Broker89 pisze:Przyszła kolej i na mnie...no to tak niedługo wskoczy mi sześć stówek a więc i ja chciałbym zrobić coś by podnieść moc mojego ASZ...nie musi to być od razu chip chciałbym zrobić dobry fundament by soft zrobić na końcu, wspominacie czasem o modyfikacji wydechu na 2,5 calowy z kwasówki, co to daje i jak ma wyglądać modyfikacja i czy trzeba wycinac katalizator(wolał bym nie)? I gdzie to można zrobić w okolicach wawy i mniej więcej za ile? W tym temacie od czasu do czasu będe się dopytywał o mody do ASZ. A co wy byście najpierw robili??
BROKER89 - faktycznie robiąc ASZ więcej jak 170KM jest bez sensu poniewaz cooler zaczyna puchnąć.
Natomiast zobacz sobie wykres który wkleiłem na forum w SPEED temat: IBIZY FR ASZ po naszym sofcie. Jest tam 165KM ale prawie 400Nm. Taki program jest w zupełności bezpieczny zarówno dla coolera jak i sprzęgła. Nie musisz się przejmować latem
temperatura jest ok.
Ze 130KM można spokojnie do jazdy zrobić 225KM bez wymiany sprzęgła. Ja jeżdzac na 230KM i 416Nm sprzęgło wymieniłem dopiero po 3 latach eksploartacji, ale byłem zmuszony poniewaz jeszcze moc została znacznie podniesiona
[ Dodano: 02 Paź 2008 12:58 ]
cowboy pisze:Broker89 pisze:czy korekta sofu potem jest płatna :-D jak zrobie potem jakies mody
u porządnego tunera to jakaś niewielka opłata za hamownie itp, zwłaszcza gdy tak jak u Ciebie soft leci po kabelku
zresztą po założeniu FMICa nie musisz korygować softu, po założeniu turbo z ARL w zasadzie też niekoniecznie
ale warto
Po zamontowaniu COOLERA jest konieczna korekcja softu
a tym bardziej po wymianie turba na ARL, tutaj nie masz racji
. Zeby zrobić to porządnie korekcja jest wymagana zawsze, inaczej nie ma efektu i jest to bez sensu. Jeżeli ktoś robi program w naszej firmie to każda późniejszą korekte za mody ma gratis.
Jeżeli korekty sie nie zrobi nie bedzie takiego efektu. Na konie mech nie patrzymy. Chodzi o inne rzeczy takie jak np. rozkręcanie turbo.