Zmiana turbiny w AGR

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt sty 02, 2009 14:53

GT 20 to juz na 200+


AFN 165,5@380,8

Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » pt sty 02, 2009 15:34

Hehe tez sie zastanawialem nad ta turbina z audi 170km ale jednak wybralem gt20 :P



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt sty 02, 2009 17:37

No ja mam w planach 200-210, ponoc w silniku vp mniej sie osiaga niz w Pd przy tych samej turbosprezarce, dlatego mysle nad gt20, i zeby nie dmuchala na maxa, ale zeby byl na niej lekki zapas.

[ Dodano: 02 Sty 2009 17:13 ]
Mozesz wstawic foto tej gt20 jak dostaniesz ?



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt sty 02, 2009 18:29

Do takiej suszary,to juz minimum 230-tki trzeba by zapodac.

[ Dodano: 02 Sty 2009 17:35 ]
Co do planowanej przez Ciebie mocy.210 koni w vp to juz bardzo duzo.Ja do takiego potwora zalozylbym juz dol od ARL-a,ewentualnie kute tloki i korby.Czasami przy bucie moze cos bokiem wyskoczyc...


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt sty 02, 2009 18:47

No juz w takie mody to sie nie bede bawil. Jak cos bokiem wyjdzie to wtedy juz SWAP ;)

Decyzja zapadla, biore gt18/20 od karambola.
Ostatnio zmieniony pn sty 05, 2009 16:23 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt sty 06, 2009 09:10

sagon 210KM na zdrowego AGRa to nie jest mega wysiłek, jeśli dba się o temperaturę oleju

kozak turbina jaka zamówiłeś ma podobną wydajność jak BRD. Musisz zmienić spływ oleju na taki z VNT, przewód zasilający dogniesz i będzie robić robotę :food:


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » wt sty 06, 2009 09:22

Spływ oleju juz znalazlem, niebawem bede walczyl w wymiana. Dzieki mirass, rozwiales moje watpliwosci co do doplywu oleju ;)

Ktory splyw oleju bedzie pasowal ? chodzi mi o dlugsc.

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 24 Sty 2009 22:52 ]
No i turbo zmienione, roboty ok 8h, ale razem z przerabianiem wydechu, spawaniem itp.

Splyw oleju od AWX, doplyw: trzeba troche nagiac ori od AGR'a i pasuje. Do tego wydech od ASV.

Generalnie nie poszlo najgorzek :bajer:

[ Dodano: 24 Sty 2009 22:56 ]
W razie pytan sluze pomoca.
Ostatnio zmieniony wt sty 06, 2009 12:01 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomek19840925
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: wt cze 28, 2011 21:27

Zmiana turbiny w AGR

Post autor: Tomek19840925 » śr lip 13, 2011 21:49

KOLEDZY.Muszę wymienić turbinę bo cieknie,mam seryjną KKK w silniku AGR.Jakie turbiny podejdą plug&play od jakich silników?Pozdrawiam!



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości