Strona 2 z 3

: śr gru 10, 2008 19:03
autor: mahoo
Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22 :helm:

: czw gru 11, 2008 01:35
autor: xander_88
_mumin_ pisze:Moim zdaniem robienie remontu w AJM'ie to jakby wyrzucić kasę w błoto ...
No właśnie, to jest tylko Twoje zdanie :bigok: . . . za 3 tys. mam AJM po generalnym remoncie... na nowych częściach...
mahoo pisze:Gdyby mi rozpadł się mój :green_fuck: "poczciwy" :green_fuck: AJM to skusiłbym się jednak na swap, zbudowałbym potwora na GT22 :helm:
Nie umarł tak do końca jak się okazało... :) uwierz ze gdybym miał $$$ to kupiłbym r32 i dal mu 2 turbiny :chytry: w najgorszej opcji V6 i włożył kompresor :grin: ale tu chodzi tylko i wyłącznie o kasę... ARL na GT22 spoko wiadomo... ale skoro masz AJM to wiesz ile on pali... chyba nie chcesz mi powiedzieć ze w takim ARL'u mieścił byś się w poczciwej 7demce ??? :goof:
Nie chce nikomu wmawiać ze SWAPy są nieopłacalne (żaden ze mnie mechanior, expert w tych sprawach)... Po prostu napisałem co wyszło w moim przypadku, żeby mi nikt nie pisał... "miałeś mieć 200 kuni w arl'u a masz dalej ajm'a". Według mnie opłaca się to tak jak kolega mahoo napisał do tworzenia potwora z GT22 . . . ja po przejazdce arl'em stwierdziłem ze 170 PS jakie można z ajm'a wyciągnąć spokojnie mi wystarczy . . .
Dlatego chciałem bardzo podziękować wszystkim za rady i informacje :okej:
.... i zostaje czekać do wiosny :food: ...... parę gratów z arl'a zagości na pewno pod maska odnowionego AJM;a ..... mam nadzieje ze starczy :D .... mocy...........
PozdraVWiam!!!

: czw gru 11, 2008 10:05
autor: Rapix
Oj kolego mumin widział AJM i to nie jednego Poniora też...
Po prostu AJM nie jest tak mocny jak ARL ASZ a sam słupek kupisz za podobne pieniadzę przy czym będzie o wiele trwalszy możesz do niego również włożyć osprzęt z AJM i też będzie Ci palił tyle samo i nawet tak samo śmigał...
Po za tym nawet ten ARL na GT22 nie będzie żadnym potworem... a co najwyżej przyjemnie śmigającym autem :bigok:

: czw gru 11, 2008 10:29
autor: _mumin_
Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego :smoke:

: czw gru 11, 2008 11:24
autor: xander_88
Ok rozumiem. . . Wiec myślicie ze AJM nie wytrzyma nawet tych 160-170ps ??? będzie się sypał ??? Wiem ze lepszym rozwiązaniem jest SWAP ale kur... dostalem dokladnie taka propozycje- ASZ (po generalnym remoncie) + turbo ARL'a i reszta zostaje moja... zestrojone to (jezdzace) na gotowo 8tys. za jakiś czas IC od ARL + soft za 2500 kola... czyli ponad 10.000 to wychodzi ... nie licząc dojazdów i pewnie paru rzeczy które wyjdą w praniu, jak zwykle to bywa.... Napisałem ze nie jestem jakimś super znawca ale może Wy wiecie czy to jest normalna cena ???? przecież za taka kasę to robię go za 1000zl. żeby go tylko pogonić i kupie ARL'a w dobrym stanie i pewnie lepszej opcji.. czy znowu coś źle zrozumiałem ???
_mumin_ sorka za tamten post . . . po prostu chyba wiesz jaki ma sie humor jesli silnior się sypie i taki hajs wchodzi w gre ?? :grrr:
Sorka :pub: :grin:

: czw gru 11, 2008 15:54
autor: Rapix
10tys zł. gdzie takie ceny.... troszkę taniej idzie to wszytko zrobić... naprawdę... no chyba że liczysz wszystkie mody itp. to faktycznie pewnie zbierze się po jakimś czasie te 10tys zł. ale cóż tuning...

: czw gru 11, 2008 16:05
autor: mahoo
Ja na wiosnę planuję turbo z ASZ + program, ok 160KM to jeszcze w miarę rozsądna opcja dla tego silnika, cenowo też :bigok:
Jeśli silnik nie podoła, będzie to okazja na swap :satan:

: czw gru 11, 2008 16:39
autor: xander_88
_mumin_ masz na PW wwszystko... Jesli mozesz to napisz co o tym sadzisz..

[ Dodano: 11 Gru 2008 16:01 ]
Rapix pisze:no chyba że liczysz wszystkie mody itp. to faktycznie pewnie zbierze
To mialbyc ASZ po generalnym remoncie+ TURBO,IC z ARL + soft. . . czyli jakies 180-190 PS. Czyli chyba trochę duzo... w cenie byla zawarta jakaś tam gwarancja wiadomo... i to ze musiało być to wszystko bardzo szybko zrobione... z gwarancja wiadoiomo jak jest :bajer:

: pt gru 12, 2008 08:47
autor: Dario84
xander_88, Poszlo PW

: pt gru 12, 2008 11:05
autor: mirass
_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego :smoke:
Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie :bigok:

: pt gru 12, 2008 11:58
autor: xander_88
Dario84 pisze:Poszlo PW
poszło zwrotne :) proszę o pozytywne rozpatrzenie...
mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.
Czyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???

: pt gru 12, 2008 13:38
autor: _mumin_
mirass pisze:
_mumin_ pisze:Kolego Xander_88 co Ty zrobisz ze swoim autem mało mnie obchodzi ...
ja widziałem na własne oczy klika rozsypanych AJM'ów i wiem że to nie jest za mocny
silnik już na serii a co dopiero po modyfikacjach. A jeśli chodzi o Golfa Ponior'a
to długo nie jeździł na modzonym AJM'ie tylko szybko pod maską zawitał ARL , ciekawe dlaczego :smoke:
Bartek - PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect. W zeszłym tygodniu rozmawialiśmy i u Bartka na przełomie wiosny/lata na 99% wyląduje GT22. Po prostu buduje sobie auto dla siebie :bigok:
Mirku wiem, że nie z powodu awarii , ale tak czy siak pewno z powodu tego że AJM niezbyt
długo by to wytrzymał. Pękające tłoki są w tym silniku regułą nawet w serii.

: pt gru 12, 2008 14:25
autor: mirass
xander_88 pisze:
Dario84 pisze:Poszlo PW
poszło zwrotne :) proszę o pozytywne rozpatrzenie...
mirass pisze:PONIOR zmienił silnik nie z powodu awarii. Nie było problemów z autem ect.
Czyli AJM wytrzymuje te 170-180 PS ???
wytrzyma, ale jak _mumin_ napisał często trafiają się trefne sztuki i bedzie klops.Dlatego slucha rad zakładania słupka ASZ/ARL..ja oprócz AJMa zrobiłem ATJta w pasku na 195KM i silnik ma się dobrze

Re: AJM rozsypany... swap na ?? ASZ/ARL

: wt maja 10, 2011 12:08
autor: YATES
Witam serdecznie i mam pytanie w podobnym temacie. Niby w Audi A4 ale silniki chyba te same co w VW.
Padł mi w A4 B5 silnik AJM - czy wymiana na 130-konny silnik z A4 B6 AWX lub AVF to wymiana plug and play czy coś trzeba zmieniać z osprzętu ?