Strona 2 z 2

: śr wrz 17, 2008 13:13
autor: zaprzal
jaro4444 pisze:Miska olejowa, pokrywa zaworów, smok pompy oleju, obudowy rozdządu, kolektor wydechowy, podstawa filtra oleju, łapy osprzętowe, osprzęt, vacum pompa, sterownik ECU, ... :smoke:
to taki naciagany AJM :green_fuck:

: śr wrz 17, 2008 13:58
autor: mahoo
Nie wiem czy ETKA jest pewnym żródłem informacji, ale znalazłem że AJM w A4 B5 sprzęgło ma 228mm, a w Golf4 240mm. Dziwne trochę, tymbardziej że Audi jest cięższe. Co do ATJ 240 - zrozumiałe skoro ma o 25Nm więcej. Jeśli miał ktoś okazję rozbierać sprzęgło AJM w Golfie, niech się wypowie, chętnie się dowiem...

A może być też tak, że dla skrzyń 6biegowych wkładali większe sprzęgło, w Audi AJM siedzi skrzynia 5 :bigok:

: śr wrz 17, 2008 14:41
autor: jaro4444
Pryz AJM w golfie jest sprzeglo 240 mm, w Passacie 228.

: śr wrz 17, 2008 14:57
autor: cowboy
mahoo pisze:A może być też tak, że dla skrzyń 6biegowych wkładali większe sprzęgło, w Audi AJM siedzi skrzynia 5

tak moze być :)

: wt wrz 23, 2008 08:03
autor: Dario84
cowboy pisze:A może być też tak, że dla skrzyń 6biegowych wkładali większe sprzęgło, w Audi AJM siedzi skrzynia 5
Bo tak jest panowie :)

: wt wrz 23, 2008 09:20
autor: cowboy
Dario84 pisze:cowboy napisał/a:
A może być też tak, że dla skrzyń 6biegowych wkładali większe sprzęgło, w Audi AJM siedzi skrzynia 5


Bo tak jest panowie :)
heh, ja wiem że tak jest :) zacytowałeś wypowiedź mahoo, jako moją :)