polo 6n2 AMF

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » pn lut 09, 2009 12:45

kurde juz sam się zastanawiam czy wogóle cos kombinować :goof:
co post to sprzeczne info a chce zeby to wozidło jeszcze troche pomykało.... :(
zeby infestycja nie wyszła przypadkiem bokiem dla silnika......


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » pn lut 09, 2009 13:12

Musisz sobie uzmysłowić, że rakiety z tego i tak nie będzie, poprawisz znacznie dynamikę, ale warunek Twojego zadowolenia jest jeden, nie patrz na cyfry, lepsze bezpieczne i płynne 90 km, niż uzyskane przez moment poszarpane 100 ;)

Pozdro


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pn lut 09, 2009 15:02

lecky pisze:kurde juz sam się zastanawiam czy wogóle cos kombinować :goof:
co post to sprzeczne info a chce zeby to wozidło jeszcze troche pomykało.... :(
zeby infestycja nie wyszła przypadkiem bokiem dla silnika......
bez paniki

różnica odczuwalnie, przy 20% będzie znaczna ...
warto się zdecydować.

Poziom jaki opisałem, to naprawdę sprawdzone wartości, przy których się nic złego nie dzieje.
Nie warto walczyć o cyferkę, która będzie obiektem powszechnej masturbacji użytkowników aut, temu podobnych. To wszystko co mam do dodania.



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » pn lut 09, 2009 15:04

Zoltar pisze:Musisz sobie uzmysłowić, że rakiety z tego i tak nie będzie, poprawisz znacznie dynamikę, ale warunek Twojego zadowolenia jest jeden, nie patrz na cyfry, lepsze bezpieczne i płynne 90 km, niż uzyskane przez moment poszarpane 100

Pozdro
doładnie kolego tak jak piszesz a do gdańska nie jest tak daleko :helm:
nie oczekuje rakiety ale dodatkowe kilka kucy na bank odczuje :bajer: masa samego auta nie jest zbyt wysoka i nawet na seri nie ma tragedi :grin:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Smoki3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn maja 19, 2008 11:08
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Smoki3 » czw kwie 23, 2009 19:10

lecky, Buenos Dias senir Lecki :)
Sokół here :)


War, war never changes..."

Awatar użytkownika
GsBeetle
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 109
Rejestracja: śr lis 19, 2008 18:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: GsBeetle » pt kwie 24, 2009 12:50

lecky pisze:mam rozumieć ze 100kucy wyciągnę samym programem?? załóżmy że poddam silnik modyfikacji elektroniki na co zwrócić uwagę "przy odbiorze auta" są jakieś typowe objawy "spapranej modyfikacji" sorry ze pytam ale to dla mnie nowy temat...
aha i jeszcze pytanko jakie są/mogą być koszta takiej zabawy cel 100kucy.... :goof:
Zeby nie spaprac nie kupowac niczego w stylu boxow i t d .. z allegro lub gdzie indziej najlepiej podjecahc do profesjonalisty ktory zrobi program odpowiednio pod auto zhamuje je i czarno nabialym zobaczysz ile ci wyszlo zalezy gdzie mieszkasz i gdzie ci najblizej :)

Koszt w granicach 1000-1500zl

[ Dodano: 24 Kwi 2009 12:51 ]
myslalem jeszcze o jednej rzeczy zeby zrobic grupowe czipowanie w tune up trzeba by pogadac z rob555 z naszego forum moze by sie podjol, zebrac grupe ludzi na pomorzu ktorzy by chcieli rowniez cos pomodzic w swoim autku ??


BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob cze 13, 2009 00:30

sorry za odkop ale mam pytanko:
na ile mozna bezdymnie wystroic autko zakladajac pompki od silnika ATL ??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob cze 13, 2009 12:09

po pierwsze nie ma czegoś takiego jak silnik ATL, prawdopodobnie chodzi Ci o pompki AL czyli stosowane w ASZ i ARL, same pompki nic nie dadzą, żeby był power to trzeba by zmienić też turbinę na większą, wstawić większy IC, pompki, wydech, sprzęgło i modlić się żeby nie rozwaliło wszystkiego, widziałem na YT 1.4 tdi zrobiony na 150KM, i jeździ to bardzo ładnie, tylko taniej by było kupić 1.9 tdi i zrobić sam program :bigok:
taka opcja optimum to 90-100KM samym programem, i jeździ to już całkiem żwawo, albo zmienić turbinę na coś większego i raczej 110-120KM powinno być, na seryjnych pompkach i całym osprzęcie seryjnym.



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob cze 13, 2009 15:34

grzegorzp pisze:po pierwsze nie ma czegoś takiego jak silnik ATL
1.4 tdi 80KM z audi a2 :chytry:
grzegorzp pisze: same pompki nic nie dadzą,
to to wiem, chodzilo mi o zmiane pompek i programu
grzegorzp pisze:żeby był power to trzeba by zmienić też turbinę na większą, wstawić większy IC, pompki, wydech,
nie chcialbym zmieniac suszarki, mysle nad lepszym ickiem, no i jakis przelotowy wydech ile mozna wyciagnac na tam setupie??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob cze 13, 2009 15:46

bez zmiany turbiny na większą, nie masz co liczyć na więcej niż 100KM, no chyba że 105 z wielkim dymem
ATL, no tak zapomniałem...



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » sob cze 13, 2009 16:01

grzegorzp pisze:bez zmiany turbiny na większą, nie masz co liczyć na więcej niż 100KM, no chyba że 105 z wielkim dymem
szkoda :grrr: chodzi mi wlasnie zeby nie dymil, a jaka wieksza suszarke zapodac jak juz??


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości