Strona 2 z 5

: pn lut 09, 2009 14:03
autor: g0trek
Szumal pisze:kolega od octavi widze zbroi sie na bogato :) 190 koni pęka jak nic.

http://www.allegro.pl/item544946235_pom ... assat.html
Z tej pompy akurat z różnych względów zrezygnowałem, ale faktycznie wkrótce bedzie u mnie 11mm :)

: pn lut 09, 2009 14:42
autor: CrocodileReggae
Turbo ARL - 1000zł
zmieniony Mapsensor- od czego? jaka kwota?
, 230 - jakie oznaczenie? gdzie można je kupić? Jaki koszt?

: pn lut 09, 2009 14:50
autor: Szumal
_tm_ sprzegło zrob tez :P albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić :P

Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.

A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział :bigok:

: pn lut 09, 2009 15:08
autor: g0trek
Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez :P albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić :P
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż :)
Szumal pisze: Krokodyl turbo zrób sobie hybryde bo do ARLowego bedziesz musial przerabiać węże bo ma inne wyjście niż seryjne a to dodatkowe koszta - no chyba ze z FMICiem razem sie robi to wtedy co innego.
FMIC to podstawa - bez tego nie ma sensu robić pozostałych modyfikacji, bo temperatura w dolocie będzie kosmiczna.
Szumal pisze: A czujnik to VW 038 906 051C / BOSCH 0 281 002 401 - od ASZ/ARL nowych PDków i 2.0 TDI chyba też - czyta do 2 barów. Koszt 100-150 zł, można zanabyć nowy w InterCarsie.
Tylko broń boże nie wkładać bez strojenia - dr. Rogal tak mi powiedział :bigok:
Zgadza się. Po włożeniu od razu modyfikacja programu, bo się źle skończy.

: pn lut 09, 2009 15:18
autor: Szumal
g0trek pisze:
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż :)
Sprzęgło zamów sobie tutaj - http://www.allegro.pl/item516712127_spr ... ba_a3.html

Taniej nie znajdziejsz, wysyłka expres, u mnie smiga jak złe ;) A śruby do zamachu skompletowałeś nowe? bo od dwumasa nie pasują...

: pn lut 09, 2009 15:44
autor: g0trek
Szumal pisze:
g0trek pisze:
Koło zamachowe od G60 już leży u mnie w domu. Znajomy mechanik, który mi to wszystko składa twierdzi, że sprzęgło od G60 może w każdej chwili mi zamówić, więc niedługo montaż :)
Sprzęgło zamów sobie tutaj - http://www.allegro.pl/item516712127_spr ... ba_a3.html

Taniej nie znajdziejsz, wysyłka expres, u mnie smiga jak złe ;) A śruby do zamachu skompletowałeś nowe? bo od dwumasa nie pasują...
Przy kole mam komplet śrub. Gdyby jednak nie pasowaly to podobno w ASO można kupić je pratycznie od ręki,

: pn lut 09, 2009 15:45
autor: Rapix
Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez :P albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić :P
Tu się kolego mylisz przecież 6 nie będzie miała dłuższych przełożeń...

: pn lut 09, 2009 15:59
autor: Dario84
Mumin mial na tamtej pompie 180KM, ale na turbo hybrydzie awx/arl i na serii wydechu ktory w ibi jest bardzo restrykcyjny.

Jak by co to jest jeszcze jedna pompa 11mm do sprzedania ori AHH.

: pn lut 09, 2009 16:06
autor: Szumal
Rapix pisze:
Szumal pisze:_tm_ sprzegło zrob tez :P albo moze i nie bo masz jakis cudowny egzeplarz - w szoku jestem ile ono u Ciebie wytrzymuje... i moze pokombinuj cos przy skrzyni bo przy takich powerach i seryjnej piątkce to do 100km/h nie nadążysz biegów bić :P
Tu się kolego mylisz przecież 6 nie będzie miała dłuższych przełożeń...
Masz kolego racje, ale ja przecież o szóstce nic nie pisałem :P
Długości przełożeń w 6b są podobne w 5b tylko jest jeszcze jeden dodatkowy bieg w trase. Dlatego wg mnie dobrze jest wrzucić długą piątke do takich mocy i ma sie każdy bieg trochę dłuższy. Krótkie biegi są bardzo dobre ale do wolnossącej wysokoobrotowej benzyny :grin:

: pn lut 09, 2009 16:46
autor: SToRM
Dario84 pisze:Jak by co to jest jeszcze jedna pompa 11mm do sprzedania ori AHH.
Cena? :D

: pn lut 09, 2009 16:59
autor: cowboy
SToRM pisze:Cena? :D
no i czy pompa z AHH podchodzi do AFN bez przeróbek w sensie mocowania i wtyczki ?

: pn lut 09, 2009 17:04
autor: Dario84
Cena na PW, trzeba roztoczyc lape mocowania na tokarce na wieksza srednice, poza tym trzeba przerobic wtyczke lub zamienic nastawniki na pompie, to wszystko.

[ Dodano: 09 Lut 2009 16:06 ]
Jak by kogos interesowalo to sa rowniez 230 do sprzedania i turbo hybryda awx/arl i gt18/25 w obudowie awx

: wt lut 10, 2009 00:10
autor: Rapix
cowboy pisze:
SToRM pisze:Cena? :D
no i czy pompa z AHH podchodzi do AFN bez przeróbek w sensie mocowania i wtyczki ?
przy ori 11 w afn czy 1z trzeba przerabiać stelaż i to co Daro napisał ;)

: wt lut 10, 2009 08:04
autor: Dario84
Jak by ktos chcial to jest okazja pompa 11 ori bez nastawnika 1000zl