Strona 2 z 3

: czw lut 05, 2009 22:44
autor: guluwroc
cowboy pisze:guluwroc, gratsy

ale mam pytanie czemu moment macie wyskalowany aż do 700NM ?, przez to przebieg momentu jest taki wypłaszczony jak skala jest duza - wiem to ładnie wyglada ale jest mniej czytelny wykres przez tą podziałke co 70 :)
adrian25wawa pisze:czyli jednak mozna osiagnac 170 km na 10 tce.....
no to przeciez wiadomo nie od dziś... jest taki AFN co ma 173KM na seryjnej pompie i 216 i trubo VNT15 tylko troszke pomodzone :)
Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.

: czw lut 05, 2009 22:48
autor: cowboy
guluwroc pisze:Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.
rozumiec...

moze jest na to jakiś patent ? bo moc ustawia sobie perfekt

fajnie że zdarzają się jeszcze takie rodzyny z tak wydajna pompą :bigok:

: pt lut 06, 2009 00:43
autor: Kaktus_dj
gratulować wyniku, zapewne ja u siebie takiej mocy nie osiągnę :blush: ale miło wiedzieć że 170 dla AHF'a to nie jest duuuży problem

: pt lut 06, 2009 01:30
autor: mirass
cowboy pisze:
guluwroc pisze:Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.
rozumiec...

moze jest na to jakiś patent ? bo moc ustawia sobie perfekt

fajnie że zdarzają się jeszcze takie rodzyny z tak wydajna pompą :bigok:
nowa, obciązeniowa hamownia już jest w produkcji.Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie ma :pub:

cowboy te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach.

Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem

: pt lut 06, 2009 08:50
autor: Dario84
Gulu, Mirass Gratki za wynik :okej:

: pt lut 06, 2009 09:50
autor: cowboy
mirass pisze:te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach
mirass, ale ja napisałem że FB dają troszke wiecej mocy niż BOSCH :) :bigok:

zdarzają się takie fajne sztuki jak ten AHF ale nie sposób się zgodzić, że dla mocy +160KM dużo lepsze będą 230 i wydajniejsza pompa

Bosch ma z kolei inne zalety jak własnie nowa przekładka i trzpień (dzieki temu łatwiej reguluje sie cisnienia na starych wtryskach) oraz fakt, że przelatuje 400 tys km (takie przeloty mają TDI) co moze w ekstremalnym tuningu nie musi miec znaczenia..

ciekaw jestem (pytam bez żadnej złośliwości) ile wytrzymają 230 w modzie na +200KM ? wiadomo że mają trochę ciężej ale nie wiem kto mocnym VPekiem trzasnął np 200 tys km

temat jest istotny bo wiem że na chinolach tez AFNy dobijają do 170KM a przecież nie tylko te pare koni na wykresie ma znaczenie :)

dla reanimacji starych klekotów typu 1Z to juz nie ma dużego znaczenia że na FB można dobić np 5KM więcej, bo mało który juz wychodzi ponad 145KM z uwagi na pompe :)

tematem interesuje sie dość mocno... i wiem co robi FB (końcówki 7 i 10 otworów, zestawy do cumminsów) i jest to jedyna alternatywa do tuningu - niestety teraz juz mało dostępna jeśli chodzi o VP bo chyba PD bedzie powoli na topie

z kolei słyszałem że pierwsze końcówki FB do pedeków się wyklepywały po paru tys km i spadało cisnienie - nie wiem moze teraz juz dopracowali temat
mirass pisze:Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem
to jest własnie problem, końcówki Boscha tez mój dystrybutor ściąga dla mnie z całej Europy :) juz całą dostawę zarezerwowałem :helm:
mirass pisze:Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie ma
chodzi tylko o skale i jej podziałke :) bo przebieg momentu jak zwykle w Dynosofcie wzorcowy ! :bigok:

: pt lut 06, 2009 11:05
autor: sagon
johnson pisze:kolego mozesz zlogowac 3,8,11 kanal chcialbym sobie porownac twoje logi z moimi?
No właśnie,też chętnie bym je obejżał.

: pt lut 06, 2009 14:40
autor: cowboy
sagon pisze:johnson napisał/a:
kolego mozesz zlogowac 3,8,11 kanal chcialbym sobie porownac twoje logi z moimi?

No właśnie,też chętnie bym je obejżał.
poproście może od razu Mirassa żeby wszystkie mapy wkleił do tematu :P

: pt lut 06, 2009 14:52
autor: mahos
Mirass prosimy:)

Sagon:

moje ciśnienie doładowania to 1,45 ,dawka 51mg/R

pozdrawiam

: pt lut 06, 2009 17:20
autor: Ponior
Dobrze, że oddałeś auto w dobre ręce i nie pojeździłeś z "super chipsem" od Pana Zdzicha przez jakiś rok, bo bys juz tak zdrowego motorku pewnie nie miał :helm:
Gratulacje, super wynik.
Ciekawi mnie kiedy bedzie mało, i będą następne mody, ale to już chyba ta pompa powie pa,pa. :chytry: .
Pozdro.

: pt lut 06, 2009 17:26
autor: misiowaty
Czesc moglbys wrzucic zdjecia i napisac jak masz zrobiony FMIC bo z zdjec wyrzej wnioskuje ze masz go pod seryjnym zderzakiem. gratulacje wyniku :bigok:

: pt lut 06, 2009 17:28
autor: sagon
cowboy pisze:poproście może od razu Mirassa żeby wszystkie mapy wkleił do tematu :P
Nie wszyscy są takimi znawcami tematu jak Ty.Niektórzy,tacy jak ja ciekawi są tego i owego.
Moim zdaniem to żadna chyba tajemnica jak i co ma poustawiane.
Sam będę jechał na korektę,dlatego nie zaszkodzi wiedzieć tego i owego.
Pozdro.

: pt lut 06, 2009 18:53
autor: Matijas
No pieknie kolejny kopniety VP`ek, ja to chyba serie graty zakladam bo i tak powoli szans spod swiatel nie mam :green_fuck: :grin: :bigok:

Gratki kolego za furke i tunerom za piekne krzywe;)

: pt lut 06, 2009 19:01
autor: cowboy
sagon pisze:Nie wszyscy są takimi znawcami tematu jak Ty.Niektórzy,tacy jak ja ciekawi są tego i owego.
nie jestem znawcą ale co tu porównywac w logach - jest dział diagnostyka i tam logów w bród :)

powiedział kolega jakie doładowanie i dawka...poza tym nic ciekawego w takich logach nie ma..


ps. zresztą mozna tak program napisac że co innego w logach a co innego w rzeczywistości :)


przy okazji ten sterownik hamowni to taki sam jak Rogala :) bo u niego wykresy co 65NM skalowane na momencie :)