Strona 99 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sty 30, 2016 23:10
autor: pingwin12
No dobra ale zamienie i co wtedy moge sprawdzic ze pompka siedzi czy co

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lut 02, 2016 16:42
autor: pingwin12
http://vaglog.pl/log_248483.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.pl/log_248482.html" onclick="window.open(this.href);return false;
witam prosze o analize logi robione dzis na cieplym silniku na zimnym w aucie faluja obroty od 880 do 940 gddzies tak na ciepłym pracuje ladnie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lut 02, 2016 18:10
autor: wesol
ktore pompki zamieniales ze sobą?? Generalnie zmiany sa ale troszke wskazuje jakby nie tylko pompki byly dziabniete. Cos sie dzialo z silnikiem- jakies przygody?? kiedys chodzil wzorowo i zapinał jak wściekły??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lut 02, 2016 20:26
autor: pingwin12
tak chodził dobrze lecz nie chciał palic teraz pali od strzała i go szarpnie podczas przyspieszania i kuleje na wolnych na zimnym słychać takie dudnienie jakby w dekiel co do silnika to co masz na mysli

ogolnie jest słabszy od paska kolegi ale mój jest 4motion a on ma oske i tu nie ma jak tego porównac

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt lut 02, 2016 22:15
autor: wesol
Nie pociagnal jakiej wody w dolot albo oleju do komory. Bo moze podgielo jednak gdzies korbe. Ktore pompki zamieniles ze soba. pierwsza z druga, trzecia z czwarta czy jak??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lut 03, 2016 00:11
autor: pingwin12
A po czym wnosisz ze podgielo korbe kompresja jest po 20 atm a podmiennialen 2z3

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lut 03, 2016 01:06
autor: wesol
Korekcję powinny iść za pompkami. Jak masz po 20 tam to silnik złom.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lut 03, 2016 08:14
autor: pingwin12
Jak 20 atm na kompresji to silnik zlom

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lut 03, 2016 09:59
autor: wesol
JEsli mnie pamiec nie myli to powinno byc blizej 30 w dieslu przy pomiarze. Dziwne jest to ze nie poszly korekcje za pompkami. JEszcze jakby zmienic te pompki pierwsza z druga i by tez nei poszlo to znakiem tego ze cos jest nei tak w ukladzie korbowo tlokowym lub szczelnosc zaworów itd.

A gniazda i oringi jak wygladały po wyciagnieciu pompek??

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lut 03, 2016 10:58
autor: krzysiek1606
pingwin12 pisze:Jak 20 atm na kompresji to silnik zlom
24 to minimum :bajer:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr lut 03, 2016 11:10
autor: wesol
autodata podaje ze 25 do 31 bar czyli jak kolega pisze 24 to minimum i juz bym si ezastanawial czemu tak licho bo jesli mnie pameic nie myli to zazwyczaj wiwdywalem nawet ponad trzydzisci w tdi.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn lut 08, 2016 19:02
autor: pingwin12
panowie ktos moze spojrzec na te logi z sharana ASZ wogole auto nie jedzie http://vaglog.pl/log_249385.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw lut 18, 2016 22:49
autor: misiozol
Moze mi ktos podpowiedziec jaki byl by koszt wymiany koncowek i regulacji wtryskow z AUY na Firad+25% lub Firad+50 (moga byc inne lepsze koncowki) i do kogo wyslac ? , pompkom nic nie dolega celuje w moce ~200KM ~360Nm czyli jakies ~70mg/s z tym ze w domysle moze bedzie i wiecej kucy :satan: . Zastanawiam sie nad kupnem AL-ki z tym ze nie wiem czy to ma sens jedyny pozytyw to ze auta nie uziemie na 2-3 tygodnie.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob lut 20, 2016 20:37
autor: brabus124
Czy ktoś ma wiadomości na temat czy WZM robi już wtryski większe niż 216stki ?? Obiło się o uszy że mieli robić 230stki :hmm: