Strona 2 z 4
: czw gru 18, 2008 21:56
autor: luki-TDI
Nie zamach(pomyłka
), ale tarcza i docisk, zamach tylko od 1z poprzecznego.
: pt gru 19, 2008 00:43
autor: grzegorzp
a do jakiś 350mn jest jakaś alternatywa? bo dość realnie myślę o zmianie skrzyni... dużo z tym roboty?
jest jakaś alternatywa?
: sob gru 20, 2008 19:00
autor: Dario84
luki-TDI pisze:zamach tylko od 1z poprzecznego.
Moze byc tez od G60 i ABFa
grzegorzp, zalezy na jaka skrzynie chcesz zmieniac, jak na 6 to jest duzo roboty, wybierak, trzeba dorobic nowe mocowanie lapy, sprzeglo + zamach z scharana (badz ori) itp.
: sob gru 20, 2008 22:27
autor: Kulon
Dario84 pisze:od G60 i ABFa
tylko gdzie kupić ten zamach, bo ja nie mogę znaleźć - pomoże ktoś
: ndz gru 21, 2008 11:03
autor: _mumin_
: ndz gru 21, 2008 12:11
autor: luki-TDI
Dario84 pisze:luki-TDI pisze:zamach tylko od 1z poprzecznego.
Moze byc tez od G60 i ABFa
Kolega zobaczy do ETKI i nr #028 105 269B i jest oznaczenie ABF/1Z rowniez kolo to wystepuje w AHU, ALE w Caddym zastosowanie nawet widzialem w golfie4 ALH oraz Pasacie, Transporterze,Vento,Polo,Jetta jak juz mamy się tak rozdrabniać
Pozdrawiam
[ Dodano: 21 Gru 2008 11:50 ]
Jest jeszcze opcja wzmocnienia seryjnego sprzegła u pana Radzikowskiego i taki zestawik spokojnie da rade do uzywania na codzień, koszt około 1000zl
: ndz gru 21, 2008 15:58
autor: sebtdi
luki-TDI pisze:Dario84 pisze:luki-TDI pisze:zamach tylko od 1z poprzecznego.
Moze byc tez od G60 i ABFa
Kolega zobaczy do ETKI i nr #028 105 269B i jest oznaczenie ABF/1Z rowniez kolo to wystepuje w AHU, ALE w Caddym zastosowanie nawet widzialem w golfie4 ALH oraz Pasacie, Transporterze,Vento,Polo,Jetta jak juz mamy się tak rozdrabniać
Pozdrawiam
[ Dodano: 21 Gru 2008 11:50 ]
Jest jeszcze opcja wzmocnienia seryjnego sprzegła u pana Radzikowskiego i taki zestawik spokojnie da rade do uzywania na codzień, koszt około 1000zl
dokladnie za 800-1000zł masz juz mocne sprzeglo. styknie do 350-400Nm
: ndz gru 21, 2008 22:28
autor: krzys-jeruzal
Witam ja mam 1Z silnik i wkładam teraz nowy komplecik sachsa własnie od g60 bo ori sie slizgało na 310nm .wyjełem skrzynie yutro juz włoze
troszke pracy przed tobą jak sam planujesz robic...
: pn gru 22, 2008 12:26
autor: maretski
witam,
nie chce zakladac nowego watku wiec pozwole sie podpiac z pytaniem
auto - octavia I - silnik AXR - skrzynia EUH. czy seryjny docisk i tarcza sa takie same jak w alh ? innymi slowy czy jednomasa 1z plus tarcza i docisk z g60/vr6 podejda do axr ?
z gory dzieki za info i / lub ew. linki
pozdrawiam
: pn gru 22, 2008 13:21
autor: GMS
maretski pisze:witam,
nie chce zakladac nowego watku wiec pozwole sie podpiac z pytaniem
auto - octavia I - silnik AXR - skrzynia EUH. czy seryjny docisk i tarcza sa takie same jak w alh ? innymi slowy czy jednomasa 1z plus tarcza i docisk z g60/vr6 podejda do axr ?
z gory dzieki za info i / lub ew. linki
pozdrawiam
tak podejdzie sztywne kolo z np. 1Z i takie sprzeglo
http://www.motoallegro.pl/item484982097 ... 9_tdi.html oprucz tego potrzebne jest jeszcze kilka nowych srubek
pozdrawiam
: pn gru 22, 2008 14:08
autor: luki-TDI
Jesli kolega ma tyle mocy(AXR) co w podpisie to radziłbym raczej zainwestowac w skrzynie 6tke było w innym temacie. Wtedy można troszku mocy dołożyć
Pozdrawiam
: pn gru 22, 2008 14:14
autor: maretski
chcialbym tylko uscislic - jednomase nalezy wziac od wzdluznego silnika 1Z - nie bylo wersji poprzecznych tego silnika tak ?
pozdrawiam
Marek
: pn gru 22, 2008 19:50
autor: sagon
Audi A4 miało taki sam silnik 90 ps tylko wzdłóżny ale czy też 1Z to nie wiem.
: pn gru 22, 2008 20:31
autor: luki-TDI
maretski pisze:chcialbym tylko uscislic - jednomase nalezy wziac od wzdluznego silnika 1Z - nie bylo wersji poprzecznych tego silnika tak ?
pozdrawiam
Marek
Przeczyataj sobie cały temat jeszcze raz,albo wiecej , bo wszystko jest napisane i np ze od wzdluznego motoru nie pasuje!!!!!!!!