Strona 2 z 2

: pt sty 02, 2009 14:53
autor: sagon
GT 20 to juz na 200+

: pt sty 02, 2009 15:34
autor: Furia
Hehe tez sie zastanawialem nad ta turbina z audi 170km ale jednak wybralem gt20 :P

: pt sty 02, 2009 17:37
autor: kozak
No ja mam w planach 200-210, ponoc w silniku vp mniej sie osiaga niz w Pd przy tych samej turbosprezarce, dlatego mysle nad gt20, i zeby nie dmuchala na maxa, ale zeby byl na niej lekki zapas.

[ Dodano: 02 Sty 2009 17:13 ]
Mozesz wstawic foto tej gt20 jak dostaniesz ?

: pt sty 02, 2009 18:29
autor: sagon
Do takiej suszary,to juz minimum 230-tki trzeba by zapodac.

[ Dodano: 02 Sty 2009 17:35 ]
Co do planowanej przez Ciebie mocy.210 koni w vp to juz bardzo duzo.Ja do takiego potwora zalozylbym juz dol od ARL-a,ewentualnie kute tloki i korby.Czasami przy bucie moze cos bokiem wyskoczyc...

: pt sty 02, 2009 18:47
autor: kozak
No juz w takie mody to sie nie bede bawil. Jak cos bokiem wyjdzie to wtedy juz SWAP ;)

Decyzja zapadla, biore gt18/20 od karambola.

: wt sty 06, 2009 09:10
autor: mirass
sagon 210KM na zdrowego AGRa to nie jest mega wysiłek, jeśli dba się o temperaturę oleju

kozak turbina jaka zamówiłeś ma podobną wydajność jak BRD. Musisz zmienić spływ oleju na taki z VNT, przewód zasilający dogniesz i będzie robić robotę :food:

: wt sty 06, 2009 09:22
autor: kozak
Spływ oleju juz znalazlem, niebawem bede walczyl w wymiana. Dzieki mirass, rozwiales moje watpliwosci co do doplywu oleju ;)

Ktory splyw oleju bedzie pasowal ? chodzi mi o dlugsc.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 24 Sty 2009 22:52 ]
No i turbo zmienione, roboty ok 8h, ale razem z przerabianiem wydechu, spawaniem itp.

Splyw oleju od AWX, doplyw: trzeba troche nagiac ori od AGR'a i pasuje. Do tego wydech od ASV.

Generalnie nie poszlo najgorzek :bajer:

[ Dodano: 24 Sty 2009 22:56 ]
W razie pytan sluze pomoca.

Zmiana turbiny w AGR

: śr lip 13, 2011 21:49
autor: Tomek19840925
KOLEDZY.Muszę wymienić turbinę bo cieknie,mam seryjną KKK w silniku AGR.Jakie turbiny podejdą plug&play od jakich silników?Pozdrawiam!