Chip i moc

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 23, 2007 10:29

rob555 pisze:Kazdy silnik inaczej reaguje....
dokładnie, poza tym nie moc ale przebieg momentu jest ważniejszy... tak naprawde kilka KM na górze nie robi tak wielkiej róznicy jak ilośc i przebieg Niutona



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » pn lip 23, 2007 18:02

a niuton na gorze po lewej stronie daje niezly wysilek dla sprzegla


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » pn lip 23, 2007 18:07

covacsxxx pisze:a niuton na gorze po lewej stronie daje niezly wysilek dla sprzegla
Dobry tuner moment da trochę dalej, np tak jak u mnie:
Obrazek

Pozdro



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » pn lip 23, 2007 18:56

U mnie w Audi wykresik wyglądał tak
Obrazek
i musze powiedzieć, że nie nażekałem ani na sprzegło ani na start z pod świateł :grin:

Wydaje mi się jednak, że wszystko zależy od preferencji kierownika :bigok:


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

Awatar użytkownika
Nero_82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 19:13
Lokalizacja: Gdansk

Chip i moc

Post autor: Nero_82 » ndz cze 10, 2012 09:30

Panowie poradzcie mi proszę - mam mozliwość zakupienia sterownika ( komputer silnika) i posiada on rzekomo chipsa - moj silnik AJM - komp jest z rownież z AJM z chipsowany na 140 KM - czy warto cos takie nabyć i jak ewentualnie sprawdzić ( nie mam mozliwości w momencie zakupu wjechać na hamownie) i czy taki zabieg zamiany calego sterownika jest bezpieczny ?









NIECH MOC BEDZIE Z WAMI !!!


that's my MKIV dude :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507451" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości