Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw lis 27, 2008 09:52

krzys-jeruzal, na pompe 11 mm to juz raczej wtryski 230 by sie rpzydaly. Na 216 do jakis 180 kuni dociagniesz tylko.

Co do spalania to z tego co czytalem przy butowaniu troche pije taka pompa;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw lis 27, 2008 09:59

Oj pije pije :bajer: Dlatego napisałem że to głównie zależy od nogi kierownika ;)
na przerabianej pompie czy z 1Z czy z AFN aż takich ogromnych mocy nie będzie...



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw lis 27, 2008 15:37

nie planuje wiecej jak 160 bo silnik ma swoje przejechane a i tyle starczy .ale znajac zycie to po jezdze 2tygodnie i nie bede czuł juz tego buta tak ja to jest na początku...



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw lis 27, 2008 18:37

do 160KM to 10mm da sobie spokojnie radę, nie ma co pakować 11mm, lepiej sprzedaj 11mm kup 10mm od asv,alh... i jeszcze Ci zostanie kaski



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw lis 27, 2008 18:44

tak ale 10 od 1z nie jest tak wydaj jak ta od afn-a a po zatym 10 od asv jest inaczej montowana z tego co sie orientowałem i trzeba by cos przerabiac.i zastanawiam sie czy by nie kupić 10 od afna nie śą takie drogie... trochę boje sie tego wysokiego spalania na 11



marcin_krk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 13:05
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: marcin_krk » czw lis 27, 2008 22:50

ale przy spokojnej jezdzie nie bedzie zmian?


...

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pt lis 28, 2008 11:20

Przy spokojnej różnie to bywa ;) Ale jak ma się troszkę mocy to ciężko tak spokojnie jeździć cały czas....



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lis 30, 2008 19:53

Rapix pisze:Przy spokojnej różnie to bywa ;) Ale jak ma się troszkę mocy to ciężko tak spokojnie jeździć cały czas....
No dzisiaj jechałem do Siedlec i wkurzył mnie koleś i musiałem mu pokazać jak sie wyprzedza :)
Dwoniłem do tunera powiedział ze przy normalnej jezdzie jest normalnie...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lis 30, 2008 20:13

krzys-jeruzal pisze:tak ale 10 od 1z nie jest tak wydaj jak ta od afn-a a po zatym 10 od asv jest inaczej montowana z tego co sie orientowałem i trzeba by cos przerabiac.i zastanawiam sie czy by nie kupić 10 od afna nie śą takie drogie
masz zupełną rację ale skoro nie chcesz więcej jak 160 kucy to rację ma grzegorzp twierdząc, iż szkoda pakować tę jedenastkę bo nie będzie wykorzystany jej potencjał - trzeba rozważyć od razu czy te 160 KM Ci starczy.


Obrazek

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lis 30, 2008 21:49

A taka 11 która jest zrobiona z pompy od 1z ile moze byc warta??
za 600zł mam mozliwos wziąsc pewną pompe od afn-a
wymienie sprzegło i pompe to na korekte sie pojedzie
nie chce więcej jak 160 bo silnik 1z nie nalezy do najbardziej dpornych:)



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn gru 01, 2008 09:40

Hmm mój 1Z jakoś się trzyma :bajer:



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn gru 01, 2008 19:12

Rapix pisze:Hmm mój 1Z jakoś się trzyma :bajer:

A jaką masz teraz moc?? no i oczywiscie mn??
Ja duzo jezdze ok 40tys km rocznie...



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » pt gru 12, 2008 20:26

Ciekawi mnie ile masz teraz kucy na tej 11-tce?Sam zamierzam wrzucic coś takiego pod maskę i stad moja ciekawość.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » sob gru 13, 2008 20:53

Jak zmierzę to się po chwale :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości