: śr gru 10, 2008 19:03
Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22 ![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
No właśnie, to jest tylko Twoje zdanie_mumin_ pisze:Moim zdaniem robienie remontu w AJM'ie to jakby wyrzucić kasę w błoto ...
Nie umarł tak do końca jak się okazało...mahoo pisze:Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22
To mialbyc ASZ po generalnym remoncie+ TURBO,IC z ARL + soft. . . czyli jakies 180-190 PS. Czyli chyba trochę duzo... w cenie byla zawarta jakaś tam gwarancja wiadomo... i to ze musiało być to wszystko bardzo szybko zrobione... z gwarancja wiadoiomo jak jestRapix pisze:no chyba że liczysz wszystkie mody itp. to faktycznie pewnie zbierze
Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego
poszło zwrotneDario84 pisze:Poszlo PW
Czyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.
Mirku wiem, że nie z powodu awarii , ale tak czy siak pewno z powodu tego że AJM niezbytmirass pisze:Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego
wytrzyma, ale jak _mumin_ napisał często trafiają się trefne sztuki i bedzie klops.Dlatego slucha rad zakładania słupka ASZ/ARL..ja oprócz AJMa zrobiłem ATJta w pasku na 195KM i silnik ma się dobrzexander_88 pisze:poszło zwrotneDario84 pisze:Poszlo PWproszę o pozytywne rozpatrzenie...
Czyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.