2.0 TDI 140 KM ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr sty 07, 2009 14:12

Pawelr15r pisze:powiedzcie jeszcze jak sobie radzi skrzynia DSG
Nikt nie wie jaki moment obrotowy zniesie. Zalecany przez fabryke to 350Nm gdzie juz w serii oscyluje kolo tego. Powyzej 400Nm i wcisnieciu gazu do deski skrzynia nie moze sie zdecydowac na jaki bieg wrzucic.
Do poczytania: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=22255


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Pawelr15r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 18:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Pawelr15r » śr sty 07, 2009 14:30

da się jakoś wzmocnić ta skrzynie??



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » śr sty 07, 2009 14:57

olej to DSG tylko będziesz miał przez to wiecej kosztów i problemów załóż tam zwykłego manuala



Pawelr15r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 18:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Pawelr15r » śr sty 07, 2009 15:06

nom możliwe ze masz racje ;> a przy podnoszeniu mocy silnika tak kolo 250PS co trzeba wymieniać oprócz TURBO , IC nom i pewnie wydechu i pompek a jak tak to jakie pompki ??



Awatar użytkownika
jantar1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 19, 2007 11:32
Lokalizacja: BRODNICA
Kontakt:

Post autor: jantar1 » czw sty 08, 2009 12:37

Ten BKD to nie jest żaden cud - nadal bywaja problemy z głowicami nawet po 2006r.
Poczytaj np. tu :
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.p ... gramowa%F1


[url=http://www.diesel-tuning.pl/galeria.php][b][color=darkblue]DIESEL-TUNING.PL & TD[/color][color=red]I[/color][color=darkblue]-RACING.PL [/b][/url][/color]
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię, Brodnica kujawsko-pomorskie

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sty 08, 2009 14:08

DSG jeździ na 380 NM bez probnlemów

mało ?

płaskie 380NM daje 215KM przy 4000 rpm :)



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » czw sty 08, 2009 14:35

cowboy pisze:DSG jeździ na 380 NM bez probnlemów

mało ?

płaskie 380NM daje 215KM przy 4000 rpm :)

Jezdzi,albo nie jezdzi, bo w niemczech w ASO sa problemy z tymi skrzyniami! oczywiscie nie jest to regola ze jak jest DSG to sie zdupczy ,ale jak sie zdupczy to koszta sa kosmiczne ! napewno duzo wieksze niz przy manualnej.

ps takie ot male kolega zrobil swapa w seacie top sport na r32 i wsadzil tam dsg!! zaturbil to i teraz zaluje ze wlozyl to dsg strasznie ! liczyl na jakies 410ps a dostal jakies 360-370 bo dsg wariowalo no i z nm tez nie ma rewelacji !! a co do nm to w dieslu przy 230-240 pewnie beda podobne jak w benzynie przy 360ps!! pozdro



Pawelr15r
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 18:52
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Pawelr15r » pt sty 09, 2009 19:01

nom to właśnie tyle by koników było dobrze... chociaż mogło by być tak 240- 250 dlatego będzie manual. posłucham się bardziej doświadczonych z tym kolegów tak przy kazji jaki jest kod skrzyni gdy chodzi o skrzynie z krótkimi przełożeniami a nie na Vmax....



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 34 gości