mirass pisze:te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach
mirass, ale ja napisałem że FB dają troszke wiecej mocy niż BOSCH
zdarzają się takie fajne sztuki jak ten AHF ale nie sposób się zgodzić, że dla mocy +160KM dużo lepsze będą 230 i wydajniejsza pompa
Bosch ma z kolei inne zalety jak własnie nowa przekładka i trzpień (dzieki temu łatwiej reguluje sie cisnienia na starych wtryskach) oraz fakt, że przelatuje 400 tys km (takie przeloty mają TDI) co moze w ekstremalnym tuningu nie musi miec znaczenia..
ciekaw jestem (pytam bez żadnej złośliwości) ile wytrzymają 230 w modzie na +200KM ? wiadomo że mają trochę ciężej ale nie wiem kto mocnym VPekiem trzasnął np 200 tys km
temat jest istotny bo wiem że na chinolach tez AFNy dobijają do 170KM a przecież nie tylko te pare koni na wykresie ma znaczenie
dla reanimacji starych klekotów typu 1Z to juz nie ma dużego znaczenia że na FB można dobić np 5KM więcej, bo mało który juz wychodzi ponad 145KM z uwagi na pompe
tematem interesuje sie dość mocno... i wiem co robi FB (końcówki 7 i 10 otworów, zestawy do cumminsów) i jest to jedyna alternatywa do tuningu - niestety teraz juz mało dostępna jeśli chodzi o VP bo chyba PD bedzie powoli na topie
z kolei słyszałem że pierwsze końcówki FB do pedeków się wyklepywały po paru tys km i spadało cisnienie - nie wiem moze teraz juz dopracowali temat
mirass pisze:Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem
to jest własnie problem, końcówki Boscha tez mój dystrybutor ściąga dla mnie z całej Europy
juz całą dostawę zarezerwowałem
mirass pisze:Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie ma
chodzi tylko o skale i jej podziałke
bo przebieg momentu jak zwykle w Dynosofcie wzorcowy !