Strona 2 z 4

: śr paź 29, 2008 13:45
autor: KarQ
cowboy pisze:nie ma sensu robić wydechu
Osobiście widziałem efekty uwolnienia wydechu w:

A4 AFN + box,
A4 AFN + czips by Rogal,
A4 AWX + czips by MT,
Ibiza ASZ + IC + turbo ARL + czips MT,

za każdym razem różnice były znacznie odczuwalne.

Zrobię, shamuję i wtedy podywagujemy czy się zmieniło.

: śr paź 29, 2008 13:52
autor: masakra
KarQ, najpierw udaj sie to specjalisty skoro ci nie idzie na wlasna reke, zmien rozrzad i doprowadz auto do zdrowej serii :) - ja tak zrobilem :grin:

u mnie to wygladalo tak (krotka historia):

Obrazek

zielony kolor -seria
niebieski - program
czerwony - turbo - muszla seryjna VNT15 z wiekszym wirnikiem od GT17VA na doladowaniu 1,25 bar ( takie samo jak przy chip tuningu) i wtryski 216stki.
bez coolera , wydech seria (- bez kata ), bez kolektora AWX i innych udziwnien :)
po zalozeniu coolera od renowki zwiekszylismy cisnienie do 1,35 bar mniej dymi, ale nie shamowalismy
Obrazek

: śr paź 29, 2008 14:36
autor: cowboy
masakra pisze:po zalozeniu coolera od renowki
żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur i ten cooler doradziłem koledze mekto :)

[ Dodano: Sro Paź 29, 2008 13:41 ]
masakra pisze:najpierw udaj sie to specjalisty skoro ci nie idzie na wlasna reke, zmien rozrzad i doprowadz auto do zdrowej serii :)
popieram, tak wyglądała moja seria po 230 tys km przebiegu

Obrazek

: śr paź 29, 2008 16:15
autor: Matijas
cowboy pisze:żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur
jest to zdecydowanie najlepszy sposob poprowadzenia dolotu i przetestowany przez pare osob, min. przeze mnie :grin: :grin: :bigok: Cowboy odwalil brudna robote i potem sxerowalem :green_fuck: :grin: :grin: hehe

Prawda jest taka, ze z FMIC`em jest wiecej walki i dopasowywania niz samej roboty wiec powodzenia oraz wytrwalosci zycze!! :bigok:

Przy okazji i sobie bo mozliwe, ze niedluge wezme sie za poprawienie dolotu u siebie z rur from Leroy merlin :green_fuck: pod turbo AWX/ARL :food:

[ Dodano: 29 Paź 2008 15:18 ]
Tyle ze jak sobie o tym pomysle to mi sie odechciewa :jezor:

: czw paź 30, 2008 08:29
autor: MZiobro
cowboy pisze:
żeby sobie poprawić nastrój to powiem że ja wymysliłem ten sposób prowadzenia rur i ten cooler doradziłem koledze mekto :)
i wielkie dzięki Ci za to :okej: dodam tylko że wchodzi bez większych problemów a prowadzenie rur jest praktycznie jak w serii...

: śr lis 05, 2008 12:33
autor: _Chudy_
W związku z tym, że będę montował właśnie IC od meganki w tym samym miejscu mam pytania do osób, które mają tak zamocowany IC. Jakie dokładnie rury i jaką ich długośc potrzebuje?? Jakie kolanka i inne części będą mi jeszcze potrzebne?? W jaki sposób zamocowaliście IC do wzmocnienia??

: śr lis 05, 2008 14:28
autor: piotrzee
Cowboy kiedyś u siebie w temacie zdaje się pisał, a jak nie to jest podwieszony temat w tym dziale o robieniu i kupnie materiałów na icka

: śr lis 05, 2008 16:31
autor: Matijas
_Chudy_ pisze: Jakie dokładnie rury i jaką ich długośc potrzebuje?? Jakie kolanka i inne części będą mi jeszcze potrzebne?? W jaki sposób zamocowaliście IC do wzmocnienia??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608

skolko godno :bigok:

: pt lis 07, 2008 23:41
autor: mally
Mam takie pytanie odnośnie AFN-a mój obecnie ma około 140 ps i 300 nm , od razu powiem że nie jeździłem 110:) już takiego kupiłem...

1 pytanie do panów którzy juz maja te 160 ps lub sa w jej okolicach maja większe turbo wtryski itd:).....jakie macie czasy na 1/4:).....czy już z taka mocą da rade zejść do niskiej 15? Szczerze zaczyna już mi brakować trochę mocy i niutków...

2 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?

3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?

4 Kto mi zrobi Fmci w mk3 z klima:)....najlepiej Warszawa lub okolice i jaki byłby koszt:)

: sob lis 08, 2008 01:18
autor: Matijas
mally pisze:.czy już z taka mocą da rade zejść do niskiej 15? Szczerze zaczyna już mi brakować trochę mocy i niutków...
takie auto pluje czasu w granicach 15-16 chyba
mally pisze:2 pytanko...co się zmieni jak wymienię wtryski na 216?...czy będzie odczuwalna zmiana?...czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
bedzie odczowalna zmiana, a zmieni sie to ze pompy nie bedziesz meczyk;p
mally pisze:.czy dopiero po zmianie turbo i założeniu fmci będzie coś czuć?
po takim komplecie zmian bedziesz mial powiedzmy bezawaryjny setup do jazdy bezstresowej, do tego z niskim spalaniem w granicach 6L :bigok:

[ Dodano: 08 Lis 2008 00:19 ]
3 gdzie kupie turbo awx lub chybryde awx/arl? jaki koszt:)?
turbo awx np allegro;)
hybryde kupisz np. od karambola :bigok:
mally pisze:4 Kto mi zrobi Fmci w mk3 z klima:)....najlepiej Warszawa lub okolice i jaki byłby koszt:)
np. Eltec :bigok:

: sob lis 08, 2008 22:35
autor: KarQ
Dziś wywaliłem katalizator, miał zostać sam końcowy wydech, dołożyłem środkowy przelotowy od czegoś :bajer: reszta z kwasiaka 2'.

Doznania:

Auto ożyło, pod dupohamownią znaczna zmiana, a na drodze (pojechałem czasowo) i mniej więcej wtedy kiedy wbijałem wyższy bieg przy 4,2k rpm teraz zdążył się dokręcić do 4,6k :chytry:

Nie udało mi się zdjąć kolektora, jak odkręcić te cholerne śruby? Bez demontażu turba się nie da?

Z IC i mocniejszych modyfikacji zrezygnowałem, gdyż plany się lekko pozmieniały :grin:

: sob lis 08, 2008 22:46
autor: Matijas
KarQ pisze:Z IC i mocniejszych modyfikacji zrezygnowałem, gdyż plany się lekko pozmieniały
na jakie? :chytry:

: ndz lis 09, 2008 04:42
autor: KarQ
Po przeliczeniu kosztów modyfikacji z zakupem auta wyszła dość pokaźna sumka jak na golfa III. Pojeżdżę tak jak jest, sprzedam i dołożę do PDeka (IV, Passat B5FL) może trafi się IV z ARLem, a w tych przypadkach po programie najmarniej 170KM i 360Nm będzie i do jazdy na co dzień w zupełności wystarczy :bajer:

: ndz lis 09, 2008 11:43
autor: Fido_dido
no i marze kolego robisz :)

pamietaj chcesz jedzic nie tuninguj go :hmm: