Strona 2 z 4

: śr lis 04, 2009 01:02
autor: piori
JABcok20, tu jest programik do robienia wykresów: http://forum.fueldner.net/download/file ... a262130654
Ale jak arwam wcześniej napisał niektóre tryby chyba są całością z wałkiem i nie da się wymienić...

: śr lis 04, 2009 01:04
autor: JABcok20
ok podziekował ślicznie. Moja ciekawość została zaspokojona. zakładam ff i czekam na okazyjna 4t.

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 17:40 ]
mam już skrzynie 4T. 4s ewntualnie wymienie na ff dla tej piątki. no i znowu mycie skrzyni mnie czeka. Rozumiem że nie opłaca sie zdejmowac obudowy?( obudowe z 4s a przełożenie z 4t)
dużo jest roboty ze zmiana przełożenia glównego?

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: wt lis 08, 2011 13:29
autor: herbiasty
Panowie odgrzeje kotleta..
W mojej sroce mam skrzynie typu 020 ACD, jak wiadomo jest to bardzo krótka skrzynia i chce z niej zrobic hybryde z dlugaaa piatka na spokojne trasy z niskim zuzyciem paliwa.

Mam w domu skrzynie typu 02k CYZ z golfa MKIII 1,6 aee (byla chyba tez w dieslach montowana) w ktorej sworzen sie wysunal i rozoral obudowe...
patrzac na przelozenie glowne i piatego biegu to nawet by mi odpowiadalo (0,745 i glowne u mnie 3,667)
bebechy sa niby zamienne??

tylko ze skrzynie o2k chyba max 150NM nominalnie wytrzymuja... ale 020 podobnie??
a u mnie jakos sie trzyma choc 3 i 4 wyja..

Po kalkulacji
wychodzi, ze po przelozeniu piatki, przy obrotach uzytkowych 3500-4k obr/min predkosc wzrosnie o 23km/h :D
jak sie myle niech ktos mnie poprawi .. bo pierwszy raz liczylem...

Czy podejdzie 5 ze skrzyni 02k do 020??

Cel mam taki ze na pierwszysch 4 biegach auto ma sie szybko rozpedzac a 5 to spory nadbieg do jazdy autostradowej.

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: śr lis 09, 2011 00:23
autor: toffic
Jak ci wyje to zmień łożyska póki jeszcze działa a przy okazji to tu, to tam powzmacniaj

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: śr lis 09, 2011 01:14
autor: grandi
Według mnie jest takjak arwan pisze 4T to długa skrzynia i na trasie po zakupie arwanowej skrzyni sieje popłoch i bardzo soobie ją chwalę , znowu u znajomego na krótkiej skrzyni AUG auto ma takiego kopa jak by mu dorzucili dosłownie 30 koni a śmiga RP

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: pt wrz 20, 2013 21:14
autor: OsteR9019
Odgrzebuje ponieważ o właśnie taki temat mi chodzi. Z tym że ja chcę jak najdłuższą skrzynie w syncro. Obecnie mam skrzynie AXR maksymalny reduktor, chcę ją zderzyć ze skrzynią 4T czyli najdłuższą seryjną. Czy przez to że AXR daje napęd na 4 natrafię na jakiekolwiek trudności? Wiem że zmieni się przełożenie prędkościomierza ale to mnie akurat nie obchodzi, najważniejsze żeby było ekonomiczniej albo chociaż ciszej. Jeśli się da to może pokuszę się o jeszcze krótszą piątkę.

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: pt wrz 20, 2013 23:14
autor: arwam
przekładasz wałki i koło zębate dyferencjału z 4T

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 09:54
autor: OsteR9019
arwam pisze:przekładasz wałki i koło zębate dyferencjału z 4T
To znaczy że muszę rozebrać dyfer czy przekładam cały?

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 15:23
autor: arwam
obudowa mechanizmu mis zostać ta sama, przekładasz tylko wieniec zębaty.
bebechy będą pasować

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 15:54
autor: OsteR9019
Czyli rozwiercam nity i wstawiam nowe albo śruby, tak?

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 16:08
autor: arwam
tak, pamiętaj że wałek atakujący i koło zębate dyferencjału to nierozłączny komplet.

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 18:14
autor: OsteR9019
arwam pisze:tak, pamiętaj że wałek atakujący i koło zębate dyferencjału to nierozłączny komplet.
Tak, to akurat dobrze wiem.
Szkoda że nie można po prostu przełożyć całego różnicowego z kołem talerzowym, te śruby to kupa kasy :-(

Re: Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 19:45
autor: eden1992
OsteR9019 pisze:, te śruby to kupa kasy :-(
Dlaczego?

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

: sob wrz 21, 2013 20:08
autor: OsteR9019
Znalazłem w innym temacie że jakieś 250zł