Strona 2 z 2

: czw sty 29, 2009 21:05
autor: Furia
Tak mozna sie bawic :P Musisz powiedziec sobie sam do czego chcesz auto. Jesli bedziesz jezdzil w trasach badz po miescie i butowal auto to wiekszy ic i tak musisz dac. Wtryski 216 stykna i turbo od awx albo hybryde arl/awx. Im wieksze graty dasz tym mniej moze dymic i mniej bedzie awaryjne auto. I mozna wiecej km i nm osiagnac :D

: czw sty 29, 2009 21:10
autor: Damiano_TM
Płeć: Kobieta
smania pisze:jak zrozumialem
sory za ot ale o co kaman?? :chytry:

ale żeby nie było to tak jak koledzy pisali.. powtarzał sie nie bede :bajer:

?

: czw sty 29, 2009 21:19
autor: smania
hm ogladalem twoje mk3 jubi i juz nie wiem co chce zajefajny jest :grin: :grin:

: pt sty 30, 2009 08:20
autor: MZiobro
czy AHU czy 1Z tak jak piszą - IC od Megane ( jesli masz klimę trochę gorzej to upakować ) + turbo z AWX ( lub hybryda ARL/AWX) + 216 + dobry soft....i najlepiej pompę z AFNa wsadzić i jest 160KM :bigok: