Strona 2 z 7

: wt lut 26, 2008 11:39
autor: jaro4444
cowboy pisze:juz mógłbyc sobie darować te uszczypliwosci, przecież wszystko zostało udowodnione

Cowboy przecież ja nie jestem absolutnie uszczypliwy :helm: :chytry:
Po prostu stwierdzam fakt :grin:

[ Dodano: 26 Lut 2008 10:47 ]
trium pisze:chcial bym zoabczyc tego szpeca co z pompy 10 wyciaga 180 psow
A proszę bardzo:

http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=14064

: wt lut 26, 2008 16:46
autor: Dario84
Ciekawe co to za "myk" byl w tej pompie 10, orientuje sie ktos ??

: wt lut 26, 2008 16:50
autor: cowboy
Ciekawe co to za "myk" byl w tej pompie 10, orientuje sie ktos ??
może "stuk-puk" :helm:

: wt lut 26, 2008 16:55
autor: Dario84
Hehe no faktycznie to tez moze byc "myk" :)

: wt lut 26, 2008 23:15
autor: królikTDI
rob555 pisze:Mozna. Na seryjnych gratach beda uspione ;) ale dobra baza na dalsze mody bedzie
a jakie to są te wtryski 230?? Pytam sie bo nie wiem...:). Od jakiego silnika, czy one są robione na zamówienie??

: wt lut 26, 2008 23:26
autor: jaro4444
230 a dokładniej 0,232 mm to są końcówki tuningowe robione przez firmę Fratelli Bosio, typ Power Plus 764.
Przedstawicielem na Polskę jest Aligator z Katowic (choć inni tunerzy mają te wtryski w tej samej cenie 1200 zł - 4 szt.)

Jakością nie ustępują Boschowi, może są nawet lepsze. Montuje się je na korpusach od zwykłych wtryskiwaczy VP, choć najlepsze są od silników ALH, ASV, AHH o ciśnieniach otwarcia 220/300 barów. W ten sposób powstają wtryski hybrydowe Najważniejsza jest prawidlowa regulacja dwóch ciśnień po wymianie końcówek!!!

: wt lut 26, 2008 23:41
autor: królikTDI
czyli z tego co napisałeś to najlepszym rozwiązaniem byłoby pojechać do Katowic, tam kupić wtryski i od razu u Aligatora wyregulować??

[ Dodano: 26 Lut 2008 22:42 ]
kurcze ile ja już sie dowiedziałem od wczoraj...:D

: śr lut 27, 2008 01:21
autor: Franek
A do jakiej mocy wystarczaja 216 na pompie 10 i przy turbo od ASZ? Czy do 160 ps wystarcza. Czy moze zapodac 230? Tylko wydaje mi sie, że przy 230 powinno byc juz turbo od arl. Pytam bo zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem. Oscyluje w moc 155- 160ps.

: śr lut 27, 2008 09:19
autor: jaro4444
FranekF pisze:A do jakiej mocy wystarczaja 216 na pompie 10 i przy turbo od ASZ? Czy do 160 ps wystarcza. Czy moze zapodac 230? Tylko wydaje mi sie, że przy 230 powinno byc juz turbo od arl. Pytam bo zastanawiam sie nad takim rozwiazaniem. Oscyluje w moc 155- 160ps.
Okolice 155-160 KM realnie i bezpiecznie osiągalne są na takim setupie, wskazany FMIC.

230 mogą być i przy seryjnych gratach - kwestia ustawienia odpowiedniej dawki w programie.

: śr lut 27, 2008 09:52
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Najważniejsza jest prawidlowa regulacja dwóch ciśnień po wymianie końcówek!!!
Ja dodam że wtryski po określonym przebiegu mają juz te cisnienia mniejsze

dobra regulacja to podstawa sukcesu :)

dlatego dobry pompiarz ustawia hybrydki ciutkę więcej 224/304 Bary... po paru tys km te cisnienia nieznacznie spadają

ja widziałem na własne oczy, że tak dokładnie można ustawić :)

i co najfajniejsze po założeniu hybrydek: moc rośnie a spalanie spada :) przynajmniej u mnie tak było..

: śr lut 27, 2008 10:05
autor: jaro4444
cowboy pisze:dobra regulacja to podstawa sukcesu

dlatego dobry pompiarz ustawia hybrydki ciutkę więcej 224/304 Bary... po paru tys km te cisnienia nieznacznie spadają

ja widziałem na własne oczy, że tak dokładnie można ustawić
Widziałem to samo i w tym samym warsztacie :helm:

Moje hybrydy też były właśnie tak ustawione - 224/304 bary.

Podkreślam - fachowa wymiana to podstawa!!! Ostatnio kolega z LCT miał założone 230 z niedokładną regulacją (za niskie pierwsze ciśnienie) - wóz kopcił i nie miał oczekiwanej mocy. Po korekcie ustąpiło to.

: czw maja 08, 2008 18:37
autor: trium
Jest co mialo byc i max paliwa i wyszlo
Obrazek

Dzieki mirass za dobra robote :pub:

: czw maja 08, 2008 21:02
autor: Franek
no to ladnie :crazy: konkretnie teraz ześ pojechał z koksem, pogratulować :bigok:
Trium a co z IC, nie mow tylko ze dalej siedzi seria ?

: czw maja 08, 2008 21:45
autor: jaro4444
Gratuluje wyniku. :okej:
U mnie było dokładnie to samo 192KM i ponad 400 Nm ale poprosiłem Rogala i zdjął na 185 KM/388 Nm (wg dynometru lub 187 KM/391 Nm wg Maha) - więc mieliśmy dokładnie to samo na tych samych gratach.

Teraz mam pytanie - masz max mocy przy 3828 obr (ja miałem na 3810 obr wg dynometru). Nie dało się pociągnąć na wysokich obrotach max mocy na 4100-4200 obr? U mnie od ok 3700 przestała praktycznie narastać moc. Po dłuższych i dokładnych analizach wyłapał Rogal u mnie problem z pompą (kupioną jako używana z nieznanym tak naprawdę przebiegiem) - na najwyższych obrotach (tak od ok 3700 obr właśnie) zaczynał pływać czasami kąt wtrysku i dlatego moc nie chciała narastać płynnie do końca. Po zdiagnozowaniu tego i kontakcie z najlepszym chyba pompiarzem w Polsce, moja pompa właśnie dziś doszła do niego na przegląd bo wg. diagnozy na telefon najprawdopodobniej niedomaga pompa podające i podczas najwyższego zapotrzebowania na paliwo zaczyna brakować ciśnienia na regulatorze kąta wtrysku.
Ja wiem gdzie u mnie był problem, dlaczego więc u Ciebie tak wygląda charakterystyka?