Strona 2 z 9

: śr gru 03, 2008 19:28
autor: fasd
CZYLI OGOLNIE TERAZ TEN PROGRAM CO ON MA PRZY WYMIANIE TURBA I WTRYSKOW W ZASADZIE BEDZIE DO NICZEGO I BEDZIE TRZEBA PISAC NOWY TA?

: śr gru 03, 2008 19:42
autor: cowboy
fasd pisze:CZYLI OGOLNIE TERAZ TEN PROGRAM CO ON MA PRZY WYMIANIE TURBA I WTRYSKOW W ZASADZIE BEDZIE DO NICZEGO I BEDZIE TRZEBA PISAC NOWY TA?
wkładaj wtryski 216 i Ci przybędzie 20KM bez dotykania softu :)

: czw gru 04, 2008 09:56
autor: Rapix
To_mas pisze:
Rapix pisze:Nie koniecznie po samych wtryskach bez programu można spokojnie śmigać...
tak samo można na zmienionym turbo ale efekt będzie marny
Po turbo zgodzę się z Tobą ale po wtryskach nie...

: czw gru 04, 2008 13:31
autor: To_mas
Rapix pisze:To_mas napisał/a:
Rapix napisał/a:
Nie koniecznie po samych wtryskach bez programu można spokojnie śmigać...
tak samo można na zmienionym turbo ale efekt będzie marny

Po turbo zgodzę się z Tobą ale po wtryskach nie...
masz racje :dol:
ale wtryski + program to jeszcze lepiej :)
cowboy pisze:wkładaj wtryski 216 i Ci przybędzie 20KM bez dotykania softu :)

: czw gru 04, 2008 14:40
autor: bradley
To_mas pisze:wkładaj wtryski 216 i Ci przybędzie 20KM bez dotykania softu :)
To juz bedzie razem 163KM? :zaklopotanie:

Pozatym zakladajac, ze te wyimaginowane 143KM istnieja i ktos chce wiecej to IMO 216 beda na cos grubszego waskim gardlem.
A jak nie chce robic FMIC to powyzej granicy 150KM bedzie wszystko sie pocic a nie jechac. Tuning wymaga poswiecen;) Albo ma wygladac albo jezdzic.

: czw gru 04, 2008 14:52
autor: To_mas
bradley pisze:Albo ma wygladac albo jezdzic.
albo wyglądać i jeździć
przy odpowiednim spasowanie FMIC i dorobieniu sobie wejść na zamowienie wcale nie powinien jakoś masakrycznie wystawać

: czw gru 04, 2008 16:44
autor: Rapix
U mnie jakoś i w miarę golf wyglądał i w miarę jeździł ;)
Maz racje kolego wtryski + program będzie najlepszy efekt. Np. Obrazek i ten program naprawdę prawie nie dymi delikatnie na 1 i 2 biegu od 3 zero dymu...

: czw gru 04, 2008 18:16
autor: To_mas
Rapix, to jest twój wykres ?? z silnika 1Z ?

: czw gru 04, 2008 18:37
autor: Rapix
Nie jest to AFN + wtryski 230, ja swojego wykresu niestety nie mam... Po za tym u mnie pompa nie wydoiła i było 169KM przy jakiś 3670 obrotach i dalej dość mocno spadała moc do 150KM.... tu jak widać ładnie trzyma moc nawet w górnej parti obrotów...

: czw gru 04, 2008 19:07
autor: fasd
Powiedzcie mi teraz gdzie w 3city sie kierować z tdikiem? zeby to zrobil dobrze i pewnie ;) zeby tam kumpla pokierować a ja pewnie tam sie skieruje jakos wiosną jak pogonie swoją dwojeczke :) i bede mial tdi :) :green_fuck: a jeszcze jedno tak troche z innej bajki bo na wiosne chce 4 w tdi ze 110 pod maską tylko jakiego silnika szukac aby wlasnie byl on rozwojowy ? bo z 3 to wiem ze afn a w czworce?

: czw gru 04, 2008 19:16
autor: mally
fasd pisze:Powiedzcie mi teraz gdzie w 3city sie kierować z tdikiem? zeby to zrobil dobrze i pewnie ;) zeby tam kumpla pokierować a ja pewnie tam sie skieruje jakos wiosną jak pogonie swoją dwojeczke :) i bede mial tdi :) :green_fuck: a jeszcze jedno tak troche z innej bajki bo na wiosne chce 4 w tdi ze 110 pod maską tylko jakiego silnika szukac aby wlasnie byl on rozwojowy ? bo z 3 to wiem ze afn a w czworce?
a w 4 to najlepiej ASZ lub ARL....

: czw gru 04, 2008 19:23
autor: fasd
no jasne ale fundusz jaki przewiduje to ok 20 kpln a po drugie z tego co mi wiadomo PD sa bardzo wrazliwe na jakosc paliwa a to jest tez tak jak z totkiem albo trafisz dobre albo takie ze zamiast pompowtryskiwaczy zostanie mi kupa zlomu

: czw gru 04, 2008 19:59
autor: Matijas
fasd pisze:no jasne ale fundusz jaki przewiduje to ok 20 kpln a po drugie z tego co mi wiadomo PD sa bardzo wrazliwe na jakosc paliwa a to jest tez tak jak z totkiem albo trafisz dobre albo takie ze zamiast pompowtryskiwaczy zostanie mi kupa zlomu
To szukaj silnika o oznaczeniu ASV. Jest to VP i jest rozwojowy :bigok:

: czw gru 04, 2008 20:33
autor: fasd
Matijas pisze: To szukaj silnika o oznaczeniu ASV. Jest to VP i jest rozwojowy :bigok:

ASV to nie jest przypadkiem mlodszy brat AFN-a ile czysto teoretycznie z tej jednostki wyciagnać? tj, przy zmianie softu, turba wtryskow i montazu FMIC?