wykres mojego afn robionego w tune up

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Sebara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 21:00
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Sebara » śr maja 13, 2009 08:30

Mialem VR6 z turtoladerem i IC ze spryskami, sam modzilem.(bardzo fajnie to smigalo i redukcja temperatury byla 13,5 stopnia w poruwnianiu do braku sprysku) Potem przesiadlem sie na ABT VR6 3,2 litra. Delikatnie zmodzony przez PPH. Teraz czas na ropniaka nastal i jest 20 jahre. Zawsze wszystkie mniejsze lub wiekrze mody sam dlubalem, niestety mieszkam teraz w wielkopolsce i dostepu do dobrych specow brak na moim terenie. Tak jak pisaliscie Panowie ze na 10tce wydali silnik 160 to extra. Chce tylko zapodac 160 i mam nowego AWX. Gdyby co to zawsze moge go przelozyc do zony IV bo ma 110PH, a przemyslec AWX/ARL na grubym wałku. Tylko tak jak pisalem czy jest sens hybryde wkladac skoro chce tylko 160PH i 300NM max (bardzo plasko)? Chyba ze zonie nic nie powiem i polece po bandzie w max co moze ten silniczek wypluc. Czy kata wywalac czy zostawic? Do tej pory w domu jest MKII GTD z przelotowym ukladem i jest w miare cicho(turbina jednak mocno wycisza wydech) taka sama zasada powinna byc tez tu.
Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz dziex Wam za pomoc
P.S. w wielkopolsce do kogo na virusa sie wybrac? To Poznania mam 120, do wawy 200pare a, do łodzi 80? Wiec prosze o sugestie :chytry:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 13, 2009 09:10

Sebara pisze:w wielkopolsce do kogo na virusa sie wybrac? To Poznania mam 120, do wawy 200pare a, do łodzi 80? Wiec prosze o sugestie :chytry:
Łódź - www.g-lab.pl forumowicz uysy

Poznań (Pleszew) - www.goodhope.pl forumowicz goodhope
Sebara pisze:(bardzo fajnie to smigalo i redukcja temperatury byla 13,5 stopnia w poruwnianiu do braku sprysku)
w TDI te 13 stopni to praktycznie nie odczujesz... lepiej zrobić porządny FMIC o dobrym przepływie, zwłaszcza że nie robisz potwora na 260KM



Sebara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 21:00
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Sebara » śr maja 13, 2009 12:27

Ok. Jeszcze jedna mala sprawinka. Latalem przez chwile 130konnyn TDI 6cio biegowa skrzynia i w chorej glowie zaczynala sie mysl kreowac, jest sens do AFN zapinac takia przekladnie? Dzieki starej ekipie z niemiec mam dostep do tego typu gratow. Zastanawia mnie czy to sie oplaca. Tylko chce miec troszke leprze osiagi niz Vrka.
Bardzo dziekuje Tobie Cowboy za rady i niebawem sie odezwe do Ciebie w sprawie hybrydek. Z checia bym juz je kupil, tylko ZUS na remont plecow mnie wysya do senatorium :grin: a autko prawie miesiac pod kordelka bedzie czekac. :chytry:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 13, 2009 13:12

Sebara pisze:Latalem przez chwile 130konnyn TDI 6cio biegowa skrzynia i w chorej glowie zaczynala sie mysl kreowac, jest sens do AFN zapinac takia przekladnie?
IMO nie bardzo... wprawdzie sprzęgło 240mm można zapodać ale sens byłby przy swapie na PDeka

lepiej zapakować długą skrzynie z fabii / ibizy o oznaczeniu GGU, EWT
Sebara pisze:Tylko chce miec troszke leprze osiagi niz Vrka
no to styknie Ci 170KM w TDI



Sebara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 21:00
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Sebara » śr maja 13, 2009 13:29

z tego co podpowiadasz zapodac 5tke GGU, EWT
(loong) tak miedzy budda a prawda odczuwalna bedzie roznica?

[ Dodano: Sro Maj 13, 2009 13:32 ]
http://allegro.pl/item625353449_igla_sk ... _igla.html
tylko przekladka wystarczy?? czy jeszcze jakies mody trzeba wprowadzac??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 13, 2009 13:53

Sebara pisze:z tego co podpowiadasz zapodac 5tke GGU, EWT
(loong) tak miedzy budda a prawda odczuwalna bedzie roznica?

[ Dodano: Sro Maj 13, 2009 13:32 ]
http://allegro.pl/item625..._stan_igla.html
tylko przekladka wystarczy?? czy jeszcze jakies mody trzeba wprowadzac??
róznica jest znaczna, na niej mozna 240 km/h łapać :) przełożenie V biegu 0,7

na forum Adamm oraz aw69 mają / mieli taką

1 i 2 takie jak w CYP (występowała w AFN) a potem 3,4 i 5 juz dłuzsze - dobra do sprintów

looknij tu

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ht=ewt+ggu

przelozenie glowne: 3,157
1 bieg: 3,778
2 bieg: 2,063
3 bieg: 1,304
4 bieg: 0,903
5 bieg: 0,70

musisz dorobić jedną łapę

[ Dodano: Sro Maj 13, 2009 13:54 ]
Sebara pisze:[ Dodano: Sro Maj 13, 2009 13:32 ]
http://allegro.pl/item625..._stan_igla.html
ja brałem chyba od tego kolesia z Wrocka skrzynie dla Adamma :)



Sebara
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 29, 2005 21:00
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Sebara » śr maja 13, 2009 14:25

Q.wa zona mnie zabije :grin: Pozwolila mi max w auto wsadzic 3tys a, ja juz przeginam. Wiedziala ze mam pier...lca na punkcie Vrki i ze sporo kosztowala. Mialem zmienic sobie autko na ekonomiczne. A tu zawiecha 2tys, oponki 2tys, po powrocie hybrydki i suszarka hybrydowa to 2tys virus 1tys.skrzynia 700pln. Chyba bede zmuszony jej przedstawic ze jednak moglem r32 kupowac, mniej modow i dolar byl smiesznie tani. :grin:
Jak juz wszystko zgram i zmodze wkleje pare fotek i wykres jak to smiga. 100krotne dzieki
Jak sie zobaczymy Cowboy masz u mnie karton Henka :partyman:



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr maja 13, 2009 15:23

A gdzie mozna znalezc przelozenia skrzyn ? Moja skrzynia ma kod EXA



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 13, 2009 15:32

kozak pisze:A gdzie mozna znalezc przelozenia skrzyn ? Moja skrzynia ma kod EXA
http://www.dieselschrauber.de/GKB.html

ale nie ma EXA jest EXB



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr maja 13, 2009 15:42

Tak mam na naklejce w bagazniku...chyba ze zle odczytalem

A teraz jakis madry proram co mi przeliczy v-max ? ;)
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 15:45 przez kozak, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr maja 13, 2009 16:13

kozak pisze:A teraz jakis madry proram co mi przeliczy v-max ? ;)
http://vw2.info/vwforum/gear.html

jest tylko mała skuch podaje prędkości w mph, trzeba sobie przeliczyć na km/h

przykładowo dla EWT

3.157 (kropka nie przecinek)
0.70

dla kół 195/50/R15

przy 4500 rpm daje 137 mph czyli 220 km/h, przy 4000 rpm na V sie leci 200 km/h



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr maja 13, 2009 17:04

tak, ale w linku ktory podales przelozenie podane jest w forimie xx:xx i jak to przeliczyc na liczze zeby podac w tym drugim linku ?



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr maja 13, 2009 18:37

Podzielić jedno przez drugie :) Np: ASD 1 Gang 33/10=3,3 :)



Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr maja 13, 2009 23:57

Tak myslalem, ale wydawalo mi sie to zbyt proste :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 128 gości