Strona 2 z 2

: pn gru 29, 2008 22:42
autor: luki-TDI
Wywalenie EGR to bardzo prosta rzecz, wiec nie wiem w czym problem. Dwie blaszki i cos do zatkania wężyków, trzeba jeszcze kupic na alegro sa chyba gotowe przejsciowki zamiast EGR.

[ Dodano: 29 Gru 2008 21:43 ]
Nie chcialbym widziec jak ten wentyl zostaje wciagniety do środka, w życiu bym takiej modyfikacji nie zrobił.

: pn gru 29, 2008 23:50
autor: GMS
pojec do tam gdzie montuja instalacje lpg bez problemu takie cos dostaniesz urzywaja takich koncówek przy montazu instalacji wtrysku gazu
pozdrawiam

: wt gru 30, 2008 00:01
autor: sagon
luki-TDI, czy przed wywaleniem egr-a nie trzeba go najpierw wyłaczyc?Mnie sie wydaje,ze takie zaslepianie wezykow to nienajlepszy pomysl.Choc moge sie mylic.

: wt gru 30, 2008 09:19
autor: luki-TDI
sagon pisze:luki-TDI, czy przed wywaleniem egr-a nie trzeba go najpierw wyłaczyc?Mnie sie wydaje,ze takie zaslepianie wezykow to nienajlepszy pomysl.Choc moge sie mylic.
Wiadomo że najlepiej wyłączyć w sofcie, ale sa "domowe" sposoby. Wiec pozniej po wywaleniu EGR kiedyś pasowałoby zrobić korekte, żeby wszystko było super.

: wt gru 30, 2008 09:35
autor: ksenonn
sorry za OT, ale jak montujecie taki wskaznik w silniku AFN?

: wt gru 30, 2008 17:12
autor: sagon
Ksenonn w afn-ie sprawa jast prosta.Potrzebny bedzie tylko trojnik,ktory montujesz na przewodzie idacym z plastikowej rury(to ta prowadzaca do kolektora ssacego) do mapsensora wbudowanego w komputer.Czyli mowiac krotko to ten przewod podcisnieniowy,ktory idzie do kompa.Montujesz trojnik z ktorego drugi podcisnieniowy idzie albo do mapsensora stanowiacego element wskaznika,albo bezposrednio do wskaznika.Ale to juz zalezy od rodzaju wskaznika.

[ Dodano: 30 Gru 2008 16:22 ]
To ten przewod miedzy aluminiowa rura a niebieskim podcisnieniemObrazek