: pn lip 28, 2008 10:13
no to moze ta pompa jakas trefna ?sebtdi pisze:szklanki wymienialem w tamtym roku
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
no to moze ta pompa jakas trefna ?sebtdi pisze:szklanki wymienialem w tamtym roku
FMIC na tej hamowni inercyjnej gdzie pomiar trwa 10 sekund i tak prawie nic nie daje w sensie wyniku pomiaruKuman pisze:hamowane jeszcze bez FMIC
Pomiar był robiony na dynomecie. Pierwszy wynik było 167/39x, drugi 163/38x i dynomet uśrednił to do wartości o jakich pisałem w poście powyżej. Wynik jak na pompę 10-tkę chyba i tak bardzo dobry. Robił Mirasscowboy pisze:FMIC na tej hamowni inercyjnej gdzie pomiar trwa 10 sekund i tak prawie nic nie daje w sensie wyniku pomiaru
ja bym zmierzył jakie cisnienie podaj pompaJa bym szukał przyczyny w pompie raczej.
wszystko mozliwe bo pompa byla moja jedynie Trochim wstawil tloczek 11mmcowboy pisze:ja bym zmierzył jakie cisnienie podaj pompaJa bym szukał przyczyny w pompie raczej.
jak za słabe to moze kopcic bo gnojówka nie jest dobrze rozpylona
a co do hamowni to ten VTECH u Jedrasika pokazuje zawsze troche mniej niz MAHA
pompa 10 z wstawionym tłoczkiem 11mm wg wielu osób nigdy nie bedzie chodzić tak efektywnie jak oryginalna 11-stka....sebtdi pisze:wszystko mozliwe bo pompa byla moja jedynie Trochim wstawil tloczek 11mm
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie
BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?
chyba 215 ?mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
jaki masz mapsensor? 1,6 bara masz stałe czy opada a jeśli tak to kiedy? 1,6 bara to odczyt z VAGa czy wskaźnika?sebtdi pisze:mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie
BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?
1,6 bara
czy 215 tego nie wiem ale wiem że jedne to końcówki ze zwiększonym przepływemcowboy pisze:chyba 215 ?mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
to nie chodzi o przepływ, a o średnice otworków, 216mikrometrów
końcówki BOSCHa mają podobno w rzeczywistości 215 (mówie o tych z siliników 2.5 TDI 151KM, czyli AHY i AXG), a BOSIO 216
generalnie mówi się na nie 216-tki
średnicę 205 mają wtryski ze 110tek, 90 konne to coś kolo 0,195 itd
mirass pisze:jaki masz mapsensor? 1,6 bara masz stałe czy opada a jeśli tak to kiedy? 1,6 bara to odczyt z VAGa czy wskaźnika?sebtdi pisze:mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie
BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?
1,6 bara
[ Dodano: 05 Sie 2008 12:07 ]czy 215 tego nie wiem ale wiem że jedne to końcówki ze zwiększonym przepływemcowboy pisze:chyba 215 ?mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
to nie chodzi o przepływ, a o średnice otworków, 216mikrometrów
końcówki BOSCHa mają podobno w rzeczywistości 215 (mówie o tych z siliników 2.5 TDI 151KM, czyli AHY i AXG), a BOSIO 216
generalnie mówi się na nie 216-tki
średnicę 205 mają wtryski ze 110tek, 90 konne to coś kolo 0,195 itd
obecnie czekam na paczkę od Fratelli z 216stkami - zobaczymy czy jest różnica