Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr lis 04, 2009 01:02

JABcok20, tu jest programik do robienia wykresów: http://forum.fueldner.net/download/file ... a262130654
Ale jak arwam wcześniej napisał niektóre tryby chyba są całością z wałkiem i nie da się wymienić...



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr lis 04, 2009 01:04

ok podziekował ślicznie. Moja ciekawość została zaspokojona. zakładam ff i czekam na okazyjna 4t.

[ Dodano: Sro Lis 04, 2009 17:40 ]
mam już skrzynie 4T. 4s ewntualnie wymienie na ff dla tej piątki. no i znowu mycie skrzyni mnie czeka. Rozumiem że nie opłaca sie zdejmowac obudowy?( obudowe z 4s a przełożenie z 4t)
dużo jest roboty ze zmiana przełożenia glównego?
Ostatnio zmieniony śr lis 04, 2009 18:55 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: herbiasty » wt lis 08, 2011 13:29

Panowie odgrzeje kotleta..
W mojej sroce mam skrzynie typu 020 ACD, jak wiadomo jest to bardzo krótka skrzynia i chce z niej zrobic hybryde z dlugaaa piatka na spokojne trasy z niskim zuzyciem paliwa.

Mam w domu skrzynie typu 02k CYZ z golfa MKIII 1,6 aee (byla chyba tez w dieslach montowana) w ktorej sworzen sie wysunal i rozoral obudowe...
patrzac na przelozenie glowne i piatego biegu to nawet by mi odpowiadalo (0,745 i glowne u mnie 3,667)
bebechy sa niby zamienne??

tylko ze skrzynie o2k chyba max 150NM nominalnie wytrzymuja... ale 020 podobnie??
a u mnie jakos sie trzyma choc 3 i 4 wyja..

Po kalkulacji
wychodzi, ze po przelozeniu piatki, przy obrotach uzytkowych 3500-4k obr/min predkosc wzrosnie o 23km/h :D
jak sie myle niech ktos mnie poprawi .. bo pierwszy raz liczylem...

Czy podejdzie 5 ze skrzyni 02k do 020??

Cel mam taki ze na pierwszysch 4 biegach auto ma sie szybko rozpedzac a 5 to spory nadbieg do jazdy autostradowej.


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: toffic » śr lis 09, 2011 00:23

Jak ci wyje to zmień łożyska póki jeszcze działa a przy okazji to tu, to tam powzmacniaj



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: grandi » śr lis 09, 2011 01:14

Według mnie jest takjak arwan pisze 4T to długa skrzynia i na trasie po zakupie arwanowej skrzyni sieje popłoch i bardzo soobie ją chwalę , znowu u znajomego na krótkiej skrzyni AUG auto ma takiego kopa jak by mu dorzucili dosłownie 30 koni a śmiga RP


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: OsteR9019 » pt wrz 20, 2013 21:14

Odgrzebuje ponieważ o właśnie taki temat mi chodzi. Z tym że ja chcę jak najdłuższą skrzynie w syncro. Obecnie mam skrzynie AXR maksymalny reduktor, chcę ją zderzyć ze skrzynią 4T czyli najdłuższą seryjną. Czy przez to że AXR daje napęd na 4 natrafię na jakiekolwiek trudności? Wiem że zmieni się przełożenie prędkościomierza ale to mnie akurat nie obchodzi, najważniejsze żeby było ekonomiczniej albo chociaż ciszej. Jeśli się da to może pokuszę się o jeszcze krótszą piątkę.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: arwam » pt wrz 20, 2013 23:14

przekładasz wałki i koło zębate dyferencjału z 4T



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: OsteR9019 » sob wrz 21, 2013 09:54

arwam pisze:przekładasz wałki i koło zębate dyferencjału z 4T
To znaczy że muszę rozebrać dyfer czy przekładam cały?


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: arwam » sob wrz 21, 2013 15:23

obudowa mechanizmu mis zostać ta sama, przekładasz tylko wieniec zębaty.
bebechy będą pasować



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: OsteR9019 » sob wrz 21, 2013 15:54

Czyli rozwiercam nity i wstawiam nowe albo śruby, tak?


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

arwam

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: arwam » sob wrz 21, 2013 16:08

tak, pamiętaj że wałek atakujący i koło zębate dyferencjału to nierozłączny komplet.



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: OsteR9019 » sob wrz 21, 2013 18:14

arwam pisze:tak, pamiętaj że wałek atakujący i koło zębate dyferencjału to nierozłączny komplet.
Tak, to akurat dobrze wiem.
Szkoda że nie można po prostu przełożyć całego różnicowego z kołem talerzowym, te śruby to kupa kasy :-(


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

eden1992
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 408
Rejestracja: sob gru 17, 2011 00:23

Re: Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: eden1992 » sob wrz 21, 2013 19:45

OsteR9019 pisze:, te śruby to kupa kasy :-(
Dlaczego?


Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.

Kontakt: 513680655 lub PW

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Budowa najdłuższej skrzyni typu 020

Post autor: OsteR9019 » sob wrz 21, 2013 20:08

Znalazłem w innym temacie że jakieś 250zł


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości