Strona 2 z 2

: pn lis 24, 2008 00:23
autor: souler
286nm i ty sie martwisz? PinkFloyd, bez przesady. przy 330+ moglbys chwile podumac.

: pn lis 24, 2008 23:55
autor: PinkFloyd
souler pisze:286nm i ty sie martwisz? PinkFloyd, bez przesady. przy 330+ moglbys chwile podumac.
Martwię się, bo jak mam tylko ABS- ASR-u i ESP nie mam. Jak tak na drugim biegu od 1200 obr dam gaz do deski to przy 2000 obr jest duże uderzenie mocy i przy oponach 195 wtedy jest pisk, na zakrecie jak moc idzie na jedno koło to kreca sie jak głupie = i co z tym fantem zrobić :grin: Może na lato zamiast 195/65/15 dac opony 205/60/15 jakies o dobrej przyczepnosci bo teraz to i tak na zimówkach latam. I troche dzisja sobie potestowałem bo sie mniej slisko zrobiło. Złapałem sie na tym ze jak jechałem na 5 biegu 80km/h i dałem gaz to chciałem zmienic na piątke bo myslałem ze daje na 4 biegu tak elsatycznosc sie poprawiła.

: wt lis 25, 2008 00:55
autor: souler
PinkFloyd pisze:mam tylko ABS- ASR-u i ESP nie mam

na drugim biegu od 1200 obr

na zakrecie jak moc idzie na jedno koło to kreca sie jak głupie
a po co komu asr i esp? nawet abs jest zbedny

nie daje sie w pedal max przy tak niskich obrotach

dramatyzujesz

: wt lis 25, 2008 01:04
autor: grzegorzp
uważaj żeby przy szybszym dodaniu gazu na trzecim biegu nie mielił Ci kołami w końcu 280nm i 130KM to istny potwór... :bigok:

zapraszam spowrotem na ziemię :bajer:

: wt lis 25, 2008 09:53
autor: Cinek
pokaż wykres, bo jak masz takie uderzenie to może dupiaty program. pozatym ja jeździłem rok na 360nm dość nisko z sprzęgłem 228 i nic sie ze sprzęgłem nie działo. fakt że dwumas padł, ale miał już swoje lata więc miał prawo

: wt lis 25, 2008 10:09
autor: Rapix
Panowie no proszę was, po pierwsze radził bym lepsze opony po drugie wsadź jakiś zawias i na pewno takich problemów nie będzie.... A po 3 ja naprawdę nie wiem jak wy jeździcie ja miałem 380NM i na suchym asfalcie nie było żadnych problemów z trakcja o ile na 1 biegu przypalał laczka o tyle na drugim to małego pisku nie nazwę problemami z trakcja...
Kolejna sprawa jak z dolnej partii obrotów będziesz wsadzał pedał gazu w podłogę to na pewno wykończysz sprzęgło... 300NM takie sprzęgło spokojnie znosi....

: wt lis 25, 2008 12:19
autor: MZiobro
dokładnie...ja mam 328Nm i nie zauważyłem jakiś specjalnych problemów z trakcja na suchym ( na mokrym to co innego podobnie jak w zakrecie ) a na suchym na 2 jedynie lekko pisknie....co do sprzęgła ( mam 1Z ) póki co nic się nie dzieje....

: wt lis 25, 2008 18:55
autor: SToRM
U mnie mocy i momentu jak w podpisie i generalnie nawet teraz jak ulice mokre caly czas, praktycznie juz na dwojce nie mam poroblemu z trakcja jezeli tylko z dolu za szybko nie przywale. Na suchym to juz wogole luz, wiec tez nie wiem o co c'mon

: wt lis 25, 2008 19:06
autor: homsky
PinkFloyd pisze:Może na lato zamiast 195/65/15 dac opony 205/60/15 jakies o dobrej przyczepnosci bo teraz to i tak na zimówkach latam.
Bez przesady , nie ma takiej potrzeby , 286Nm nie spali ci kapci na 2-biegu to jest bardzo lajtowy moment , pozatym pedał gazu ma jeszcze inne położenia jak tylko 0% i 100% , następna zasada - ponizej 2000rpm nie gnieciemy pedału do dechy.

: pt lis 28, 2008 00:59
autor: PinkFloyd
homsky pisze:
PinkFloyd pisze:Może na lato zamiast 195/65/15 dac opony 205/60/15 jakies o dobrej przyczepnosci bo teraz to i tak na zimówkach latam.
Bez przesady , nie ma takiej potrzeby , 286Nm nie spali ci kapci na 2-biegu to jest bardzo lajtowy moment , pozatym pedał gazu ma jeszcze inne położenia jak tylko 0% i 100% , następna zasada - ponizej 2000rpm nie gnieciemy pedału do dechy.
Problemem okazały sie syfiaste opony zimowe m-ki Kleber- lekko wilgotno i auto przy ruszniu mieli, jak założyłem letnie na próbe bo zrobiło sie cieplej problem zniknął :grin: A myslałem ze zimówki nawet nowe na mokry beda leprze niz letnie opony

: śr sty 07, 2009 19:15
autor: kuczy370
PinkFloyd gdzie chipowałeś autko? Szczecin czy jakieś okolice?
Możesz kogoś polecić?

: śr sty 07, 2009 21:12
autor: kosynier
witam mam pytanie jak ze spalaniem, czy to prawda ze po chipie schodzi w dół.?

: czw sty 08, 2009 00:01
autor: PinkFloyd
kuczy370 pisze:PinkFloyd gdzie chipowałeś autko? Szczecin czy jakieś okolice?
Możesz kogoś polecić?
Daj znać PW , zrobione w Szczecinie

[ Dodano: Sro 07 Sty, 2009 ]
kosynier pisze:witam mam pytanie jak ze spalaniem, czy to prawda ze po chipie schodzi w dół.?
Moment mi sie podniósł znacznie i atko szybciej wkreca sie na obroty, zaczałem po miescie jezdzic tylko do 2500 tys obr bo czuje kopa :grin: i spadło z 7,4l zima w miescie do 6,5l. Ale jak bedziesz cieszył sie moca to moze wzrosnąć choc mi subiektywnie nawet przy wykorzystaniu wiekrzej mocy zostało to samo.

: czw sty 08, 2009 11:52
autor: jantar1
Fajnego miałeś tego Floyda .. teraz chipowałeś pewnie jakiegoś Mk4 ?