: pn sty 26, 2009 01:33
miazga, nie bedziesz wymienial sprzegła, trzeba tylko jezdzic z glowa;)
Tak naprawde to nie masz 430nm ...
Tak naprawde to nie masz 430nm ...
To ście pojechali z opisem osi na tym zaadaptowanym DTI do tego Boschaguluwroc pisze:...
Ostatnio robiliśmy kilka ARL i staramy sie by moment jak najbardziej wypłaszczyc oto wynik jednego z nich :
[url=http://img172.imageshack.us/img172/4994/arlwy3.th.jpg]Obrazek[/URL]
haha rzeczywiscie, nie zauwazyłemgoodhope pisze:oś Y co 65Nm...a oś X co 100 obr ...kurde, przy takiej podziałce, nawet Kilimandżaro będzie wyglądać niczym Nizina Śląska
goodhope pisze:To ście pojechali z opisem osi na tym zaadaptowanym DTI do tego Boschaguluwroc pisze:...
Ostatnio robiliśmy kilka ARL i staramy sie by moment jak najbardziej wypłaszczyc oto wynik jednego z nich :
[url=http://img172.imageshack.us/img172/4994/arlwy3.th.jpg]Obrazek[/URL]
oś Y co 65Nm...a oś X co 100 obr ...kurde, przy takiej podziałce, nawet Kilimandżaro będzie wyglądać niczym Nizina Śląska
(Dla niezorientowanych pierwszy i ostatni wykres pochodzą z tego samego programu kontrolera hamowni )
p.s. nie czepiam się w żadnym wypadku wyniku modyfikacji, z resztą niczego się nie czepiam... tak sobie komentuję
widzę że swój talent elokwencji z VIAKENa przenosisz na fora techniczne i generalnie szukasz zaczepki. Muszę Cię rozczarować, bo nie zniżę się do Twojego poziomu wypowiedzi.goodhope pisze:a jak twój ols300 spisuje się w edc16
goodhope pisze:próbujesz po prostu mało zorientowanym sugerować że masz lek na całe zło ...
a ja sugeruje że takiego leku nie ma.
a wystarczyło zamiast unosić się chorą ambicją, odpowiedzieć :
nie spisuje się wogóle, gdyż ols300 obsługuje jako emu jedynie wąską rzeszę sterowników boscha.
Ogromną większość należy traktować na piechotę, "strojąc" auto przy użyciu hamownii podwoziowej.
wzajemnie
goodhope
no właśnie, wąska grupa sterowników stosowanych w autach, i to tylko boscha jak napisałem, zawsze trzeba pamiętać jeszcze o temicu, denso, delphi, siemensie, visteonie, delco, magneti marelli...mirass pisze:msa12, msa15, EDC 15X, DDE. ME 7.X
goodhope pisze:pewnie że masz ! ...
dlatego do ols300 jest wręcz stworzona hamownia obciążeniowa z regulowanym obciążeniem przy stałych obrotach.
Każda inna nie spełni swojej roli do tych celów.
Tak na marginesie, nie wyobrażam sobie używania emulatora na drodze...
w obecnych czasach musiał by być to co najmniej pas startowy.
Współczuję wszelkim dynometowcom, którzy na rzetelny pomiar, muszą poświęcić pół dnia.
Ruch wszędzie jest taki, że człowieka szlag trafia kiedy ma się choć raz porządnie rozpędzić.
no właśnie, wąska grupa sterowników stosowanych w autach, i to tylko boscha jak napisałem, zawsze trzeba pamiętać jeszcze o temicu, denso, delphi, siemensie, visteonie, delco, magneti marelli...mirass pisze:msa12, msa15, EDC 15X, DDE. ME 7.X
Zwłaszcza teraz, kiedy cholera wie dlaczego świat motoryzacyjny w kwestii diesla CR, odwraca się od boscha. Co gorsza wszyscy patrzą nieśmiało w tą samą poronioną stronę ...delphi. CCC ?
Obrazek
no faktycznie nie taki zły... dlatego zawsze powtarzam że trzeba odejmowac 30NM z inercji i bedzie to co na MAHAmiazga pisze:Nie taki zly ten program, noi moment z tamtej hamowni mocno przesadzony...
Co nie znaczy, ze nie moze byc lepiej:D Korekta w dynosofcie u aligatora: