Strona 2 z 6

: pn lip 28, 2008 10:13
autor: cowboy
sebtdi pisze:szklanki wymienialem w tamtym roku
no to moze ta pompa jakas trefna ?

: pn lip 28, 2008 10:53
autor: Kuman
No chyba faktycznie coś musi być z tą pompą. Kolega ma w AHF-ie na samych 0.216 i turbo ARL wynik 165/382 i to hamowane jeszcze bez FMIC.

: pn lip 28, 2008 10:57
autor: cowboy
Kuman pisze:hamowane jeszcze bez FMIC
FMIC na tej hamowni inercyjnej gdzie pomiar trwa 10 sekund i tak prawie nic nie daje w sensie wyniku pomiaru

: pn lip 28, 2008 11:13
autor: Kuman
cowboy pisze:FMIC na tej hamowni inercyjnej gdzie pomiar trwa 10 sekund i tak prawie nic nie daje w sensie wyniku pomiaru
Pomiar był robiony na dynomecie. Pierwszy wynik było 167/39x, drugi 163/38x i dynomet uśrednił to do wartości o jakich pisałem w poście powyżej. Wynik jak na pompę 10-tkę chyba i tak bardzo dobry. Robił Mirass

Ja bym szukał przyczyny w pompie raczej.

: pn lip 28, 2008 11:16
autor: cowboy
Ja bym szukał przyczyny w pompie raczej.
ja bym zmierzył jakie cisnienie podaj pompa

jak za słabe to moze kopcic bo gnojówka nie jest dobrze rozpylona


a co do hamowni to ten VTECH u Jedrasika pokazuje zawsze troche mniej niz MAHA

: pn lip 28, 2008 11:25
autor: sebtdi
cowboy pisze:
Ja bym szukał przyczyny w pompie raczej.
ja bym zmierzył jakie cisnienie podaj pompa

jak za słabe to moze kopcic bo gnojówka nie jest dobrze rozpylona


a co do hamowni to ten VTECH u Jedrasika pokazuje zawsze troche mniej niz MAHA
wszystko mozliwe bo pompa byla moja jedynie Trochim wstawil tloczek 11mm

: pn lip 28, 2008 11:51
autor: cowboy
sebtdi pisze:wszystko mozliwe bo pompa byla moja jedynie Trochim wstawil tloczek 11mm
pompa 10 z wstawionym tłoczkiem 11mm wg wielu osób nigdy nie bedzie chodzić tak efektywnie jak oryginalna 11-stka....

: śr lip 30, 2008 11:58
autor: mirass
są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie



BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?

: śr lip 30, 2008 12:54
autor: sebtdi
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie



BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?


1,6 bara

: śr lip 30, 2008 13:01
autor: cowboy
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
chyba 215 ?

to nie chodzi o przepływ, a o średnice otworków, 216mikrometrów

końcówki BOSCHa mają podobno w rzeczywistości 215 (mówie o tych z siliników 2.5 TDI 151KM, czyli AHY i AXG), a BOSIO 216

generalnie mówi się na nie 216-tki

średnicę 205 mają wtryski ze 110tek, 90 konne to coś kolo 0,195 itd

: wt sie 05, 2008 12:05
autor: mirass
sebtdi pisze:
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie



BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?


1,6 bara
jaki masz mapsensor? 1,6 bara masz stałe czy opada a jeśli tak to kiedy? 1,6 bara to odczyt z VAGa czy wskaźnika?

[ Dodano: 05 Sie 2008 12:07 ]
cowboy pisze:
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
chyba 215 ?

to nie chodzi o przepływ, a o średnice otworków, 216mikrometrów

końcówki BOSCHa mają podobno w rzeczywistości 215 (mówie o tych z siliników 2.5 TDI 151KM, czyli AHY i AXG), a BOSIO 216

generalnie mówi się na nie 216-tki

średnicę 205 mają wtryski ze 110tek, 90 konne to coś kolo 0,195 itd
czy 215 tego nie wiem ale wiem że jedne to końcówki ze zwiększonym przepływem

obecnie czekam na paczkę od Fratelli z 216stkami - zobaczymy czy jest różnica :satan:

: śr sie 06, 2008 11:15
autor: sebtdi
mirass pisze:
sebtdi pisze:
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
a drugie aby 11tkę zrdobić 10tki to nie tylko tłok ale i rozdzielacz z falą - > mam w ofercie



BTW:jakie doładowanie masz ustawione ?


1,6 bara
jaki masz mapsensor? 1,6 bara masz stałe czy opada a jeśli tak to kiedy? 1,6 bara to odczyt z VAGa czy wskaźnika?

[ Dodano: 05 Sie 2008 12:07 ]
cowboy pisze:
mirass pisze:są dwa rodzaje 0.216 i dla ciekawskich jeden to 205tki o przepływie 216!
chyba 215 ?

to nie chodzi o przepływ, a o średnice otworków, 216mikrometrów

końcówki BOSCHa mają podobno w rzeczywistości 215 (mówie o tych z siliników 2.5 TDI 151KM, czyli AHY i AXG), a BOSIO 216

generalnie mówi się na nie 216-tki

średnicę 205 mają wtryski ze 110tek, 90 konne to coś kolo 0,195 itd
czy 215 tego nie wiem ale wiem że jedne to końcówki ze zwiększonym przepływem

obecnie czekam na paczkę od Fratelli z 216stkami - zobaczymy czy jest różnica :satan:

mapsensor od ARL-a wskaznik czeka na zamontowanie :) a 1,6 bara to wiem od uysego

: śr sie 06, 2008 12:34
autor: mirass
zrób log kanału 011 i wklej

: śr sie 06, 2008 14:14
autor: sebtdi
niestety jescze nie kupilem VAG-a