtryskach. Ja to mialem bez chipa na 216 na kulejacym przeplywomierzu, tylko moment prawie o 80Nm nizszy. Nawet teraz takiego nie mam i Mariachi tez nie ma. Hamowales sie na inercji?endriu210 pisze:Nie widzę tu żadnej rewelacji ja mam w 1Z na ori wtryskach ECU 16bit,=115ps i 321NM
Chyba na odwrot co? Jako student wytlumacze definicje momentu obrotowego. Jest to sila jaka trzeba przylozyc do, w tym momencie kola samochodu, aby wprawic je w ruch. Im wieksza sila, tym wieksze przyspieszenie.mariachi pisze:przyśpiesza się mocą a nie momentem
no dokładnie,homsky pisze:cowboy, daj spokój , kiedyś spuszczaliśmy sie razem na ten temat w dziale speed , wywody na chyba 10 stron i wspólnie doszlismy do kilku ciekawych wniosków ......... warto odszukac ten temat......
[ Dodano: Sro Lut 25, 2009 13:08 ]
znalazłem : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139457&start=0
pamietam teze Evolution ze moment obrotowy to skutek uboczny wydzielania mocy przez silnikhomsky pisze:kiedyś spuszczaliśmy sie razem na ten temat w dziale speed , wywody na chyba 10 stron i wspólnie doszlismy do kilku ciekawych wniosków