jaki potencjał przy chipowaniu ALHi AGR - oba 90KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lis 24, 2008 00:23

286nm i ty sie martwisz? PinkFloyd, bez przesady. przy 330+ moglbys chwile podumac.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn lis 24, 2008 23:55

souler pisze:286nm i ty sie martwisz? PinkFloyd, bez przesady. przy 330+ moglbys chwile podumac.
Martwię się, bo jak mam tylko ABS- ASR-u i ESP nie mam. Jak tak na drugim biegu od 1200 obr dam gaz do deski to przy 2000 obr jest duże uderzenie mocy i przy oponach 195 wtedy jest pisk, na zakrecie jak moc idzie na jedno koło to kreca sie jak głupie = i co z tym fantem zrobić :grin: Może na lato zamiast 195/65/15 dac opony 205/60/15 jakies o dobrej przyczepnosci bo teraz to i tak na zimówkach latam. I troche dzisja sobie potestowałem bo sie mniej slisko zrobiło. Złapałem sie na tym ze jak jechałem na 5 biegu 80km/h i dałem gaz to chciałem zmienic na piątke bo myslałem ze daje na 4 biegu tak elsatycznosc sie poprawiła.
Ostatnio zmieniony pn lis 24, 2008 23:58 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lis 25, 2008 00:55

PinkFloyd pisze:mam tylko ABS- ASR-u i ESP nie mam

na drugim biegu od 1200 obr

na zakrecie jak moc idzie na jedno koło to kreca sie jak głupie
a po co komu asr i esp? nawet abs jest zbedny

nie daje sie w pedal max przy tak niskich obrotach

dramatyzujesz


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt lis 25, 2008 01:04

uważaj żeby przy szybszym dodaniu gazu na trzecim biegu nie mielił Ci kołami w końcu 280nm i 130KM to istny potwór... :bigok:

zapraszam spowrotem na ziemię :bajer:



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt lis 25, 2008 09:53

pokaż wykres, bo jak masz takie uderzenie to może dupiaty program. pozatym ja jeździłem rok na 360nm dość nisko z sprzęgłem 228 i nic sie ze sprzęgłem nie działo. fakt że dwumas padł, ale miał już swoje lata więc miał prawo


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt lis 25, 2008 10:09

Panowie no proszę was, po pierwsze radził bym lepsze opony po drugie wsadź jakiś zawias i na pewno takich problemów nie będzie.... A po 3 ja naprawdę nie wiem jak wy jeździcie ja miałem 380NM i na suchym asfalcie nie było żadnych problemów z trakcja o ile na 1 biegu przypalał laczka o tyle na drugim to małego pisku nie nazwę problemami z trakcja...
Kolejna sprawa jak z dolnej partii obrotów będziesz wsadzał pedał gazu w podłogę to na pewno wykończysz sprzęgło... 300NM takie sprzęgło spokojnie znosi....



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » wt lis 25, 2008 12:19

dokładnie...ja mam 328Nm i nie zauważyłem jakiś specjalnych problemów z trakcja na suchym ( na mokrym to co innego podobnie jak w zakrecie ) a na suchym na 2 jedynie lekko pisknie....co do sprzęgła ( mam 1Z ) póki co nic się nie dzieje....



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » wt lis 25, 2008 18:55

U mnie mocy i momentu jak w podpisie i generalnie nawet teraz jak ulice mokre caly czas, praktycznie juz na dwojce nie mam poroblemu z trakcja jezeli tylko z dolu za szybko nie przywale. Na suchym to juz wogole luz, wiec tez nie wiem o co c'mon



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » wt lis 25, 2008 19:06

PinkFloyd pisze:Może na lato zamiast 195/65/15 dac opony 205/60/15 jakies o dobrej przyczepnosci bo teraz to i tak na zimówkach latam.
Bez przesady , nie ma takiej potrzeby , 286Nm nie spali ci kapci na 2-biegu to jest bardzo lajtowy moment , pozatym pedał gazu ma jeszcze inne położenia jak tylko 0% i 100% , następna zasada - ponizej 2000rpm nie gnieciemy pedału do dechy.


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lis 28, 2008 00:59

homsky pisze:
PinkFloyd pisze:Może na lato zamiast 195/65/15 dac opony 205/60/15 jakies o dobrej przyczepnosci bo teraz to i tak na zimówkach latam.
Bez przesady , nie ma takiej potrzeby , 286Nm nie spali ci kapci na 2-biegu to jest bardzo lajtowy moment , pozatym pedał gazu ma jeszcze inne położenia jak tylko 0% i 100% , następna zasada - ponizej 2000rpm nie gnieciemy pedału do dechy.
Problemem okazały sie syfiaste opony zimowe m-ki Kleber- lekko wilgotno i auto przy ruszniu mieli, jak założyłem letnie na próbe bo zrobiło sie cieplej problem zniknął :grin: A myslałem ze zimówki nawet nowe na mokry beda leprze niz letnie opony



Awatar użytkownika
kuczy370
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 06, 2009 12:29
Lokalizacja: Police, zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: kuczy370 » śr sty 07, 2009 19:15

PinkFloyd gdzie chipowałeś autko? Szczecin czy jakieś okolice?
Możesz kogoś polecić?



kosynier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr sie 13, 2008 22:42
Lokalizacja: ZIEMIA

Post autor: kosynier » śr sty 07, 2009 21:12

witam mam pytanie jak ze spalaniem, czy to prawda ze po chipie schodzi w dół.?



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw sty 08, 2009 00:01

kuczy370 pisze:PinkFloyd gdzie chipowałeś autko? Szczecin czy jakieś okolice?
Możesz kogoś polecić?
Daj znać PW , zrobione w Szczecinie

[ Dodano: Sro 07 Sty, 2009 ]
kosynier pisze:witam mam pytanie jak ze spalaniem, czy to prawda ze po chipie schodzi w dół.?
Moment mi sie podniósł znacznie i atko szybciej wkreca sie na obroty, zaczałem po miescie jezdzic tylko do 2500 tys obr bo czuje kopa :grin: i spadło z 7,4l zima w miescie do 6,5l. Ale jak bedziesz cieszył sie moca to moze wzrosnąć choc mi subiektywnie nawet przy wykorzystaniu wiekrzej mocy zostało to samo.



Awatar użytkownika
jantar1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pn mar 19, 2007 11:32
Lokalizacja: BRODNICA
Kontakt:

Post autor: jantar1 » czw sty 08, 2009 11:52

Fajnego miałeś tego Floyda .. teraz chipowałeś pewnie jakiegoś Mk4 ?


[url=http://www.diesel-tuning.pl/galeria.php][b][color=darkblue]DIESEL-TUNING.PL & TD[/color][color=red]I[/color][color=darkblue]-RACING.PL [/b][/url][/color]
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię, Brodnica kujawsko-pomorskie

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości