Strona 97 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr lip 06, 2016 16:53
autor: wesol
Zakładaj g60 dobrze ci radzę. O.mocy sprzęgła głównie decyduje docisk. Oczewiscie okładzina tez ma znaczenie ale raczej mówimy tu o seryjnych okladzinach.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr lip 06, 2016 23:04
autor: piter007i
dzięki wielkie,
to jeszcze wytłumaczcie proszę czym się różni
zestaw sprzęgła z łożyskiem
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... kowym.html" onclick="window.open(this.href);return false;

od tego zestawu
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... kowym.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw lip 07, 2016 06:32
autor: wesol
[vimeo][/vimeo]Generalnie keidys z kuzynem zakladalismy taki zestaw do jego transportera do jego 2.5 tdi wkladalismy wlasnie z 2.4 D AAB i nawet ten gosc co unas sprzedaje takei zestawy powidzial tak: ma byc sprzeglo od tego transportera AAB po drugie dwie blachy podkladki miedzy skrzynie ktore nam dal oczeiwscie. kolo JM od AAB. Tyle w temacie. Kuzyn zakupil sprzeglo do wlasnei golfa 3 czy 4 AGR itp czyli to 228 i sie okazalo ze nie pasuje. Przede wszystkim w transporterze jest 220 mm a nie 228. To co wypisuja sobie na necie itd to nie wyznacznik bo ja zaraz dopisze jeszcze ze pasuje do samolotu ten zestaw. Nie wiem po co to drazyc temat. Na poczatku watku jest jakie zestaw zastosowac a i tak ludzie swoje robią. Poza tym zestaw valeo za 400 czy 700 zl ?? Czy ktos tu dzisiaj mierzyl goraczkę?? Tyle sie mowi ze sachsa w tej cenie sie kupuje bo jest najmocniejszy lub ewentualnie sporo osob tez chwali czeskiego statima ze tez piekielnie mocny, solidny itd. Kiedys statim byl za 160 zl a teraz juz trozke poszedl w gore. Mimo ceny byl bardzo dobry.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw lip 07, 2016 07:53
autor: piter007i
Ceny z sachsa oraz numery znam doskonale (bo tylko do tej firmy podawane są katalogowe numery na 1 stronie tematu)
zestaw o który pytam pojawia się w katalogu IC w ścieżce
golf 2 > g60 > zestawy sprzęgłowe stąd moje pytanie (ba, znajomy przedstawiciel z IC podesłał mi ceny na Sachsa o którym mówisz i właśnie to valeo - niby jako zamiennik) cena mnie zaskoczyła stąd też moje pytania tutaj.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw lip 07, 2016 11:21
autor: wesol
Sachsa masz za 400 zł. Nie baw się w valeo

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw lip 07, 2016 20:45
autor: speedi93
jaki zestaw sprzęgła lepszy pod zamach z 1z i moc kolo 170KM? od g60 czy vr?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: czw lip 07, 2016 21:07
autor: wesol
Ja bym w każdym możliwym przypadku dawał g60. Nawet jak robisz na moc 250 koni to g60 tylko wtedy podwójna sprężyna na docisk.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt lip 08, 2016 07:46
autor: speedi93
Czyli że tarcza z g60 klei/tłumi lepiej niż z vr?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt lip 08, 2016 11:43
autor: wesol
Czym się różni okładzina na tarczy g60 a vr6? Jak jest od luka to takie same są. Moc uciagu to docisk przede wszystkim.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt lip 08, 2016 11:56
autor: jaaano
Prawie 100 stron tematu i ciągle te same pytania- G60 czy VR6 ? a do mojego ..... koło od 1Z pasuje ? jakie mam kupić ? ma ktoś może numery ? próbował ktoś kevlaru ? śruby dać nowe czy mogą być stare ? Sachs czy Valneło ? a może Statim ? a może ruskie ? itd,itp w kółko to samo.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: pt lip 08, 2016 20:27
autor: wesol
ja sie juz przyzwyczailem. Gora ze tak powiem to juz tez przymyka oko bo lepiej by pytali tu niz nowy temat zakaldali. Czasami ktos tam napisze na PW jeszcze czy dzwoni by cos dopytac. Spoleczenstwo tez jakies dziwne sie robi w naszym kraju. Takie jak w USA- przytepine i boja sie wszystkiego bo tak zrobila fabryka to musze brac w tym syfie do konca bo tak wymysli producent. Ja tam wole porpawic fabryke i cieszyc sie z tego ze jestem od nich lepszy.

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: sob lip 09, 2016 14:20
autor: Probe041
Sprzęgło 1Z, docisk VR6 jest najmocniejszy luka, ten sam co t4 2.4d

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 10, 2016 17:37
autor: pietera
Probe041 pisze:Sprzęgło 1Z, docisk VR6 jest najmocniejszy luka, ten sam co t4 2.4d

Właśnie do swojego golfika tzn aktualnie 0.216 wsadzone i się ślizga 2-mas i planuję w najbliższym czasie programik, z czasem fmic i jakieś turbo i styka.
Czyli pewnie ok155km?


Zastanawiam się nad tarczką od g60 i docisk od t4 2.4d.

Wiadomo, dużo roboty przy sprzęgle, a niechciałbym aby mi sie ślizgało...

Docisk t4 myślałem kupić używkę? w dobrym stanie?
Czy dać sobie spokuj i docisk od g60 wystarczy..? bo ten od luka vr60 ok 450pln + sprzęgło i łożysko..

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: ndz lip 10, 2016 17:54
autor: jaaano
Bierz używki bo na ślizgający się dwumas będzie akurat.