Strona 2 z 2

: czw sty 29, 2009 15:50
autor: kubik78
może 300.000 moze 400.000 a moze nie dojedziesz nim do domu od tunera :) Wszystko zalezy od Ciebie i goscia ktory Ci to bedzie robil

: sob sty 31, 2009 22:27
autor: krzys-jeruzal
Mi w 1zecie sprzegło na setupie 138km i 310nm przy 2300-2500 zaczynało sie slizgac ale u mnie sprzegło było orginalne a przebieg to ok 250km i do tego ja ciągam często przyczepe i nieraz gume tez sie spaliło. ale zestawaik sachsa za 360 zł załatwił sprawe;)

: ndz lut 08, 2009 22:29
autor: TOMItdi
kolego ja mam ibize z silnikiem AHU zrobioną na 132KM i 292Nm auto robi setke w 8.5sek. ale niestety sprzęgło się już ślizga(jest orginalne a auto ma prawie 200tyś km). oczywiście wtryski mam z silnika ASV z końcówkami 216 na hamowni w jankach w diagtroniku jeszcze przez zawirusowaniem wyszło 127KM i 272Nm niestety seryjne małe turbo nie daje rady więcej pompować :(. Mam juz zakupione turbo AWX/ARL i ori pompe 11,aby włożyć turbinę trzeba przerobić połączenie turbiny z wydechem na takie jakie jest w AFN czy innych tdi z VNT.Dobrze jeszcze jest włożyć kolektor ssący od AWX i jakiś wydajny intercooler, aha i jeszcze przy zmianie turbiny na VNT trzeba zakupić kolektor wydechowy z AFN, jeśli silnik jest w dobrym stanie to na modach: 216,AWX/ARL,pompa 11 itd można osiągnąć 170-180KM i z 360-380Nm. Oczywiście radzę zmienić hamulce z bebnowych na tarczowe z tyłu i jakieś lepsze tarcze i klocki zakładać bo takie auto szybko się rozpędza a i więc trzeba szybko hamować.

P.S trzeba jeszcze włożyc sprzęgło od VR6 i koło zamachowe(jednomas) od 1Z(ja w ibizie w AHU mam ori jednomas).

Jak chcesz jakieś dokładniejsze info to pisz,jak będe mógł to pomogę.