Strona 2 z 4
: śr paź 29, 2008 13:45
autor: KarQ
cowboy pisze:nie ma sensu robić wydechu
Osobiście widziałem efekty uwolnienia wydechu w:
A4 AFN + box,
A4 AFN + czips by Rogal,
A4 AWX + czips by MT,
Ibiza ASZ + IC + turbo ARL + czips MT,
za każdym razem różnice były znacznie odczuwalne.
Zrobię, shamuję i wtedy podywagujemy czy się zmieniło.
: śr paź 29, 2008 13:52
autor: masakra
KarQ, najpierw udaj sie to specjalisty skoro ci nie idzie na wlasna reke, zmien rozrzad i doprowadz auto do zdrowej serii
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- ja tak zrobilem
u mnie to wygladalo tak (krotka historia):
zielony kolor -seria
niebieski - program
czerwony - turbo - muszla seryjna VNT15 z wiekszym wirnikiem od GT17VA na doladowaniu 1,25 bar ( takie samo jak przy chip tuningu) i wtryski 216stki.
bez coolera ,
wydech seria (- bez kata ),
bez kolektora AWX i innych udziwnien
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
po zalozeniu coolera od renowki zwiekszylismy cisnienie do 1,35 bar mniej dymi, ale nie shamowalismy
![Obrazek](http://img176.imageshack.us/img176/7181/09ap2.th.jpg)
: śr paź 29, 2008 14:36
autor: cowboy
masakra pisze:po zalozeniu coolera od renowki
żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur i ten cooler doradziłem koledze mekto
[ Dodano: Sro Paź 29, 2008 13:41 ]
masakra pisze:najpierw udaj sie to specjalisty skoro ci nie idzie na wlasna reke, zmien rozrzad i doprowadz auto do zdrowej serii
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
popieram, tak wyglądała moja seria po 230 tys km przebiegu
![Obrazek](http://img88.imageshack.us/img88/7091/seriaos7.jpg)
: śr paź 29, 2008 16:15
autor: Matijas
cowboy pisze:żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur
jest to zdecydowanie najlepszy sposob poprowadzenia dolotu i przetestowany przez pare osob, min. przeze mnie
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Cowboy odwalil brudna robote i potem sxerowalem :green_fuck:
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
hehe
Prawda jest taka, ze z FMIC`em jest wiecej walki i dopasowywania niz samej roboty wiec powodzenia oraz wytrwalosci zycze!!
Przy okazji i sobie bo mozliwe, ze niedluge wezme sie za poprawienie dolotu u siebie z rur from Leroy merlin :green_fuck: pod turbo AWX/ARL
[ Dodano: 29 Paź 2008 15:18 ]
Tyle ze jak sobie o tym pomysle to mi sie odechciewa
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
: czw paź 30, 2008 08:29
autor: MZiobro
cowboy pisze:
żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur i ten cooler doradziłem koledze mekto
i wielkie dzięki Ci za to
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
dodam tylko że wchodzi bez większych problemów a prowadzenie rur jest praktycznie jak w serii...
: śr lis 05, 2008 12:33
autor: _Chudy_
W związku z tym, że będę montował właśnie IC od meganki w tym samym miejscu mam pytania do osób, które mają tak zamocowany IC. Jakie dokładnie rury i jaką ich długośc potrzebuje?? Jakie kolanka i inne części będą mi jeszcze potrzebne?? W jaki sposób zamocowaliście IC do wzmocnienia??
: śr lis 05, 2008 14:28
autor: piotrzee
Cowboy kiedyś u siebie w temacie zdaje się pisał, a jak nie to jest podwieszony temat w tym dziale o robieniu i kupnie materiałów na icka
: śr lis 05, 2008 16:31
autor: Matijas
_Chudy_ pisze: Jakie dokładnie rury i jaką ich długośc potrzebuje?? Jakie kolanka i inne części będą mi jeszcze potrzebne?? W jaki sposób zamocowaliście IC do wzmocnienia??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
skolko godno
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pt lis 07, 2008 23:41
autor: mally
Mam takie pytanie odnośnie AFN-a mój obecnie ma około 140 ps i 300 nm , od razu powiem że nie jeździłem 110:) już takiego kupiłem...
1 pytanie do panów którzy juz maja te 160 ps lub sa w jej okolicach maja większe turbo wtryski itd:).....jakie macie czasy na 1/4:).....czy już z taka mocą da rade zejść do niskiej 15? Szczerze zaczyna już mi brakować trochę mocy i niutków...
2 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?
4 Kto mi zrobi Fmci w mk3 z klima:)....najlepiej Warszawa lub okolice i jaki byłby koszt:)
: sob lis 08, 2008 01:18
autor: Matijas
mally pisze:.czy już z taka mocą da rade zejść do niskiej 15? Szczerze zaczyna już mi brakować trochę mocy i niutków...
takie auto pluje czasu w granicach 15-16 chyba
mally pisze:2 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
bedzie odczowalna zmiana, a zmieni sie to ze pompy nie bedziesz meczyk;p
mally pisze:.czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
po takim komplecie zmian bedziesz mial powiedzmy bezawaryjny setup do jazdy bezstresowej, do tego z niskim spalaniem w granicach 6L
[ Dodano: 08 Lis 2008 00:19 ]
3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?
turbo awx np allegro;)
hybryde kupisz np. od karambola
mally pisze:4 Kto mi zrobi Fmci w mk3 z klima:)....najlepiej Warszawa lub okolice i jaki byłby koszt:)
np. Eltec
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: sob lis 08, 2008 22:35
autor: KarQ
Dziś wywaliłem katalizator, miał zostać sam końcowy wydech, dołożyłem środkowy przelotowy od czegoś
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
reszta z kwasiaka 2'.
Doznania:
Auto ożyło, pod dupohamownią znaczna zmiana, a na drodze (pojechałem czasowo) i mniej więcej wtedy kiedy wbijałem wyższy bieg przy 4,2k rpm teraz zdążył się dokręcić do 4,6k
Nie udało mi się zdjąć kolektora, jak odkręcić te cholerne śruby? Bez demontażu turba się nie da?
Z IC i mocniejszych modyfikacji zrezygnowałem, gdyż plany się lekko pozmieniały
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: sob lis 08, 2008 22:46
autor: Matijas
KarQ pisze:Z IC i mocniejszych modyfikacji zrezygnowałem, gdyż plany się lekko pozmieniały
na jakie?
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: ndz lis 09, 2008 04:42
autor: KarQ
Po przeliczeniu kosztów modyfikacji z zakupem auta wyszła dość pokaźna sumka jak na golfa III. Pojeżdżę tak jak jest, sprzedam i dołożę do PDeka (IV, Passat B5FL) może trafi się IV z ARLem, a w tych przypadkach po programie najmarniej 170KM i 360Nm będzie i do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: ndz lis 09, 2008 11:43
autor: Fido_dido
no i marze kolego robisz
pamietaj chcesz jedzic nie tuninguj go
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)